על דיאטת 'האלימינציה' שמעת כבר?

מרגישה כי הפנים שלך כבר לא זוהרות, יש לך אקנה העטר אותם וכולם אומרים לך שזה מלחץ, כנראה שיש סיבה אחרת לכך, דיאטת האלימינציה תעזור לך מאד למגר תופעה זו (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
החלב הוא אחד המרכיבים השנויים במחלוקת, אם אתם מאלו שיש להם פצעים או שינוי הניכר על פני העור כדאי מאד שתחשבו על מינון פחות יותר בצריכת החלב היומית שלכם, שימו לב שיש חלופה טובה יותר לחלב, חלב שקדים הוא פתרון יעיל.

מחקרים מראים כי אנשים אשר הפחיתו את צריכת החלב נצפו כי פניהם קיבלו גוון אחר, גברת אחת בשם אריקה סיפרה לאחד המגזינים בארה"ב כי היא הפחיתה את השימוש בחלב, ופניה נראו טוב יותר, הפריחה בפנים פחתה והיא הרגישה כי עור פניה השתנה פלאים. היא סיפרה כי יום אחד היא חשה כי פניה האדימו ושהצריבה עזה, היא הלכה לטיפולי פנים ומביני עור ולבסוף ניתקלה בכתבה על חלב, כי הפחתה בכמויות בחלב יכולה לגרום לעור פניה להראות זוהר יותר, היא שתתה מים היא לא האמינה כי לחייה יחזרו להיות מה שהיתה.

הרבה סיבות יש לתפרחת בפנים, לחץ, אקנה, מזג האויר וכו' אבל כאשר תחלתי ליישם את מה שכתוב בכתבה פניה שונו פלאים, הפחתתי ממנת הקפה היומי שלי מיד, ותוך שבוע העור שלי היה רגוע באופן דרמטי. מעודד מההתקדמות המהירה הזאת, דילגתי על גלידת אנד ג'ריס השבועי שלי ועברה לחלב סויה שבו נדמה היה לי תה או קפה. אני לא 100% בעד להעיף את החלב לגמרי מהתפריט היומי, אך רק פחות מחודש והעור שלי השתפר פלאים.

רופא העור טרי לונג המומחה לקוסמטיקה רפואית אומר כי מזון יכול גרום לדלקות במעיים, המעי הוא תורם בכ-70 אחוז למערכת החיסון וכאשר היא נפגעת יש היווצרות של שורה שלימה המכילה תופעות וסימפטומים כגון: סינוסים, פריחות, אקנה, מחלות מעיים עור וכו'.. חלב הוא טריגר נפוץ, כנראה, אל אף שיש הרבה אנשים שמתקשים לעכל את זה וממשיכים לצרוך חלב בכמויות גדולות.

"סויה וחלב שקדים הוא חלופה טובה יותר אם כי חלקם רגישים גם אלה, כך שעדיף לבדוק", ד"ר טרי מייעץ: "אם אתה יכול לעשות חלב שקדים תוצרת בית (משרים את השקדים ומועכים אותם, עד ליצירת חלב), זה יהיה הטוב ביותר, מכיוון שחלב שקדים ביתי אינו מכיל מלח או סוכר כפי שקיים במוצרים שקיימים בחנות".

למרבה הצער שירותי הבריאות אינם מידעים, לכן היית צריכה להתייעץ עם תזונאי , במידה והנךחו שדת כי יש לך אלרגיה לאחד ממרכיבי התזונה שלך כדאי לעשות בדיקת דם כדי לבדוק אם קיימים טריגרים נוספים לאלרגיות מזון שונות.

"דרך זולה כדי לבדוק אם אתה סובלני למזונות מסוימים היא לעשות דיאטת אלימינציה" הסביר ד"ר טרי. "יש להוציא את האשמים הנפוצים (כולל חלב) במשך לפחות שלושה שבועות ולאחר מכן להחזיר אותם בהדרגה, אחד אחד כל שלושה ימים, ואז לבדוק את ניטור התגובה של העור שלך"

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית