דיוטי פרי: עגול זה כל מה שצריך

מי שמבקר בדיוטי פרי נתקל 'ברכישות לא רצוניות' כאלו שלא תכננו. השילוב של המיקום הנוח והאוירה, בתוספת תחושת הזמן והנחת המס גורמים לנו להיות 'לקוחות שבויים' * מה גורם לנו לרכוש בלי הכרה ולצאת מרוצים מהדיוטי פרי?

יערית אלבז | כיכר השבת |
השנה החולפת על ה'דיוטי' עשתה טוב, ואפילו מאד לרשות שדות התעופה. הפעילות המסחרית המסתכמת עומדת על סך למעלה ממליארד שקל לשנה. לא נראה כי הדיוטי פרי יצא באיזה מסע פרסום, או ביח"צ דווקני לקונה, הנתונים מראים כי דווקא רמת השאנטי ולאוירה הנינוחה מגיש הישר לזרועותיו של המטייל / צרכן היא זו שגורמת לבצע רכישות רבות במקום.

סמנכ"ל חטיבת המסחר יורם שפירא, דווקא מייחס את החשיבות וההצלחה למבנה העגול של הדיוטי פרי, לטענתו המבנה הנגיש והויזואלי של החנויות הוא זה שגורם לתיירים להתאהב במקום. יורם שפירא, סמנכ"ל חטיבת המסחר ברשות שדות התעופה, זוקף את ההצלחה המסחררת של הדיוטי פרי הישראלי למגוון החנויות ולמבנה הנגיש והוויזואלי שלהן. בניגוד לשדות תעופה ברחבי העולם, המבנה העגול בדיוטי פרי ישראל הוא זה שגורם למטייל לבצע יותר רכישות משדות תעופה שבנויות בצורה מרובעת או מלבנית, המזרקה שהוצבה בלב הדיוטי פרי באה להשרות רוגע, כאשר רגועים יותר, קונים יותר. ניחוחות הקפה והמאכלים, תאורת היום הממוקמת מעל הכיכר גורמת למפלס מצב הרוח לעלות, עיקר 'שעות הקניות' בדיוטי פרי הוא דווקא בין השעות 3 לפנות בוקר ל- 6 בבוקר.

הנתון המשמעותי ביותר לגבי הרכישות בדיוטי פרי הוא דווקא נגזר מהמונח 'לקוחות שבויים', המצב הזה שאתה נמצא בין טיסה לבין חוסר היכולת שלך לבדוק או להשוות מחירים באופן זמין בתוספת התחושה הזו כי אתה פטור ממס, המכלול הזה מקנה לך את התחושה כי ביצעת את העיסקה הטובה ביותר, אלו הם רצף נתונים הממלכדים את הקונה וגורמים לו לבצע רכישות בדיוטי פרי וגם להיות מרוצה - We love you Israel Duty Free...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית