המשבר בשוק הבנקאות

סמוטריץ' לבכירי 'סיטי בנק' בארה"ב: "עוקבים מקרוב"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נפגש עם בכירי ההנהלה הבין לאומית של סיטי בנק, אחד הבנקים הגדולים בארה"ב, והתייחס למשבר בשוק הבנקאות: "כלכלת ישראל חזקה" (כלכלה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' קיים הבוקר (שלישי) פגישה עם בכירי ההנהלה הבין לאומית של סיטי בנק, אחד הבנקים הגדולים בארה"ב, במטה הבנק בניו יורק.

בפגישה דן השר עם בכירי הבנק בהשלכות של עליות הריבית בעולם על האינפלציה, השווקים ועל יציבות הבנקים בארה"ב, בנושאי השקעות בין לאומיות, שווקים בין לאומיים, ההשפעה של קריסת SVB ו- Signature Bank על יציבות הבנקים, שוק המשכנתאות, השקעות בטכנולוגיה וסקירה על הדינמיקה העכשווית של הכלכלה האמריקאית והבין לאומית.

שר האוצר סמוטריץ' אמר כי "בשבוע האחרון שוק הבנקאות עבר טלטלה, ראינו התערבות של הפד ועדיין מדינת ישראל עוקבת מקרוב על ההשפעות הרוחביות על הבנקים והכלכלות הבינ"ל והישראלית בפרט.

"כלכלת ישראל חזקה ויחסית קלה לניהול בעתות משבר. השוק הישראלי והבנקאי הוא שוק קטן ויציב מה שמאפשר גידור סיכונים ושמירה על איתנות השוק הישראלי.

"שיתוף הפעולה של הכלכלה הישראלית עם הכלכלות הבינ"ל ימשיך ויצמח, ודווקא הטלטלות העולמיות פותחות צוהר לכלכלה הישראלית שהיא כאמור קטנה ויציבה להשקעות בין לאומיות בישראל ואנחנו נמשיך ונפעל כדי שזה יקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר