פיוס בליכוד

נתניהו הציע, הח"כ נענה: זה התפקיד החדש של דודי אמסלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע וחבר-הכנסת דודי אמסלם, נענה והחליט להצטרף לממשלה | אלו שלושת התפקידים במשרדי הממשלה שהוא צפוי לקבל (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בשבט תשפ"ג | 07.02.23
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

תם המשבר בליכוד: ח"כ דודי אמסלם, מצטרף לממשלה ויכהן כשר במשרד המשפטים, כשר לשת"פ אזורי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

אמש, נערכה פגישה ממושכת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר המשפטים יריב לוין וחבר-הכנסת דודי אמסלם, במהלכה דנו השלושה בתפקידים שיקבל אמסלם כדי שיצטרף לממשלה.

הערב, נמסר מהליכוד כי אמסלם הודיע שהוא מקבל את הצעת ראש הממשלה ומצטרף לממשלה.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש בעת הזאת מח"כ דודי אמסלם להצטרף לממשלה כשר במשרד המשפטים, שר לשת"פ אזורי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת. ח"כ דודי אמסלם נענה לבקשת רה"מ", נמסר מהליכוד.

מלשכת חה"כ דודי אמסלם נמסר, כי "מתוך רצון לדאוג ולהשפיע על אופיה היהודי של המדינה והממשלה הלאומית שהוקמה ע"י בנימין נתניהו וסיעות הימין, נעתר הערב חה"כ דודי אמסלם לבקשתו של רה"מ והצטרף לממשלת ישראל, בה יכהן כשר במשרד המשפטים, שר במשרד לשיתוף פעולה אזורי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

"בפגישה שהוגדרה חיובית ולבבית סיכמו רה"מ בנימין נתניהו וחה"כ דודי אמסלם להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח והענייני שליווה את השניים בשנים האחרונות במטרה לקדם את הנושאים החברתיים הבוערים".

שר החינוך יואב קיש מסר, כי "‏לאחר הסיכום בין ראש הממשלה לבין חברי, ח"כ דודי אמסלם, על כניסתו לממשלה, הגשתי כעת את התפטרותי לראש הממשלה, מתפקידי כשר המקשר והשר לשיתוף פעולה איזורי. המון בהצלחה דודי, הצלחתך הצלחתנו!".

כזכור, במשך חודשים נמשכה המתיחות בליכוד - שהגיעה לשיאה בהרכבת הממשלה, כאשר דודי אמסלם נותר ח"כ מן המניין לאחר שביקש לקבל את תפקיד שר המשפטים או יו"ר הכנסת - ונדחה.

בשיאה של המתיחות, תקף אמסלם את נתניהו בחריפות, כשצייץ: "נבחרתי למקום 4 בפריימריס ע"י אותם בוחרים שבחרו בנתניהו! בזמן שנתניהו נרדף ונתפר הצעקות והמלחמות שעשיתי לא היו בעייתיים. את אף אחד לא עניין הסגנון כאשר זה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון! עכשיו כבר אין צורך בדודי- שחס וחלילה זה לא יפגע יתר על המידה באופוזיציה?!".

יממה קודם לכן, בערב שבת, יצא דודי אמסלם אל כמה מתומכיו שהגיעו להפגין בעדו מתחת לביתו. אמסלם התקבל בשירת 'דודי מלך ישראל', וקריאות כי הוא ראש הממשלה הבא. "את דוד אמסלם אף אחד לא ישפיל ואף פעם", הוא אמר לתומכיו, "לא משפילים את דוד אמסלם ולא את כל האמסלים והביטנים. לא אצלנו במפלגה שלנו שאנחנו 70 אחוז ממנה.

"אני בבית שלי, דודי אמסלם, גדלתי בליכוד, אני הכי וותיק מרוב חברי הסיעה. אני בליכוד כילד מגיל 15- אני לא נמצא בדרג ב' בדמי מפתח אצלי בבית - מי מנהל אותם? רוב מצביעי הליכוד הם אמסלמים וביטנים ואנחנו צריכים להתנצל שיצאנו מקום רביעי? זו כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה שלא היתה כדוגמתה גם אמרתי לו את זה", תקף. "עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם והליכוד ולכן נמשיך לעבוד בשביל עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר