8 מבוקשים נעצרו

צעיר ערבי הסית בשידור חי ב'טיקטוק', זוהה על ידי התצפיתנים בשער שכם - ונעצר

חשוד בן 22 המתגורר בסילוואן, חשוד כי קרא בשידור חי לחבריו, לבוא לשער שכם ולעורר מהומות, השוטרים בעזרת התצפיתנים, תפסו אותו והביאו למעצרו | במקביל נעצרו עוד שמונה מבוקשים, החשודים בהפרת הסדר בשער שכם, השלכת בקבוקים וחפצים לסירוגין לעבר השוטרים וקריאות הסתה | תיעוד (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מתפרעים במזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה בשעות האחרונות (שבת קודש) שמונה חשודים ערבים מזרח ירושלים, בחשד שהשליכו חפצים לעבר שוטרים באזור שער שכם.

באחד המקרים, בקבוק שהושלך פגע בראשה של אשה שעברה במקום. בנוסף, נעצר חשוד תושב מזרח ירושלים בחשד להסתה ברשת חברתית וקריאה להגיע לאזור שער שכם ולהפר את הסדר.

שוטרי תחנת שלם של מחוז ירושלים בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, הצליחו בעבודה משותפת להביא מוקדם יותר היום חשוד בן 22 מסילואן למעצר.

על פי החשד, אותו חשוד שנעצר בסיוע התצפיתנים, הסית ברשת חברתית בשידור חי.

סרטון מיידוי בקבוקים וחפצים לעבר שוטרים שהיו במקום

בשעות הצהריים, התקבל דיווח במשטרה על חשוד שנמצא באזור שער שכם וקורא ומסית בשידור חי ברשת החברתית 'טיק טוק', להגיע לאזור ולהפר את הסדר. שוטרי תחנת שלם שפועלים במקום לאפשר לרבים לציין את חג אלאסראא' ואלמעראג', זיהו את החשוד בהכוונה של תצפיתני מרכז השליטה, והוא נעצר.

מוקדם יותר היום, החלו הפרות סדר נקודתיות באזור שער שכם כשקומץ צעירים מפרי סדר השליכו בקבוקים וחפצים לסירוגין לעבר השוטרים וקראו קריאות הסתה. באחר המקרים בקבוק שהושלך על ידי מפר סדר פגע באשה שעברה במקום.

מפר סדר פגע באשה שעברה במקום.

בעקבות כך, עד כה נעצרו 8 חשודים שזוהו מפרים את הסדר ומשליכים בקבוקים או חפצים אחרים לעבר השוטרים שפועלים במקום לשמירת הסדר.

המעצרים של מפרי הסדר בוצעו באמצעות הכוונת תצפיות של מרכז השליטה של מחוז ירושלים והפללות בשטח של כוחות המשטרה.

השוטרים ממשיכים לפעול באזור לשמירת שלום הציבור והסדר הציבורי במקום לצד ניטור וטיפול בגילויי הסתה, גם במרחבי הרשת.

תיעוד משער שכם, היום

במשטרה מציינים: "מדובר בצעירים פורעי חוק שבוחרים לנצל את החג בכדי להפר את הסדר ולנהוג באלימות, ובכך, פוגעים קודם כל בציבור גדול של מתפללים, סוחרים וחוגגים, שרובו מעוניין לחגוג את החג ולקיים את מנהגיו בשקט ובשלווה. המשטרה תמשיך לפעול לאפשר את חופש הפולחן לציבור הרב, אולם לא תאפשר לאותם שוליים להפר את הסדר ולפגוע בשוטרים או באזרחים בחסות החג. בזמן שהמשטרה פועלת במזרח ירושלים והעיר העתיקה לאפשר לעשרות אלפי מוסלמים לקיים את חגם, יש מי שניסה לנצלו לפגיעה בשוטרים ולהפרת הסדר", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר