הנקמה האמיתית | צפו

עם שירי אמונה: כך חגגו חבריו של הלל יניב הי"ד עם משפחתו את חג הפורים

הרצח האכזרי של שני האחים יניב הי"ד בחווארה: בעיצומו של חג פורים הגיעה משפחת יניב לישיבת ההסדר בקריית שמונה וחגגה עם כיתתו של בנם ז"ל, הלל יניב, בסעודה בבית ראש הישיבה | צפו בתיעוד מרגש (חדשות בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חוגגים פורים בבית ראש הישיבה (צילום: ישיבת ההסדר קריית שמונה)

הנקמה האמיתית על אלו הקמים להשמידנו: בעיצומו של חג פורים (שלישי), הגיעה משפחת יניב - ששני בניהם הי"ד נרצחו בפיגוע בחווארה, לישיבת ההסדר בקריית שמונה - כדי לחגוג את פורים עם כיתתו של הלל הי"ד.

הרב שלום והרבנית אסתי יניב, הגיעו לישיבת ההסדר בקריית שמונה לביתו של ראש הישיבה, הרב אריאל ברקאי, כדי לחגוג יחד עם התלמידים ועם כיתתו של בנם איתה למד לאחר שחרורו מצה"ל שבוע לפני הפיגוע.

ראש הישיבה קיבל את ההורים יניב בברכה ובשמחה גדולה על הכבוד שחלקו לישיבה בהגעתם לביתו במהלך החג למרות הנסיעה הארוכה מהר ברכה אליהם.

במהלך הסעודה הקשה והמורכבת מטבע הדברים, נאמרו דברי חיזוק רבים בהקשר החג וגם דברים לזכרם של האחים הלל ויגל הי"ד.

הרב ברקאי דיבר בין השאר על הצורך להתחזק ולצמוח מחדש, עם דרך הנצח והראייה ארוכת השנים אשר נדרשת מכולם בתהליך הגאולה.

הרב שלום יניב דיבר עם התלמידים וסיפר להם על בנו הלל הי"ד, על אהבת התורה שהייתה לו. הוא סיפר בין היתר על השמחה הגדולה שהייתה להלל לחזור לישיבה, זאת למרות שהייתה מהולה בעצב על סוף תקופה משמעותית ומלאת סיפוק בשירותו הצבאי בחיל הים. הרב שלום הוסיף גם הוא ואמר כי יש לקחת את העשייה המשמעותית של הלל ויגל וממנה להמשיך את דרכם של הבנים.

לאחר הדברים החלו התלמידים יחד עם ראש הישיבה ומשפחת יניב לשיר לצד בכי את השיר "י'ה זכות אבות יגן עלינו. נצח ישראל מצרותנו גאלנו ומבור גלות פדנו והעלנו, לנצח על מלאכת בית ה'". עוד שרו "אשר בחר בנו מכל העמים ונתן לנו את תורתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר