הגר"ד הצטרף באורח נדיר

החיזוק שקיבלו הבחורים לרפואת ראש הישיבה שחלה במחלה

ראש ישיבת סלבודקה וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי משה הלל הירש, חלה לפני תקופה במחלה, וכעת הוא בטיפולים. בחורי הישיבה, החליטו לקבל קבלה מיוחדת להחלמתו (עולם הישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגרמ"ה הירש | ארכיון (צילום: מוטי גרין)

דאגה בהיכלי הישיבות והכוללים: ראש ישיבת סלבודקא וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', הגאון רבי משה הלל הירש, חלה במחלה הנוראה, ובחורי הישיבה החליטו לקבל קבלה מיוחדת להחלמתו.

בחורי ישיבת סלבודקה יזמו 'חיזוק' לרפואתו השלמה והמהירה של ראש הישיבה, כאשר כלל בני הישיבה מקבלים על עצמם ללמוד מידי יום, שני הלכות בספר חפץ חיים ולהתחזק בשמירת הלשון.

באורח נדיר ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו הצטרף למכתב ואף כתב בעצמו: "מכתב לכלל בני הישיבה בו הוא קורא להם ליטול חלק בהתחזקות", כאשר גם יתר רבני הישיבה חתמו עבור החיזוק שקיבלו הבחורים.

כזכור, לפני כחודש פורסם ב'כיכר השבת' על המחלה, ומביתו של הרב נמסר ביום ראשון האחרון: "ב"ה מדובר בעניין רפואי לא היסטרי. בעצת הרופאים ראש הישיבה יעבור הליך רפואי בשבועות הקרובים ובס"ד ישוב לאיתנו".

ראש הישיבה נחשב לאחת הדמויות הכי נערצות כיום בעולם הישיבות, ובשנים האחרונות הוא נהפך לכתובת עבור כל ראשי הישיבות, כאשר במקרים רבים, הוא זה שמכריע בסוגיות של "פיקוח נפש" בעולם הישיבות וכן בסמינרים.

לפני מספר שבועות: הגאון רבי דוב לנדו התחנן לתלמידים להתפלל להחלמת ראש הישיבה

לפני כעשר שנים, החליטו מרן הגר"ח קנייבסקי והגראי"ל שטיינמן זצוק"ל למנות אותו כחבר מועצת גדולי התורה וכאחראי על תחום הישיבות.

ראש הישיבה שנולד וגדל בארצות הברית נחשב לאדם "פתוח" וזאת למרות שהוא עומד בראשות ישיבת סלבודקא שנחשבת ישיבה "פרומרית" והוא מקובל על כל חלקי הציבור הליטאי.

הציבור נקרא לעורר רחמי שמיים ולהרבות בתפילה עבור ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל בן מינדל לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר