בפתח הקבינט

נתניהו אחרי הפיגועים: "התגובה תהיה מדויקת וחזקה"

ראש הממשלה נתניהו התייחס בפתח ישיבת הקבינט בכל הקשור להמשך הפעילות נגד הטרור אחרי שורה של אירועי טרור קטלניים השבת (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: עמר מרון לע"מ)

יממה אחרי הפיגוע הרצחני בשכונת נווה יעקב בירושלים בו נרצחו שבעה ישראלים, ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את ישיבת הקבינט.

"בשם כל אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים בפיגוע הנתעב והנורא בירושלים בירתנו. זה פיגוע נפשע בפתח בית כנסת ביום השואה הבינלאומי." אמר נתניהו.

עוד אמר כי הוא "מודה לנשיא ארה"ב, ידידי ג'ו ביידן, ששוחח איתי והביע זעזוע ותנחומים ממעשה הרצח הנורא הזה. אני מודה גם למנהיגים רבים אחרים, כולל ממדינות ערב, על עמידתם לצד ישראל בשעה זו. כולנו מתפללים לשלום הפצועים בשני הפיגועים.

אני מבקש לשבח את השוטרים ואת כוחות הביטחון על פעולתם הנחושה והמהירה, וכן גם את התושייה והגבורה שגילו אזרחים מן השורה, שפגעו במחבלים ובכך הצילו חיים."

בהמשך הוסיף ואמר כי "התגובה שלנו תהיה חזקה, מהירה ומדויקת. מי שינסה לפגוע בנו - אנחנו נפגע בו, ובכל מי שמסייע לו. כבר ביצענו מעצרים נרחבים של תומכי טרור, סייענים ומסיתים. אנחנו פורסים כוחות, אנחנו מתגברים כוחות ואנחנו עושים זאת בזירות שונות. נאטום ונהרוס בתי מחבלים בהליך מזורז, כדי לגבות מחיר נוסף מאלה שתמכו בטרור. התהליך הזה כבר החל אתמול והוא נמצא בעיצומו."

"אני אביא הערב בפני הקבינט צעדים נוספים למאבק בטרור. זה כולל זירוז והרחבה באופן משמעותי של רישוי נשק לאזרחים מורשים. כפי שראינו פעם אחר פעם, כולל הבוקר, הדבר הזה מציל חיים. כמו כן, אביא בפני הקבינט שלילת זכויות בביטוח הלאומי ממשפחות תומכות טרור. הממשלה הזאת תפעל בתקיפות, בנחישות ובעוצמה נגד הטרור. ונעשה זאת בקור רוח ובנחישות. אנחנו איננו מחפשים הסלמה, אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש. אני קורא שוב לאזרחי ישראל: אל תיקחו את החוק לידיים. אנחנו לא בימי המחתרת. יש לנו מדינה ריבונית, עם צבא, ממשלה וכוחות ביטחון מעולים. תנו להם לעשות את העבודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר