מה קרה לו?

הרשת סוערת: הידיים של נתניהו רעדו בישיבת הממשלה?

גולשים רבים הבחינו כי ידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו רעדו היום במהלך ישיבת הממשלה כאשר קרא לפעול נגד המסיתים והסרבנים, ותהו מה אירע לו (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למחאה נגד הרפורמה המשפטית - אך הגולשים בטוויטר תהו מה קרה לו בידיים.

"או שהמזגן שם על המהירות הגבוהה או שהידיים של אבא רועדות כי הוא יודע שהכתם הזה כבר לא ירד לו מהמורשת", כתב אחד הגולשים.

אורי משגב מ'הארץ' כתב: "ימי הבונקר האחרונים. יד ימין רועדת. טקסט מטורלל, אורוול על סטרואידים, מוקרא מהדפים. רודן נרדף בארצו תוקף את ארגוני הביטחון ומעז לדבר על סרבנות ואנרכיה כשחצי מהקואליציה שלו זה משתמטים וטרוריסטים. נבצרות עכשיו, הסתכלות עכשיו".

גולש נוסף טען כי "אם לבנט או לפיד היו רועדות ככה הידיים כשהם כיהנו כראשי ממשלה, הצבא המטונף של ביבי היה דורש שייצאו מיד לנבצרות. אבל לנו אסור, למרות שכל המעשים שלו בחודשיים האחרונים מעידים שדעתו השתבשה עליו ואינו בעל כושר שיפוט ראוי לתפקידו".

בחשבון הטוויטר של תנועת המחאה 'קומי ישראל' תהו: "האם ביבי סובל מפרקינסון? מה מסתירים מהציבור?".

יצוין כי בתיעוד הרשמי של לע"מ מישיבת הממשלה, לא ניתן להבחין ברעידות הידיים של ראש הממשלה נתניהו, שכן הוידאו מתמקד בפלג גופו העליון:

בדבריו בישיבת הממשלה אמר נתניהו: "אני מצפה מהמפכ"ל והמשטרה לאכוף את החוק, למנוע אלימות וחסימות צירים, ולאפשר את שגרת חייהם של אזרחי המדינה. אני מצפה מהשב"כ והפרקליטות לפעול בנחישות נגד אלה המסיתים לרצח שרים וחברי כנסת, ולרצח ראש הממשלה ומשפחתו. בלי להעלים עין, בלי לעשות הנחות ובלי לעגל פינות. אני מצפה מהרמטכ"ל ומראשי זרועות הביטחון להיאבק בתקיפות בסרבנות. אין שום מקום לסרבנות בשיח הציבורי. מדינה חפצת חיים לא יכולה להשלים עם תופעות כאלה, ואנחנו לא נשלים איתן".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר