"זה קו אדום"

בעזה מפרסמים סרטון איתות בעקבות הירי; האסירה הוקלטה

ברטון ובו רקטות שעליהן שמות אסירות ביטחוניות הנמצאות בבתי הכלא בארץ וכיתוב "הן קו אדום" הופץ בעזה אחרי ירי הרקטה לישראל (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד שפורסם בעזה (צילום: פלסטיני)

ארגון הטרור חמאס הפיץ הערב (רביעי) ברצועת עזה תיעוד הכולל תמונות וקטעי וידאו ובהם רקטות ועליהן שמות של אסירות ביטחוניות הנמצאות בבתי כלא בארץ והכיתוב "הן קו אדום".

הרקע לכך הוא סנקציות שהופעלו נגד אסירות ביטחוניות בבתי הכלא בארץ, לאחר שחגגו את פיגועי הטרור הרצחניים בירושלים בסוף השבוע האחרון.

הבוקר ״לשכת המידע לאסירים פלסטינים" פרסמה הקלטה לטענתם של אסירה ביטחונית מכלא דמון. "התנאים בבתי הכלא בישראל מתוחים כבר מספר ימים, בעקבות הצעדים השרירותיים והתקיפות של הנהלת בית הסוהר נגד האסירות", נשמעת אחת האסירות, לכאורה, בהקלטה.

"שולחות את זעקותינו אל כל מי שחוזר על כך שהוא פועל לשחרור שלנו. איפה הנחישות שלכם? איפה הניצחון עבורנו? או שמא מדובר במסרים ריקים כדי להעביר את הזמן ללא פעולה מעשית? מי יתמוך בנו וילמד את האויב לקח, ממנו ילמד שלא לתקוף אותנו? או שנחכה לאסיר אחר שילחם עבורנו, כפי שעשה יוסף אל-מבחוח (יוסף אל-מבחוח דקר סוהר ביטחוני בכלא בטחוני בשנת 2021)? איפה מי שישחרר אותנו לאחר שנפלנו בשבי, ביום שפעלנו למלא את חובתנו במו ידינו, למען המולדת הקדושה ולא נגזר עלינו למות מות קדושים. זו הזעקה שלנו, האם נמצא מישהו שיתמוך בנו ויאמין שהאויב יפסיק לפגוע בנו ולשחרר אותנו?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר