הטבות ייחודיות לנרשמות

כי טוב סחרה: הנשים החרדיות כובשות את ההייטק הישראלי

יותר ויותר נשים חרדיות פונות ללימודי הנדסת תוכנה ועובדות בתפקידים בכירים בהייטק • הכירי את מסלול ההכשרה הייחודי (לימודים)

השתלבות מהירה בשוק העבודה בסיום הלימודים (צילום: באדיבות המצלם)

בוגרות רבות של החינוך החרדי כבר אינן מסתפקות במסלול לימודים ישיר ללימודי הוראה או גרפיקה. בשנים האחרונות ניכרת מגמה הולכת וגוברת של נשים חרדיות הפונות ללימודי תואר ראשון B.Sc. בהנדסת תוכנה ומשתלבות בתפקידים בכירים בהייטק הישראלי.

ההיגיון פשוט: הנדסת תוכנה היא אחד המקצועות המתפתחים והמבוקשים ביותר כיום בשוק העבודה. חברות רבות כמו גוגל, אינטל, אמזון, מייקרוסופט ועוד חברות הייטק מובילות מייצרות סביבת עבודה נוחה, השכר המוצע למהנדסות תוכנה - מהגבוהים במשק, אפשרויות התעסוקה מגוונות, הגמישות – מירבית ומותאמת לאשה חרדית. לא פלא אם כן שצעירות מוכשרות המבקשות להבטיח את עתידן הכלכלי, ולקיים בית של תורה בכבוד פונות אל מסלול הלימודים הזה.

תכנית ייחודית לבנות סמינר

במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון SCE זיהו את הפוטנציאל הגבוה בקרב נשות המגזר החרדי ויחד עם חוי ארנפלד פתחו מסלול ייחודי לתואר ראשון B.Sc. בהנדסת תוכנה.

הלימודים כוללים ידע תיאורטי לצד התנסויות מעשיות, כך שבוגרות המסלול משתלבות בשוק התעסוקה עם סיום לימודיהן.

התכנית הייחודית מתקיימת בקמפוס נפרד בו לומדת קבוצת הנשים, עם מעטפת רוחנית המותאמת לבנות סמינר ובליווי ותמיכה אישית של חוי ארנפלד והצוות במהלך כל הלימודים.

חוי ארנפלד משתפת: "החלטנו לחבור אל מכללת סמי שמעון כדי לאפשר לבנות המגזר החרדי ללמוד במקום המקצועי הטוב ביותר לצד שמירה על הערכים שחשובים להן. הלימודים לתואר בהנדסת תוכנה יכולים להיות גורם משנה חיים בכך שהם מבטיחים את עתידן המקצועי והכלכלי של בוגרות התואר. אני מזמינה את הבחורות והנשים לפנות אלינו לקבל מידע על מסלול הלימוד ועל המעטפת והליווי שאנו נותנים ללומדות".

מסלול הלימודים לתואר ראשון B.Sc. בהנדסת תוכנה במכללת סמי שמעון כולל גם מגוון פעילויות העשרה כגון: סיור לימודי בחברת הייטק עם הרצאת העשרה, פאנל עם נשים חרדיות שעובדות בתחום ההייטק, מפגשים חווייתיים לסטודנטיות ועוד.

מעוניינת להצטרף לנבחרת שלנו?

כ-50 נשים מהמגזר החרדי כבר נמצאות בשלבים מתקדמים של לימודיהן במכללת סמי שמעון! הצטרפי אל נבחרת הנשים שכבר הבטיחה את עתידה הכלכלי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר