הפיגוע המחריד

תיעוד דרמטי: רכב הקדושים מאבד שליטה, שניות אחרי הירי

בתיעוד פלסטיני המגיע מהפיגוע הקשה בחווארה שבשומרון, נראה רכבים של שני הנרצחים בפיגוע מאבד שליטה זמן קצר לאחר הירי (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלסטיני)

בתיעוד פלסטיני המגיע זמן קצר לאחר הירי נראה הרכב של שני האחים שנרצחו בפיגוע הקשה בשומרון מאבד שליטה.

במערכת הביטחון עדיין מנהלים מצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע הנורא בו נרצחו האחים יגל יעקב והלל מנחם יניב הי"ד.

הלל, תלמיד ישיבת ההסדר בקרית שמונה סיים בימים אלה ממש שירות משמעותי בחיל הים, ואף הוענק לו לאחרונה תואר מצטיין קורס. בימים אלה ממש חזר מהשירות בצבא לפרק הלימוד הנוסף במסגרת מסלול ההסדר.

הלל אחיו, תלמיד ישיבת ההסדר בגבעת אולגה התגייס אף הוא למסלול ההסדר וסייע בתחילת השנה בהקמת שלוחת הישיבה בטירת הכרמל. בימים אלו אמור היה להתחיל את ההליכים לקראת גיוסו הקרבי לצה"ל.

באיגוד ישיבות ההסדר קיבלו בתדהמה את הבשורה המרה על מותם של שני האחים בפיגוע: "'א-ל נקמות ה', א-ל נקמות הופיע'. איגוד ישיבות ההסדר מבכה מרה את הירצחם באכזריות של שני האחים הקדושים הלל ויגל יניב, הי"ד תלמידי ישיבות ההסדר קריית שמונה וגבעת אולגה. אנו מתפללים לחיזוק המשפחה היקרה, חבריהם בישיבות ובישוב, וכלל ישראל. 'ארץ אל תכסי דמם ואל יהי מקום לזעקתם'".

רמ"ט איגוד ישיבות ההסדר אורי פינסקי הוסיף עם היוודע הבשורה המורה: ""שמעתי בזעזוע גדול את הבשורה הקשה על הירצחם של האחים הקדושים תושבי הר ברכה, תלמיד ישיבת ההסדר גבעת אולגה יגל יניב, והלל אחיו תלמיד ישיבת ההסדר בקריית שמונה - הי"ד שהיו בדרכם מהבית לישיבותיהם. אנחנו מבקשים לשלוח חיבוק גדול למשפחה היקרה, לישוב הר ברכה, לישיבות קריית שמונה וגבעת אולגה, ולכלל תלמידי ישיבות ההסדר ולומדי התורה בכל מקום ואתר, וקוראים מכאן לצה"ל ולממשלת ישראל לא לנוח ולא לשקוט עד להשבת הבטחון לכל מקום במרחבי ארצנו, למגר את אויבינו הרשעים ולאפשר ליהודי לנסוע לישיבה, הביתה ולכל מקום שיחפוץ בביטחון".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר