"שמח לאכזב אותך"

נתניהו בישיבה הממשלה: "נסראללה, אל תבנה על מלחמת אחים"

ראש הממשלה נתניהו דיבר היום בפתח ישיבת הממשלה על האתגרים במלחמה בטרור ועל החזית האיראנית. נתניהו פנה לנסראללה והבהיר לו, כי לא תהיה פה מלחמת אחים | הדברים המלאים (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו בישיבת הממשלה, היום (צילום: קובי גדעון /לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו נאבקים בשתי חזיתות עיקריות נגד אויבינו. חזית הטרור, והחזית האיראנית.

לדברי נתניהו, "מול חזית הטרור, בנוסף לפעולות וחוקים שאנו מקדמים נגד המחבלים וסביבתם הקרובה, אנחנו פועלים במשנה מרץ גם נגד ההסתה. סיכמתי בסוף השבוע עם השר בן גביר, על הקמת צוות משימה מיוחד כדי להילחם נגד המסיתים למעשי רצח נגדנו. בראש הצוות יעמוד השר לביטחון לאומי. הוא יקבל תגבור של חוקרים, שוטרים ופרקליטים, וזאת בתיאום מלא עם משרד המשפטים, ובהשתתפות גורמים מהשב"כ, צה"ל ומטה הסייבר הלאומי. אני מאחל לשר בן גביר, יחד עם כל חברי הממשלה, הצלחה במשימה החשובה הזו".

"מול החזית האיראנית,, הסביר נתניהו, "המאמצים שלנו אינם פוסקים מסיבה פשוטה, כי מעשי התוקפנות של איראן אינם פוסקים. בשבוע שעבר איראן תקפה שוב מכלית נפט במפרץ הפרסי ופגעה בחופש השיט הבינלאומי. אתמול איראן תקפה בסיס אמריקני בסוריה. איראן ממשיכה לשלוח נשק קטלני שפוגע בהמוני אזרחים חפים מפשע הרחק מגבולותיה".

"איראן מנסה לפגוע בלי הרף במדינת ישראל ובאזרחיה באשר הם במקומות שונים בעולם. ההתקפות של איראן לא ירפו את ידינו. לא נאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני, ולא נאפשר לה להתבסס בגבולנו הצפוני. אנחנו עושים הכל ונעשה הכל כדי להגן על אזרחינו, ואנחנו מגיבים בעוצמה על ההתקפות נגדנו".

נתניהו הוסיף: ,אבל אני מבקש להדגיש משהו נוסף: איראן מנסה לפגוע בנו לא רק באופן פיזי. היא מנסה לפגוע גם במורל הלאומי שלנו. היא מנסה לערער את הלכידות שלנו כעם,.

"שמעתי את דבריו של החיזבאללה, שלוחת איראן בלבנון. שמעתי את דבריו של נסראללה שדיבר על ההפגנות נגד הממשלה ואמר בסיפוק: "מלחמת אזרחים בישראל מתקרבת". ובכן, אני אומר לנסראללה: אל תבנה על מלחמת אחים. זה לא יקרה. וזה לא יקרה משום שאנחנו באמת אחים. זה לא יקרה כי מה שנסראללה לא מבין שאנחנו חיים בדמוקרטיה. בדמוקרטיה יש חילוקי דעות, יש ויכוחים, יש לפעמים הסכמות, וכשצריך יש הכרעות. זה לא יקרה ולא תהיה מלחמת אחים כי אנחנו תמיד זוכרים שנלחמנו שכם-אל-שכם כדי להגן על מדינתנו ולבנות את ארצנו".

נתניהו אמר בסיום דבריו בפתח ישיבת הממשלה: "אז בהזדמנות זאת אני שמח לאכזב את אויבינו וגם להרגיע את ידידינו: ישראל הייתה ותישאר דמוקרטיה חזקה ותוססת. דמוקרטיה עצמאית. אבל דווקא על רקע הציפיות של אויבנו, ציפיות החורבן ושפיכות הדמים שבהם, צריך להפסיק לדבר על דם ברחובות, צריך להוריד את גובה הלהבות, צריך להרגיע את הרוחות. זאת הקריאה הברורה שאני קורא מכאן, ואני מצפה מכל מנהיגי הציבור לומר דברים ברורים אלה. זה מה שהציבור הישראלי מצפה מאיתנו, וזה המסר הברור שאנחנו צריכים לשלוח לאויבינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר