המתיחות הביטחונית

חברי קואליציה נגד גלנט: "מחסלים בכירים ולא מבזבזים תחמושת על נדל"ן"

חבר ועדת חוץ וביטחון אלמוג כהן מסיעת 'עוצמה יהודית', דרש מיו"ר הועדה לקיים דיון דחוף בעקבות ירי הטילים והמשוואה המסוכנת בין יו"ש לעזה • צביקה פוגל תקף את שר הביטחון, והציג שורת צעדים להשגת הרתעה - שאינם כוללים בזבוז תחמושת על שטחי נדל"ן (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Attia Muhammed/Flash90)

מתיחות קלה בקואליציה ברקע המתיחות הביטחונית. חבר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ אלמוג כהן מסיעת 'עוצמה יהודית', דרש מיו"ר הועדה ח"כ יולי אדלשטיין לקיים דיון דחוף בועדה בעקבות ירי הטילים והמשוואה המסוכנת בין יו"ש לעזה.

לדבריו, "בעקבות הירי מעזה על העוטף אמש והתקדים המסוכן של "חיבור" האירועים בין יו"ש לעזה, אני מודיע כי לא אשתוק ולא אנוח עד שילדי הנגב והדרום יקבלו את הביטחון והמענה המיטבי לביטחונם כפי שמגיע לכל ילד במדינת ישראל".

"כחבר בועדת חו"ב שוחחתי כעת עם יו"ר הועדה ח"כ יולי אדלשטיין ודרשתי לקיים דיון דחוף בועדה על מנת לקבל מענה לשאלות הבאות: האם צה"ל הגיב כראוי על ירי הרקטות אמש? האם תושבי הנגב והדרום מופלים לרעה משאר חלקי הארץ ביחס לתגובת הצבא על ירי רקטות לריכוזי אוכלוסייה אזרחית?".

"דין עוטף עזה כדין תל אביב", הוסיף כהן.

ח"כ צביקה פוגל, אף הוא מעוצמה יהודית, כתב בטוויטר: "שר הביטחון גלנט, אתה רוצה להשיג הרתעה? ובכן, כך משיגים הרתעה: סוגרים את השערים ולא מאפשרים מעבר סחורות ויציאת פועלים עד להחזרת הבנים, מחסלים בכירים ולא מבזבזים תחמושת על נדל"ן, והכי חשוב: תוקפים, לא מגיבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר