הרפורמה המשפטית

לוין ורוטמן ביקשו פגישה, לפיד דורש את עצירת החקיקה

שר המשפטים ויו"ר ועדת החוקה פנו לראשי האופוזיציה וביקשו להיפגש עוד הערב בבית הנשיא • יאיר לפיד התנה את קיום הפגישה בעצירת החקיקה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
לוין ורוטמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר המשפטים, יריב לוין, ויו"ר ועדת החוקה של הנכסת, ח"כ שמחה רוטמן, פנו הערב (שני) לראשי האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד וח"כ בני גנץ, וביקשו להיפגש עוד הערב בבית הנשיא.

בהודעה משותפת של השניים נאמר: "בהמשך לקריאתו של נשיא המדינה אמש, לשכותינו פונות בדקות אלו ללשכותיהם של ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד, ח״כ יאיר לפיד, ויו״ר המחנה הממלכתי, ח״כ בני גנץ, על מנת לתאם פגישה משותפת אצל נשיא המדינה, עוד הערב. אנו קוראים לראשי האופוזיציה להתחיל הידברות ללא תנאים מוקדמים. הגיע הזמן".

לפיד דחה את הבקשה ודרש לעצור את החקיקה בכנסת: "כפי שהדגיש אמש הנשיא בנאומו וכפי שהוסבר שוב ושוב, התנאי ההכרחי לתחילת דיאלוג לאומי הוא עצירה מיידית של כל תהליכי החקיקה לזמן קצוב שבו תתקיים ההידברות בתיווך הנשיא. אם השר לוין וח״כ רוטמן מסכימים לכך נשמח להפגש בבית הנשיא מחר בבוקר".

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, התייחס גם היא לפניה של לוין ורוטמן ואמרה: "אין הדברות בלי גניזת החקיקה. קוראת לחבריי גנץ ולפיד- כל עוד החקיקה לא הוקפאה והאקדח צמוד לרקה של הדמוקרטיה הישראלית, אסור לדון עם רוטמן ולוין על שום דבר. כל דבר אחר הוא כניעה. כל דבר אחר הוא הרס המחאה. רק היום הצגנו חזית אחידה מול נסיון ההתנקשות שלהם בדמוקרטיה, חובה עלינו לשמור עליה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר