מתעטשת ברצף? האלרגיה העונתית בפתח

כמעט אביב והאלרגיה בפתח, התעטשויות, עיניים צורבות, קשיים בנשימה ועוד כל מיני סימפטומים המקשים על ההתנהלות היומיומית, האלרגיה היא הגורם לתופעות הללו. מי הם אלו האחראיים לתופעת האלרגיה? (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
את מתעטשת העיניים צורבות, עוד שיעול עוד התעטשות צריבה בעיניים האף אדום, יכול להיות שמעבר למזג החורפי יש לך פשוט 'קרדית האבק' בבית שמסתובבים בחופשיות, אלו הם חרקים קטנים, הם נמצאים בכל מקום, ומזיקים, קשה להבחין בהם, הם קטנים וחיוורים וחיים במושבות הם מתרבים וקשה להתפטר מהם, הם חיים בסביבת האדם וניזונים מקשקשת הנושרת מגוף האדם.

'קרדית האבק' - מהווה גורם מרכזי לאלרגיה, זה קורה כאשר יש הצטברות של לכלוך, ואין אוורור מספיק בבית, לכן תקופת האלרגיה בשיאה כאשר המעבר הוא בין החורף לאביב, מזג האוויר מטפס, משחקי הקור והחום בשיאם. הבית דורש אוורור ניקיון, וניעור מחדש. נכון שאוטוטו כולם ינקו לפסח אבל עד אז יש כמה דרכים להימנע מקרדית מחניקה זו לגרום לכם להתעטש סתם ובאופן מטריד..

קרדית האבק מתרבה בשלושה תנאים:

1. היא ניזונה משכבת העור הנושרת של האדם כגון: קשקשים, יובש וכו'.

2. לחות מצטברת.

3. חום - לכן היא מתרבה בעיקר בעונת המעבר.

המקומות העיקריים בהם מצויה הקרדית: בשטיחים, ספות מרופדות, בגדים, וילונות צעצועים, הקרדית היא בגודל 0.3 מ"מ, הקרדית עצמה איה הגורם הישיר לאלרגייה, אלא ההפרשות שהיא מייצרת במערכת העיכול שלה ומפרישה היכן שהיא מצויה. הפרשת הקרדית חודרת דרך דרכי הנשינה ומכאן מתחילה חגיגת אלרגיה עונתית, יש כאלו האלרגים אליה באופן קיצוני, המקשה עליהם במיוחד על הנשימה ומלווה בתסמיני אלרגיה חריפה.

אווררו כל יום את החדרים והבית, רצוי לפתוח את החלונות כל בוקר למשך רבע שעה גם אם מאד קר, נערו את כלי המיטה מדי יום והחליפו בתדירות גבוהה. הימנעו מהצטברות לחות, אדים בחדר הם ניזונים מכך ומתרבים. כבסו את המצעים לא פחות מטמפרטורה של 60 מעלות חום.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית