'ריכוך' הרפורמה

במערכת הפוליטית תוקפים את השינוי ברפורמה: "שמאל"; "צלם בהיכל"

אחרי ההחלטה של ראשי הקואליציה לדחות את ההצבעה על הרפורמה לאחרי חג הפסח ולקדם את שינוי שיטת בחירת השופטים בצורה מרוככת, במערכת הפוליטית מגיבים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אחרי ההודעה הלילית של ראשי הקואליציה, כמה חברי כנסת הגיבו לריכוך הצעת החוק לשינוי שיטת בחירת השופטים וכן להחלטה לדחות את ההצבעה על שאר הרפורמה למושב שלאחר חג הפסח.

הראשונה לתקוף את ההחלטה מתוך הקואליציה הייתה חברת הכנסת טלי גוטליב שכתבה: "אין חדש תחת השמש. הצבעתם ימין, ניצחתם ימין וקיבלתם שמאל."

בהמשך אמרה בריאיון לרשת ב' כי "המתווה גרוע אבל אצביע בעדו כי האצבע שלי שייכת לליכוד".

גם יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי תקפה את ההודעה, אך משמאל וכתבה: "מינוי שני שופטים לעליון במינוי ישיר ובוטה של הקואליציה זה לא ריכוך הרפורמה. זה ההפך הגמור. זה להכניס צלם להיכל.

להכניס לתוך היכל הצדק והדמוקרטיה שופטים שכל מחויבותם היא לקואליציה שמינתה אותם. הונגריה ופולין על סטרואידים. קוראת לחבריי באופוזיציה להתנגד נחרצות. אסור ליפול בפח".

חבר הכנסת גדעון סער כתב: "שלושה חודשים של מחאה והממשלה לא למדה דבר. את השבועיים האחרונים של כנס החורף היא מבקשת להקדיש להשלמת חקיקת השתלטות הממשלה על הועדה לבחירת שופטים לצד המשך קידום חוקי שחיתות והשחתה (חוק המתנות, דרעי2, נבצרות). המענה: העצמת המחאה!"

חבר הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד כתב: "המתווה שהוצג על ידי שמחה רוטמן בנושא הועדה למינוי שופטים אינו נכון בעיניי. לא יצאנו למהלך הזה בכדי למנות 2 שופטים בעליון."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר