נאום תקיף במליאה | צפו

השר מרגי נגד מחאות השמאל: "קמפיין להחריב את המדינה"

שר הרווחה, יעקב מרגי, תקף בחריפות את מתנגדי הרפורמה המשפטית: "זה קמפיין מתוזמר כולו כדי להחריב את החברה הישראלית. אני פושע? בושה וכלימה!" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת )

שר הרווחה, יעקב מרגי, נשא הערב (שני) נאום תקיף במליאת הכנסת ותקף בחריפות את חברי האופוזיציה מנהיגי המחאה נגד הפרומה המשפטית שמובילה ממשלת נתניהו השישית. צפו בנאום המלא.

לדבריו: "מה-1 לנובמבר שנודעו תוצאות הבחירות מה לא אמרו עלינו?! החרבנו את המדינה, פגענו בכלכלה, הרסנו את הדמוקרטיה. על מה? עוד לא עשינו כלום. אוי ואבוי גיוועלד אמרו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יחסל הפגנות, ימנע הפגנות, ומה ראינו היום? חגיגה לדמוקרטיה, תאווה לעיניים, הרחובות סביב הכנסת נצבעו לבן כולם מפגינים, תאכלו את הכובע".

"תפסיקו להלך אימים על העם שאתם יחד עם הערוצים המגויסים מכניסים את העם לתבהלה", תקף השר מרגי: "אתם יודעים מה יותר חמור? ערוצי התקשורת המגויסת מתמרצים ומתחננים בפני חברות ואנשי עסקים בדחילו ורחימו - תמשכו את כספכם מהמדינה.

"ערוצי תקשורת עושים תחרות בניהים מי מכין רשימה יותר גדולה של מי הצטרף לשביתה ומי לא הצטרף לשביתה. זה קמפיין מתוזמר כולו כדי להחריב את החברה הישראלית".

לדברי שר הרווחה: "הגוש שהוביל אותנו ל-5 מערכות בחירות על דבר אחד - רק לא ביבי! לא עושה חשבון נפש. רבותי תבינו, יש פה תגובה ראקציונית על מה שקרה פה במשך כמה עשורים. ובמקום להקשיב לקולות, לנסות להבין, אני לא אומר לשנות, אני לא חושד בכם שאתם מסוגלים להכיל ולשנות, לפחות לנסות להבין את הזעקה, אתם דוחים בבוז ובכל מיני סיסמאות. קוראים לנו בהפגנה: "הפושעים שיושבים בכנסת", אני פושע? בושה וכלימה!".

"לא יעזור לכם", הוסיף מרגי: "החברה הישראלית חזקה, למרות ערוצי התעמולה, למרות שתמשיכו לטפטף "מהפכה" "מהפכה" , זו לו מהפכה. זה סה"כ רצון לגעת במורסות כואבות בחברה הישראלית שנים רבות.

"אם לא מפריע לכם שבית המשפט העליון נראה בצבע אחד זה כשלעצמו חשבון נפש, איך החברה הישראלית הכילה הדרה כזו במשך שנים רבות של חלק גדול מהאוכלוסיה הישראלית, רק על זה בושה תכסה פניכם!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר