הקרבן ה-14 בתוך חודש

הותר לפרסום: אילן גנלס הוא הנרצח בפיגוע הירי בים המלח; נמשך המצוד אחר המחבלים

אלן גנלס, אזרח אמריקני, בן 27, הוא הנרצח בפיגוע הירי אמש בסמוך לים המלח | אלן במקור ממדינת קונטיקט | בקונסוליה ספדו לו: "ביקש לשפר את העולם" | נמשך המצוד אחר המחבלים שנמלטו מהזירה (חדשות, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
זירת הפיגוע, אמש (צילום: אריק מרמור/פלאש90)

ישראל תחת טרור: אלן גנלס, אזרח אמריקני, בן 27, הוא הנרצח בפיגוע הירי אמש (שני) בסמוך לצומת בית הערבה בכביש 90. בתוך כך, צה"ל ושב"כ ממשיכים במצוד אחר המחבלים שנמלטו מהזירה.

הקונסוליה הכללית של ישראל בניו יורק פרסמה הודעה בה נכתב: "אלן גדל בקונטיקט וסיים במאי האחרון את לימודיו באוניברסיטת קולומביה. הוא התנדב בקהילה המקומית שלו וביקש לשפר את העולם. יהי זכרו ברוך".

כזכור, מתוצאות התחקור הראשוני של צה"ל בזירת הפיגוע בצפון ים המלח עולה כי המחבלים פתחו בירי לעבר רכב ישראלי בכביש 90 סמוך לצומת מול נבו. אזרח ישראלי כבן 27 נפצע באורח אנוש כתוצאה מהירי ומאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים.

על פי התחקיר, המחבלים המשיכו בנסיעה לצומת בית הערבה וירו לעבר רכב ישראלי נוסף. לא היו נפגעים כתוצאה מירי זה. המחבלים המשיכו בנסיעה וירו פעם נוספת, ללא נפגעים.

בהמשך, בעת שהמחבלים שרפו את רכבם, הגיע למקום כוח משטרתי שפתח באש לעברם. המחבלים השיבו באש ונמלטו מהמקום.

מדובר צה"ל נמסר: "כוחות צה"ל ומשטרה הציבו מחסומים ועמדות בידוק. הכוחות מבצעים סריקות נרחבות באזור".

מ', קצין משטרה, שחזר בשיחה עם המפכ"ל את המפגש עם המחבל: "הגעתי למשמרת ותוך כדי שאני מתארגן קיבלנו הודעה על שמיעת ירי בבית הערבה. יצאנו לשם מיד ותוך כדי אנחנו מבינים שיש שלוש זירות. בשלב מסויים אנחנו מזהים עשן ומתקרבים ומגלים רכב עולה באש עם לוחיות זיהוי צהובות ואנחנו מבינים שזה הרכב של המחבלים.

"אחד המחבלים כיוון קנה לעברנו ומיד ביצענו ירי לעבר המחבלים. חששנו שמדובר בפיגוע משיכה ותוך כדי שאנחנו דולקים לעברם באזור מאוד צפוף ביצענו לעברם שוב ירי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר