אחרי הזעם החרדי

השר יריב לוין התחייב: פסקת ההתגברות תאושר כבר השבוע

בשיחה עם ראשי סיעות הקואליציה הבטיח לוין שפסקת ההתגברות תאושר כבר השבוע • נתניהו צפוי להשתתף מחר בהצבעות על הרפורמה (פוליטי)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
יריב לוין (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שר המשפטים יריב לוין, המוביל את הרפורמה המשפטית, התחייב בישיבה שקיים עם ראשי מפלגות הקואליציה כי פסקת ההתגברות תאושר כבר השבוע. כך דווח הערב (ראשון) בחדשות הערב בכאן 11 הכתב מיכאל שמש.

עוד דווח בכאן 11 כי ראש הממשלה נתניהו צפוי, לפי דברי גורמים בסביבתו, להשתתף מחר בהצבעה על החלק הראשון ברפורמה המשפטית, שעוסק בשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים ובאיסור על שופטי בג"ץ לפסול חוקי יסוד.

ביום רביעי בשבוע שעבר, כפי שדווח ב'כיכר השבת', יצא יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני ממליאת הכנסת בזעם והבהיר כי הוא אינו מעוניין להשתתף בהצבעות החשובות לקואליציה בשל כך שהקואליציה הורידה מסדר היום את הצעת החוק לפסקת ההתגברות. לטענת גפני, הורדת החוק לא הייתה על דעתו והוא מעוניין שיגישו את החוק.

"אם לא תהיה פסקת התגברות ברוב של 61 מנדטים, אנחנו לא נהיה חלק מהקואליציה - והמשמעות של כך שהממשלה תיפול", הבהיר גפני. "אנחנו נבחרנו כדי למשול ואין שום סיבה שבעולם לא להעביר את החוק. נתניהו חושש, נתניהו מפחד? שיפתור את הבעיות, אנחנו רוצים להעביר את פסקת ההתגברות יהיה מה שיהיה".

הרקע לדרישה הנחרצת של גפני, הוא ככל הנראה הרצון להעביר את חוק הגיוס בעיקר ועוד חוקים נוספים מבלי שבית המשפט העליון יתערב בחוקים הללו. כעת כאמור התחייב לוין כי פסקת ההתגברות תאושר כבר השבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר