המפגע נעצר

ראשוני: חשד לניסיון פיגוע דריסה בירושלים - אין נפגעים

צעיר ערבי התנגש בעוצמה בניידת משטרה ברחוב נעמי, סמוך למושבה הגרמנית. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. המחבל נמלט וכוחות הביטחון עצרו אותו בתום מרדף קצר • הפיגוע בבקעה: המצוד אחר המחבלים נמשך • במקביל דווח כי ניסיונות התיווך של הקטארים ברצועה נדחו לעת עתה. לא נמסרה סיבת הדחייה (צבא וביטחון)

איצלה כץ | כיכר השבת |
שוטרים במזרח ירושלים. אילוסטרציה (צילום: Jamal Awad/Flash90)

דיווח ראשוני: ערבי בן 20 ממזרח ירושלים התנגש עם רכבו בניידת משטרה. האירוע התרחש לפני דקות ספורות ברחוב נעמי, סמוך למושבה הגרמנית בירושלים. אין נפגעים באירוע, והערבי שנמלט, נעצר בתום מרדף קצר. טרם נקבע אם מדובר בתאונה או בניסיון לפיגוע.

במקביל, כוחות צה״ל ממשיכים במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגועים בחווארה ובבקעה, בהם נרצחו האחים יניב ביום ראשון, ואלן גלנס אמש.

דובר צה"ל מעדכן כי הרמטכ"ל, הרצי הלוי הגיע היום (שלישי) לחטיבת הבקעה והעמקים, שם קיים תחקיר ראשוני לכלל האירועים המבצעיים בגזרות הבוערות ביו"ש.

הרמטכ"ל אמר, כי "הפיגועים והאירועים האחרונים גבו מאתנו מחיר כבד, ואנו מתחקרים ולומדים אותם. נסכל טרור מכל סוג, ונמשיך לפעול בכלל האמצעים המבצעיים והמודיעיניים על מנת ללכוד את המחבלים".

הרמטכ"ל התייחס גם לאירועי הנגד בחווארה, שם הותקפו יהודים על ידי תושבי המקום שהשליכו לעברם אבנים, ובמהומות שנוצרו נשרפו בתים, חנויות וכלי רכב רבים בחווארה.

בתוך כך, ובצל ההסלמה, הודיע השליח הקטארי לניסיונות התיווך בין ישראל לחמאס בעזה, כי ביקורו יידחה לעת עתה. השגריר הקטארי מוחמד אל-עמאדי החליט לדחות את ביקורו ברצועת עזה, שהיה מתוכנן להיום. לא נמסרה סיבת הדחייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר