רוצה לרדת במשקל? אל תתעמלי!

המיתוס הבא כנראה הולך להיות אחד המיתוסים האהובים עלייך במידה והנך אחת מאלו שמתעמלות ומתאמצות לרדת במשקל, מחקר בדק ומצא 'התעמלות לא גורמת לירידה במשקל ולא תורמת לתהליך הדיאטה'. לא שחשבנו כך קודם.. (בריאות)

Mame | כיכר השבת |
אחת, שתיים, שלוש והופ.. זהו, את כבר לא חייבת לעשות מנוי חדש בחדר כושר, אם המטרה שלך הייא לרדת במשקל. הדיעה הרווחת כי התעמלות מסייעת לירידה במשקל מתנפצת לרסיסים. מה שכן מחזק את הנתון המוכח כי לסתום את הפה תורם לדיאטה (וגם סתם ככה, טוב לחיים ..) את אמורה לעשות דיאטה ולא להתעמל.. זוהי הסקנה העולה ממחקר שהתפרסם בניורק טיימס לאחרונה, שמאושש את המיתוס כי כשאנו מתעמלות על מנת לשרוף קלוריות כדי לרדת במשקל, מסתבר שהגוף אמנם שורף קלוריות אך מיד בסיום האימון הוא מבקש לפצות אתע צמו על כך (הלוואי יהיינו יכולים לחנך אותו כמו שצריך..) אנו מרגישים תשושים רמת הסוכר בדם יורדת ומיד מנשנשים משהו קל בעל ערך קלורי שווה כמעט בדיוק לכמות הקלוריות ששרפנו.

לכן חשוב יותר לאכול פחות מאשר להתעמל הרבה, מה גם שבפעילות גופנית מואצת את שורפת בערך בסביבות 350 קלוריות לשעה, כאשר בהליכה ללא מאמץ מיוחד שורפים כמעט כמות זהה. במידה ואת צורכת חטיף אנרגיה ופרי קטן אחרי אימון, כבר השבת לעצמך את הקלרויות השרופות ששרפת בעמל רב.

פעילות גופנית אכן תורמת להאצה של חילוף החומרים בגוף, מחקר שבדק הרגלי דיאטה מצא כי אנשים מצליחים יותר להוריד בכמות האוכל מאשר להגביר את הפעילות הגופנית. ספורט גורם לעליה בצריכת אנרגיה וכמות הקלוריות בלי שנשים לב. מה שכן הספורט הוא גורם חשוב לשמירה על הבריאות וחיטוב הגוף. אז אם את בדיאטה ורוצה ירידה תלולה ומהירה במשקל פשוט תסתמי את הפה. זיכרי כי פעילות גופנית ושמירה על תזונה נכונה מומלצת מאד כאורח חיים קבוע וטובה לבריאות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית