"חשבתי שצוחקים עלי"

סיפור מרגש: למה החברים חילצו את יוסל'ה מהכנסת?

איש התקשורת החרדי, יוסלה ברגמן, ריגש הלילה את הרשת כשסיפר על חבריו מהתלמוד תורה שהתכנסו לתפילה מיוחדת בכדי שייזכה להינשא בקרוב • הפוסט המלא (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יוסלה והחברים הלילה (צילום: מתוך טוויטר)

איש התקשורת החרדי, יוסלה ברגמן, ריגש הלילה (שלישי) את הרשת כשסיפר על חבריו מהתלמוד תורה, אותם לא פגש שנים רבות, שהתכנסו לתפילה מיוחדת בקבר שמואל הנביא בכדי שייזכה להינשא בקרוב.

"יש לי חברים משוגעים. כן, אתם לא טועים", פתח יוסלה את הפוסט המרגש: "פנה אלי חבר שלמד איתי בחיידר (!) וסיפר שכל החברים להתאגד לכנס על זה שעדיין לא התחתנתי. חשבתי לתומי שהם צוחקים עלי. "מה נדפק איתכם?", שאלתי אותו. "כולכם התחתנתם לפני 7 שנים, מה נזכרתם?".

"הערב הגיע, המריצו אותי מהכנסת תוך כדי הנאומים על הרפורמה המשפטית, החברים אמרו לי: "יוסלה, עזוב שטויות. תעזוב כמה שעות את הפוליטיקאים שלך ותגיע לכנס".

יוסלה ממשיך לשחזר את הערב המרגש: "החלטתי להגיע, הגענו לקבר שמואל הנביא, כ-70 חברים מכל הארץ, ללא הגזמה! מטבריה, מודיעין עילית, גבעת זאב, ירושלים, ביתר עילית וקרית ספר, כמה דקות של רצינות ובלתי יוצא מהכלל ביחד.

"התחילו להתפלל על מי ? עלי! אני מזמן המשכתי הלאה, אבל הם לא שכחו אותי. זה מרגש מאוד ואי אפשר להסביר אפילו כמה. אמרתי לכם שהחברים משוגעים?".

"עכשיו תורך, רבונו של עולם", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר