הרכב התהפך

שני הרוגים בתאונה קשה בלב ירושלים; אישה נוספת נלכדה

נהג רכב כבן 60 ואישה כבת 40, כנראה הולכת רגל, נהרגו הלילה בתאונת דרכים קשה וקטלנית בירושלים. אישה נוספת נפצעה ונלכדה ברכב (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: הערשי פרלמוטר - תיעוד מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים)

תאונת דרכים קשה וקטלנית התרחשה הערב (רביעי) בירושלים. נהג רכב כבן 60 והולכת רגל כבת 40 נהרגו. לחובשים ופרמדיקים של איחוד הצלה שהגיעו לזירה לא נותר כי אם לקבוע את מותם. אישה נוספת נלכדה ופונתה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה.

הרכב שבו נסע הנהג שנהרג התהפך ברחוב עזריאל הילדסהימר בבירה. הנהג נלכד ברכב וחולץ ללא סימני חיים. אישה נוספת, צעירה יותר, כאמור, נפצעה באורח אנוש וכעבור זמן קצר מותה נקבע.

חנוך שפיגל ובן ציון קאזין חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב שהתהפך והולכת רגל. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב ושל הולכת הרגל עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. נוסעת ברכב חולצה ע"י צוותי כיבי במצב קשה ופונתה לקבלת טיפול בבית החולים שערי צדק".

מ'איחוד הצלה' נמסר: "נהג רכב (כבן 60) והולכת רגל (כבת 40) נהרגו בתאונה ברחוב עזריאל הילדסהימר בירושלים. כמו כן הוענק סיוע בזירה לנוסעת מהרכב שהתהפך (כבת 40) שחולצה ע"י צוותי הכיבוי במצב קשה".

(צילום: הערשי פרלמוטר - תיעוד מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים)
(צילום: הערשי פרלמוטר - תיעוד מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים)

ב'כבאות והצלה' מחוז ירושלים עדכנו כי "סמוך לשעה 22:00 התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה מחוז ירושלים על תאונת דרכים - רכב שהתהפך ופגע בהולכת רגל ברחוב עזריאל הילדסהימר במושבה הגרמנית".

עוד דווח כי שני צוותי חילוץ פעלו לחילוץ שני הלכודים מהרכב. גורמי הרפואה קבעו את מותה של הולכת הרגל במקום, והצוותים המשיכו בפעולות חילוץ שני הלכודים, האחד ללא סימני חיים והשני בהכרה בטיפול גורמי הרפואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר