התערבות הזויה

נציב זכויות האדם באו"ם קורא לישראל לעצור את הרפורמה המשפטית

על פי הדיווח של סוכנות הידיעות הצרפתית AFP, נציב זכויות האדם באו"ם קורא לישראל לעצור את הרפורמה המשפטית. לטענתו היקף המחאה בישראל אמור לגרום לממשלה להשהות את המהלך (פוליטי מדיני)

נתניהו ורוטמן אמש בכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

התערבות מוזרה במיוחד של האו"ם בענייניה הפנימיים של ישראל. על פי הדיווח של סוכנות הידיעות הצרפתית AFP, האו"ם קורא לישראל לעצור את הרפורמה המשפטית שעברה אתמול בקריאה ראשונה בכנסת.

על פי הדיווח, נציב האו"ם לזכויות אדם, וולקר טורק, קרא לישראל לעצור את הרפורמה המשפטית ווטען כי הוא מודאג מהשלכות הרפורמה על זכויות האדם ועצמאותה של מערכת המשפט. טורק התייחס למחאה נגד הרפורמה ואמר כי "בהתחשב ברמת הדאגה הציבורית, אני קורא לממשלת ישראל להשהות את שינויי החקיקה המוצעים ולפתוח אותם לדיון רחב יותר".

האו"ם לא אמור להתערב בענייניהן הפנימיים של מדינות, אלא אם מדובר בפגיעה בזכויות אדם וכדומה. במקרה של הרפורמה המשפטית אין כל הצדקה להתערבות שכזו. הסבירות היא שארגוני שמאל פעלו באו"ם כנגד הממשלה כדי ליצור לחץ נוסף עליה.

למותר לציין, שהממשלה לא מחויבת בשום צורה להיענות ללחץ החיצוני, לאור המנדט הרחב שקיבלה מציבור המצביעים הישראלי. כזכור, אמש עברה הרפורמה בקריאה ראשונה בכנסת עם רוב של 63 חברים מול 47 מתנגדים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר