ירושלים מדממת

שבת של טרור: פיגוע גם בסמוך לעיר דוד - שניים נפצעו

אחרי הפיגוע בליל שבת, גם בשבת בבוקר התרחש פיגוע טרור בעיר דוד בבירה, בו נפצעו אב בן 47 ובנו בן 22 | האב מאושפז במצב קשה (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

אירוע רודף אירוע: אחרי הפיגוע הקשה בליל שבת בשכונת נווה יעקב בירושלים בו נרצחו שבעה בני אדם, הבוקר (שבת) התרחש פיגוע טרור נוסף סמוך לעיר דוד בירושלים.

באירוע הטרור בעיר דוד נפצעו אב ובנו, כשמצבם של האב בינוני והבן קשה - ועל פי דיווחים מבית החולים עולה כי מצבו של הבן השתפר בשעות האחרונות אך הוא עדיין מורדם ומונשם.

המחבל, מחמד עליואת, בן 13 ממזרח ירושלים נוטרל על ידי אזרחים חמושים וכן על ידי הפצוע, מתנדב מד"א וקצין בצבא, שנטרל אותו בזמן ששני קליעים היו בגופו.

החייל נשא נשק בזמן חופשה מהצבא - והצליח כאמור לנטרל את המחבל יחד עם עוד כמה אזרחים חמושים שהיו באיזור הפיגוע.

בליל שבת שבעה בני אדם נרצחו בפיגוע ירי קטלני בלב השכונה החרדית נווה יעקב שבצפון ירושלים. הפיגוע התרחש סמוך לבית הכנסת 'עטרת אברהם'. המחבל פתח באש לעבר עוברי אורח, הטעין את המחסנית והמשיך במסע הירי.

לאחר שניידת משטרה ראשונה הגיעה לזירה, המחבל נמלט והמשטרה הצליחה לחסל אותו ביציאה משכונת נווה יעקב.

ד"ר ישי בן אורי זילביגר רופא איחוד הצלה, ישראל קמה פרמדיק איחוד הצלה שגרים בסמוך מסרו בצאת השבת: "בבוקר יום השבת שמענו קולות ירי כששהינו בבית כנסת בסמוך לזירה, ונמסר לנו כי אירע פיגוע ירי - הגענו לזירה ויחד עם טל סער רופא נוסף מתנדב באיחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני בזירה לאב ובנו שנפצעו באורח קשה וקל עד בינוני.

לאחר הערכת המצב שהתקיימה במשטרה הנחה מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי על העלאת כוננות לרמה הגבוה ביותר. החל מהבוקר השוטרים עובדים במשמרות של 12 שעות. משטרת ישראל מבקשת מהציבור לדווח למוקד 100 של המשטרה על כל אדם או חפץ חשוד בזמן אמת.

לדברי המפכ"ל: "מדובר באחד הפיגועים הקשים שנתקלנו בהם בשנים האחרונות. המחבל הגיע וירה בכל מי שנקרה בדרכו. גם אנשים שבאו לבדוק ולראות מה קרה נורו באותו השלב. לאחר מכן הוא עלה לרכב והתרחק כ-300 מטרים. מרגע הקריאה למשטרה תוך 5 דקות צוות שוטרים שהיה בצומת הגיע, והשוטרים ירו בו בחזרה ונטרלו אותו. מדובר כאן במפגע בודד שהגיע, ביצע ירי במספר אנשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר