הפיגוע - שלב אחר שלב

הבין שלפניו יהודים ופתח באש כבדה • המפכ"ל: "המצב רגיש ונכנסים לכוננות המקסימלית"

קובי שבתאי מזהיר ממצב רגיש: משטרת ישראל נכנסת לכוננות מקסימלית מחשש לפיגועים נוספים • מתחקיר ראשוני עולה כי המחבל שוחח עם הנרצחים לפני שירה בהם • ההערכה במערכת הביטחון כי המחבל מסתתר עדיין בסמיכות למקום הפיגוע (אקטואליה, ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)

פיגוע הטרור בשומרון: המצוד אחר המחבל שרצח ביריות את שני האחים יגל יעקב והלל מנחם יניב הי"ד, היום (ראשון) בחווארה שבשומרון בעת שנסעו ברכבם, נמשך בשעות האחרונות. את המצוד מוביל שירות הביטחון הכללי.

הערכה במערכת הביטחון היא שהמחבל מסתתר עדיין בחווארה ומהר ככל שיוכל ינסה להימלט למקום שיקשה להביא ללכידתו, ומשכך המאמצים ללכידתו גבוהים.

מתחקיר ראשוני עולה, כי המחבל זרק "מילה" לנרצחים שישבו ברכבם לפני שירה בהם, בשביל לבדוק כי מדובר ביהודים. בעת שהשיבו לו החל לירות לעברם כדורים רבים. המחבלים נמלטו ברכבם.

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי התייחס בהמשך היום, במהלך מפגש עם מפקדים במסגרת תרגיל המוכנות, לפיגוע הקשה שהתרחש בחווארה והזהיר כי נמצאים במצב רגיש

לדברי המפכ"ל: "אני משתתף בצער המשפחות. מדובר בפיגוע קשה. אני סומך את ידי על השב״כ והמודיעין של צה״ל שיידעו לסגור מעגל ולהגיע למחבל".

עוד אמר מפכ"ל המשטרה: "אנחנו במצב מאוד רגיש וזה מחייב את כולנו לכוננות מבצעית ולכן אני מבקש מכל קציני האג״מ לבדוק מוכנות ביחידות, לוודא שכל השוטרים במוכנות. משטרת ישראל נכנסת לכוננות מקסימלית במטרה להיות ברמת דריכות מבצעית מלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר