בשירים וריקודים | צפו

בעקבות הפיגוע בחווארה: המתנחלים חזרו להתיישב באביתר

שנה וחצי לאחר שהמשפחות והישיבה פונו מאביתר, הם החליטו הערב לחזור למקום וזאת בעקבות הפיגוע הנורא, בו נהרגו שני האחים ממשפחת יניב הי"ד | צפו בתיעוד (חדשות בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
החזרה הערב לאביתר (צילום: דוברות)

לאחר הפיגוע הנורא שהתרחש מוקדם יותר היום (ראשון) בחווארה, בו נהרגו שני האחים הלל ויגל יניב הי"ד, החליטו מתיישבי אביתר לחזור בחזרה יחד עם ישיבת אביתר למקום ממנו הם פונו.

עשרות בחורי הישיבה יחד עם המתיישבים, החליטו לחזור הלילה ליישוב אביתר, לאחר כשנה וחצי בהן הממשלות לא קיימו את ההסכם שנחתם עם המתיישבים.

תחיה חיים תושבת אביתר: "אחרי הבשורות הקשות היום בשומרון, לא יכולנו להמשיך בשגרת חיינו והדבר המתבקש הוא לחזור לאביתר. חזרנו לאביתר כפי שהתחייבו בפנינו כל מפלגות הקואליציה".

עוד היא אמרה: "ממשלת ישראל צריכה להילחם בטרור ביד קשה, ובמקביל - לחזור להקים עשרות יישובים באופן מיידי בכל מרחבי ארץ ישראל".

דניאלה וייס יו"ר תנועת נחלה: "המשפחות והישיבה המתינו למעלה משנה לחזור לאביתר. המציאות בה ממשלת ישראל מאפשרת לרשות ביד אחת להשתלט על אדמות הלאום וביד השניה לרצח בנו לא יכולה להתקבל על הדעת. הגיע הזמן שממשלת 'ימין על מלא' תבנה מאות ישובים חדשים ביהודה ושומרון. המרחבים קוראים לציבור!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר