4 שלבים שיעזרו לך לכבוש את היעד שלך

לעתים בחיי היומיום את משקיעה מאמצים רבים בכיוונים שונים ורואים פעם אחר פעם כי לתוצאות אין להם כל קשר עם ההשקעה שלך, זה יכול להיות בזוגיות, בשלום בית, בחינוך ילדים בפרנסה ועוד, אך, אם תביני שהתוצאות לא שלך הם ושאת משקיעה ושוקעת כי אינך בכיוון הנכון הדברים ייראו אחרת (תרבות)

הרבנית מאיה לב | כיכר השבת |
השנה זכינו באדר א ואדר ב: אדר א: ראשי תיבות- רק דרך אהבה נגיע לעבוד על אמונה ממקום נכון. אדר ב : ראשי תיבות- רק דרך אהבה נגיע לנקודת הביטחון. כשנתחזק באמונה וביטחון, נזכה לחיות את החיים בצורה הכי נכונה, ולחיות ב"גן –עדן" פה ועכשיו ללא פחד וללא עצבות. נגיע לכך רק בדרך של אהבה! באהבה! לתת את הלב את כל הלב!
"וְעַתָּה, יִשְׂרָאֵל מָה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ שֹׁאֵל מֵעִמָּךְ כִּי אִם לְיִרְאָה אֶת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לָלֶכֶת בְּכָל-דְּרָכָיו וּלְאַהֲבָה אֹתוֹ וְלַעֲבֹד אֶת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ בְּכָל-לְבָבְךָ וּבְכָל-נַפְשֶׁךָ." (ספר דברים, פרק י, פסוק יב).

בהחלט ניתן לעשות דברים מתוך לחץ, או מרצון למצוא חן ולרצות, השאלה את מי? בשר ודם או מול השם הטוב? היצר הרע "עובד " שעות נוספות, מפיל אותנו, מחכה לנפילה שלנו, וגם אם אנו כבר זוכות לעשות עבודה...איפה הלב? את הלב שלך רוצה השם!

את רוצה לזכות באהבה? תאהבי את השם! אם מול בשר ודם את פועלת זה בהחלט לא נכון וזה יכול להוביל אותך לנפילות ולמקום לא ראוי הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית גשמית, אך, אם מול השם את פועלת ומתקרבת לבורא מתוך אהבה, ובדרך של אהבה את זוכה להגיע לביטחון ואמונה כך תצליחי לפעול כאן תיקון נצחי, השם רוצה את הלב שלך, ולכן בדרך שתבחרי ותכניסי את הלב, את האהבה, תזכי להגיע למקום גבוה יותר ועוצמתי יותר בעבודה שלך.

לעיתים בחיי היומיום את משקיעה מאמצים רבים בכיוונים שונים ורואים פעם אחר פעם כי התוצאות אין להם כל קשר עם ההשקעה שלך, זה יכול להיות בזוגיות, בשלום בית, בחינוך ילדים בפרנסה ועוד, אך, אם תביני שהתוצאות לא שלך הם ושאת משקיעה ושוקעת כי אינך בכיוון הנכון!

עליך להתחזק באמונה פשוטה שבה תביני ותרגישי מתוך הלב שהכל לטובה, ובעצם את לא מבינה כלום, ותתחזקי במידת הביטחון בבורא ושוב מתוך אהבה לדרך ולשם הטוב, וכשתרגישי ביטחון מלא, תזכי לחיות ולראות ניסים גלויים, צעקי לאבא:" אני רוצה!" זה העיקר! "אני רוצה לגרום לך אבא נחת!" ואיך תעשי זאת? כיצד ניתן להתחזק בביטחון ובאמונה?

שלב ראשון: עליך לרצות זאת - בדרך שאדם רוצה לילך בה מוליכין אותו." (מסכת מכות, דף י' ע"ב).

שלב שני: עליך לבקש זאת - לפנות לאבא ולומר: "אבא אני רוצה ממש רוצה להתחזק באמונה, אמונה פשוטה ואמיתית מהלב, תעזור לי תסייע לי רק אתה יכול לעשות זאת", לפה יש כח עצום. "אבא תעזור לי להתחזק במידת הביטחון, אני כל כך מבינה בשכל שזה מה שחסר לי , אך תוריד לי את זה ללב, תעשה שאזכה להיות במקום הזה."

שלב שלישי: לומר פסוקי ביטחון לחזור ולמלמל ולשנן שוב ושוב ותראי כיצד הדבר משפיע על חייך.

שלב רביעי: לנסות לראות בכל מצב את השם, זוהי עבודה יום יומית אך זה עיקר העבודה שלך.

למה הכוונה?

אם קורה לך מצב מסוים שאינך יודעת כיצד לפעול בו, או מצב שמלחיץ אותך, עשי עם עצמך ברור...ממה את כל כך חוששת? מדוע את מרגישה לחץ או פחד? אם הנך מאמינה "שאין עוד מלבדו", אין כאן כלום. כולם "בובות " אין כאן שום דבר שיש לחשוש ממנו, רק השם כאן!

אם הוא הביא אותך למצב זה , המטרה היחידה היא שתעמדי בניסיון האמונה, תתחזקי, תביני שאין לך ממה לחשוש ושהכל רק בידיים שלו התוצאות שלו, הכל שלו וכך ירד ממך לחץ אדיר כי אבא רק טוב ומטיב ויעשה למענך את הטוב ביותר. אין לך ממה לחשוש והעיקר לא לפחד כלל. (רבינו).

כשההסתרה מתגברת על האדם על ידי תפילה תשובה ושמחה ועל ידי שיתחזק מהדיבור של הצדיק "שאין שום ייאוש בעולם כלל" יזכה לראות שהכל מתהפך לטובה.

אדר: מורכב מהאותיות, אלף, דלת, ריש. שהם יוצרות את המילים: אלף- פלא, דלת- דלת (דלת ,פתח ,כניסה...) ראשי תיבות: דעי לומר תודה. ריש- שיר.

את רוצה פלא? שתפתח לך הדלת? תגידי תודות, בשירה, תתחילי לשיר בשמחה ובאהבה ובהודיה לשם הטוב, אוי כמה ניסים תראי. בואי נסיכה יקרה, תפסיקי להתלונן, תפסיקי לשקר לעצמך, תפסיקי לשחק את המשחק המכוער והידוע של "זורמת", "לא אכפת לי", במקום זאת תתחילי להקשיב, לקול הפנימי, למחשבות הטהורות והרצונות האמתיים שהם באים ישירות מהבורא שנותן לך אותם! תפסיקי להתעלם מהאמת. ותתחילי לעשות זה הזמן. עכשיו.

מתי תקשיבי כבר? מדברת מדברת ומשקרת...לעצמך! דיי! תבדקי איזה "טענה " יש לך... אבא אני רוצה שבעלי יהיה איתי יותר, הדבר חוזר אליך כמסר ברור מהשם: בתי אני רוצה שתהיי איתי יותר! תקשיבי. אבא אני רוצה שהילדים יגרמו לי נחת. הדבר חוזר אליך: בתי היקרה אני רוצה שתגרמי לי נחת! מקשיבה? מבינה? וכן אני חוזרת על כך שוב ושוב "כל הפוסל במומו פוסל!" קִדּוּשִׁין ע' "כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם" ( משלי כז, יט).

דיי לא נמאס לך מהעצבות. מהניסיונות? מהשקר? מהעונג הרגעי שמגיע ואחריו אין סוף דמעות של צער ותסכול? דיי מספיק לא עוד! תהיי קשובה, עצרי רגע התבונני! תקשיבי! אם לא עכשיו...אי מתי? שנזכה במהרה להתחזק בביטחון ואמונה. שנזכה להרבות בשמחה. שנזכה סוף סוף לחזור בתשובה שלמה לא מתוך פחד, פשוט מתוך אהבה. רק האהבה תנצח! לנצח!

הרבנית מאיה לב, מחברת הספר "את נסיכה אמיתית" M.A. במנהל חינוכי ומגשרת בתחום המשפחה. לתגובות והזמנות ניתן לפנות: coach.milev@walla.co.il

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית