שמחת חג

את פסח השנה חוגגים כמו בני מלכים עם הבשרים המשובחים של וול דאן!

השנה מכבדים את שולחן החג עם בשר איכותי משובח ובכשרות למהדרין מן המהדרין. השנה מזמינים את הבשר ברשת הקצביות וול דאן (צרכנות)

אין שמחה אלא בבשר ויין (צילום: וול דאן)

רשת הקצביות של מותג האיכות וול דאן, דואגת לכם השנה לבשר איכותי משובח וטרי כמיטב המסורת של הרשת, בכשרות למהדרין מן המהדרין. השנה בחג הפסח אתם תוכלו לחגוג כמו שבני מלכים חוגגים, עם הבשר הטוב ביותר בכשרות הטובה ביותר. את הבשר האיכותי של רשת הקצביות תוכלו לרכוש בסניפי הרשת בירושלים וברחבי הארץ או בהזמנה טלפונית.

רשת קצביות וול-דאן מוכרת בזכות איכות הבשר שלה. העגלים המשמשים לבשר הינם עגלים צעירים בני חודש היודעים בטעם האיכותי של הבשר שלהם. מה שמוסיף לאיכות הבשר היא העובדה שהעגלים חיים במרעה חופשי.

רשת הקצביות נהנית מכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית. בשחיטה מקפידים על חומרות הבית יוסף והרמ"א בהלכות שחיטה. הבשר זוכה לחותמת כשרות תוספת הידור של רבה הראשי של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, המשמש גם כראש מערך הכשרות 'מהדרין ירושלים', נציגי מערכות הכשרות מפקחים מקרוב על כל תהליך השחיטה והאריזה עד הגעת הבשר לבית הלקוח.

(וול דאן)

בנוסף לבשר ניתן לרכוש ברשת הקצביות מוצרים נלווים שמשדרגים את הארוחה הבשרית שלכם. רטבים, תבלינים, חמוצים, ציפויים לטיגון, מבחר עשיר של יינות משובחים, ומוצרי בשר ועוף נוספים כגון: סדרת נקניקיות משובחת, מוצרי מאפה, ועוד קרוב למאה מוצרים שיהפכו את הארוחה שלכם לארוחה מושלמת עבור בני מלכים.

אז השנה לא מתפשרים על הבשר וחוגגים כמו בני מלכים עם הבשר של וול דאן.

להזמנות חייגו 02-5363335 והמשלוח מגיע עד הבית תוך 24 שעות!

או בסניפי הרשת

ירושלים: חנות המפעל המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335

ירושלים: אהליאב 21 רוממה: 02-5313335

בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350

בית הפסנתר צפת. טלפון להזמנות 04-6551155

בקרוב סניפים חדשים בבני ברק וביתר עילית

אונליין: weldone.co.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר