תחת אש כבדה

חיסול עשרת המבוקשים בשכם: צפו בתיעוד הפעילות בשטח

חצי יממה אחרי חיסולם של עשרה פעילי טרור בקסבה בשכם, במשטרה מפרסמים תיעוד של פעילות לוחמי המג"ב באירוע החריג (חדשות ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

12 שעות אחרי חיסולם של עשרה פעילי טרור פלסטינים בשכם, במשטרה מפרסמים תיעוד מקסדת הלוחמים תיעוד מהפעילות תחת אש.

זמן קצר לאחר פרסום התיעוד בדובר צה"ל התירו לפרסום כי שני לוחמים נפצעו קל מנתז ירי ובעקבות כך פונו לבית החולים. משפחותיהם עודכנו.

במשטרה אומרים כי "החל משעות הבוקר, פעלו לוחמי הימ"מ, כוחות שב"כ, פלוגות מג"ב וכוחות צה"ל בקסבה של שכם לסיכול של 3 מבוקשים שהיו מעורבים בפעילות טרור ושתכננו להוציא פיגועים נוספים בטווח הזמן המיידי.

כפי שניתן לראות בתיעוד, תחת "אש כבדה", הלוחמים נעים דרך סמטאות הקסבה של שכם לעבר המבנה בו שהו המבוקשים שפתחו ב"אש חיה" לעבר הלוחמים שהגיבו בירי וכאמור נטרלו את 3 המבוקשים."

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן מסר: "מדי יום פועלות היחידות המיוחדות ופלוגות של משמר הגבול בעומק השטח מול מחבלים שכל מטרתם היא לפגוע בכוחותינו ובאזרחים. גם היום, פעלו לוחמי הימ"מ יחד עם שב"כ וצה"ל בשכם מול שלושה מחבלים חמושים תוך חילופי אש כבדים בתוך הבית ובמעטפת הקרובה והרחוקה ובכך סיכלו פעילות טרור."

לוחמי היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משמר הגבול (ימ"מ) בשילוב מודיעין מדויק וכוחות של שירות הביטחון הכללי וצה"ל, ימשיכו לפעול בנחישות ומקצועיות בכדי לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר