תוקף את הממשלה הקודמת

נתניהו מסכם שבוע: "עוד בשורות טובות וחשובות - בקרוב"

ראש הממשלה מסכם שבוע בו הוא מקיים ביקור מדיני בצרפת, צ'אד פתחה שגרירות בישראל, הוא נפגש עם בלינקן והעביר את נמל חיפה לחברה פרטית - "אחרי שנה וחצי של קיפאון מדיני מצד הממשלה הקודמת" (פוליטי)

בנימין נתניהו | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אזרחי ישראל,

לקראת כניסת השבת אני מבקש לאחל לכולכם שבת שלום.

אני נמצא כעת בביקור מדיני בפריז, במהלכו נפגשתי עם הנשיא מקרון לדיון על המטרה המשותפת שלנו למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני ולבסס נוכחות צבאית נגדנו.

במסגרת הביקור המדיני נפגשתי היום עם כ-60 אנשי עסקים ובעלי קונצרנים מצרפת, שהונם מוערך בכ- 150 מיליארד אירו. שמעתי מהם מסר אחד ברור: "מה שאומרים על בריחת משקיעים הוא שטויות. אנחנו רוצים להגדיל את ההשקעות בישראל".

המשקיעים, שחלקם כבר פועלים בישראל, הביעו עניין להגדיל את השקעותיהם, ואחרים הביעו עניין רב להיכנס לישראל, בעיקר בתחומים של תשתיות. נמשיך לעבוד כדי לחזק את כלכלת ישראל. מי שישקיע בישראל - רק ירוויח!

במקביל, השבוע חנכנו את שגרירות צ'אד בישראל, לציון הקמת מערכת יחסים דיפלומטית חשובה נוספת. צ'אד, מדינה אפריקאית גדולה ובעלת השפעה, היא תוספת חשובה לרשת הקשרים הדיפלומטיים שלנו ואנו נמשיך לפעול לחיזוק הקשרים שלנו.

נפגשתי השבוע עם מזכיר המדינה האמריקני בלינקן כדי לקדם את המאמצים המשותפים שלנו נגד איראן.

התראיינתי השבוע לcnn, פוקס ניוז ולתקשורת הצרפתית כדי להדוף את ההתקפות השקריות נגד ישראל.

ועוד דבר אחד - העברנו השבוע את נמל חיפה לידיה של חברה פרטית, קבוצת אדאני ההודית. זאת הבעת אמון חד-משמעית בכלכלה הישראלית ובחוסנה של המדינה. שתתרום להורדת יוקר המחייה, להוספת מקומות עבודה, ולפתיחת הזדמנויות חדשות לייבוא ולייצוא. כל זאת בצד חיזוק הקשרים בין הודו וישראל.

אחרי שנה וחצי של קיפאון מדיני מצד הממשלה הקודמת, הממשלה שלנו מתניעה מחדש את התנופה המדינית של מדינת ישראל במטרה להרחיב עוד יותר את מעגל השלום שלנו.

עוד בשורות טובות וחשובות - בקרוב.

שבת שלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר