המערכות הופעלו

פיצוצים חזקים בשמי דמשק: סוריה מאשימה את ישראל

סוכנויות הידיעות בסוריה, מדווחים בשעה זו, כי בשעה האחרונה נשמעו פיצוצים עזים בשמי דסק | הסורים מאשימים את ישראל בתקיפה | מערכות ההגנה האוויריות הופעלו | תיעוד (חדשות)

הפיצוצים הערב בשמי דמשק (צילום: רשתות ערביות, לפי סעיף 27א)

אירוע חריג הערב (מוצאי שבת) בבירת סוריה - דמשק. פיצוצים עזים הרעידו את הבירה, והסורים מאשימים את מדינת ישראל בתקיפה.

סוכנות הידיעות הרשמית דיווחה, כי הפיצוצים שנשמעו הערב הם כתוצאה מתקיפה ישראלית; "מערכת ההגנה האווירית הופעלה נגד יעדי האויב", נמסר.

ההערכה היא כי התקיפה לכאורה של ישראל נעשתה כנגד מספר יעדים איראניים בסוריה.

תיעוד מהערב, בסוריה

כזכור לפני מספר שבועות, דווח בתקשורת בסוריה ובעיראק, כי שיירת משאיות שחצתה את מעבר הגבול בין עיראק לסוריה הותקפה מהאוויר על ידי גורם לא ידוע.

לפי הדיווחים, מדובר במשאיות ששייכות למיליציות הפרו-איראניות שפועלות במדינות אלו. אותן מליציות הותקפו לא אחת על ידי ישראל, אך כרגע אין מידע ברור מי עומד מאחורי התקיפה.

ברשת אל-ערבייה דווח כי באזור נשמעו לפחות שלושה פיצוצים חזקים וכי הנהגים הוזהרו באמצעות ירי אזהרה ונמלטו מהמשאיות ורק לאחר מכן השיירה הותקפה.

לפי מרכז המעקב הסורי אחר זכויות אדם, מטוסים של כוחות הקואליציה האמריקנית נצפו באזור התקיפה אם כי לא ברור אם הם אלו שירו לעבר השיירה שהעבירה תחמושת לסוריה.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר