ההסלמה בדרום

חמאס: "שיגרנו טילי נ"מ על מטוסי חיל האוויר"; 7 רקטות שוגרו - 3 נפלו

הזרוע הצבאית של חמאס נטלה אחריות לירי טיל נ"מ ומקלעים לעבר מטוסי חיל האוויר | 7 רקטות שוגרו לעבר יישובי עוטף עזה - ארבע מהן יורטו, שלוש נוספות נפלו בשטח פתוח או התפוצצו באוויר | שגרה מתוחה: הלימודים מתקיימים כרגיל ביישובי העוטף (ביטחוני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: חמאס)

הלילה הסוער בדרום הארץ: הבוקר מתברר סופית כי 7 רקטות שוגרו במהלך הלילה מהרצועה לעבר יישובי עוטף עזה - ארבע מהן יורטו, שלוש נוספות נפלו בשטח פתוח או התפוצצו באוויר.

בתום הערכת מצב הוחלט שהלימודים יתקיימו כסדרם ביישובי העוטף - ואין חובה להישאר צמוד למרחבים המוגנים.

צה"ל תקף ברצועת עזה, והזרוע הצבאית של חמאס נטלה אחריות לירי טיל נ"מ ומקלעים לעבר מטוסי חיל האוויר.

שר הביטחון יואב גלנט מסר: "ארגוני הטרור ברצועת עזה ספגו הלילה מהלומה מאש צה"ל בסדרת תקיפות. הנחתי את מערכת הביטחון להיערך לפעולה עם מגוון אמצעים התקפיים ומטרות איכותיות, למקרה ונדרש להמשיך ולפעול - עד להשבת השקט לאזרחי ישראל".

תוך כדי התקיפות ברצועה, הופעלו התרעות צבע אדום ביישובים עין הבשור, מגן וניר עוז שבמועצה האזורית אשכול - ובהמשך גם בכפר עזה, ניר עם ובמפלסים. המקלטים הציבוריים באשקלון נפתחו. התרעות צבע אדום הופעלו בחצות גם בקיבוצים זיקים וכרמיה שבעוטף עזה.

פחות משעה לפני תקיפת צה"ל, משרד החוץ האמריקני קרא "לכל הצדדים להרגיע את הרוחות ולפעול יחד כדי לשפר את המצב הביטחוני בגדה המערבית". לדברי דובר המשרד, נד פרייס, "הממשל מכיר באתגרי הביטחון הממשיים שעימם מתמודדות ישראל והרשות הפלסטינית ומגנה את ארגוני הטרור הפוגעים באזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר