למה היה דחוף לנסיכים וויליאם וקייט לבקר בויילס השבוע

הנסיך והנסיכה החדשים ערכו טיול מאד משמעותי לויילס לאחרונה. הם קבעו את התחנה הראשונה שלהם באנגלסי (האי הצפון מערבי של ויילס), יעד שיש לו מקום מיוחד בליבם, מילולית. מדוע? (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

תחת התואר החדש שלהם, הנסיך והנסיכה מויילס, ויליאם וקייט מידלטון ערכו טיול סופר משמעותי לויילס (חבל ארץ בריטי המהווה חלק מהממלכה המאוחדת) בתחילת השבוע. בני הזוג קבעו את התחנה הראשונה שלהם באנגלסי (האי הצפון מערבי של ויילס), יעד שיש לו מקום מיוחד בליבם, מילולית.

לפי מגזין "פיפל", הצמד ביקר בתחנת סירות ההצלה "RNLI Holyhead", שם פגש חברים ומתנדבים שונים שעבדו באתר.
ולמרות ההזדמנות הנפלאה להכיר עובדים וללמוד על הפעילות המבורכת שלהם בשטח, למסע של הזוג המיוחס לאנגלסי הייתה משמעות עמוקה יותר מכפי שנדמה. האי הזה הוא המקום שבו הם העבירו את זמנם כנשואים טריים וכהורים בפעם הראשונה. במשך כמה חודשים הם חיו שם באושר ובעושר עם בנם הבכור, ג'ורג'.

תחנת סירות ההצלה ממוקמת במרחק קילומטרים ספורים מהאזור שבו התגוררו בני הזוג פעם. מידלטון עזרה להשיק את המתחם עם בעלה עוד בשנת 2011, מעט אחרי חתונתם.

זוהי רק אחת מההופעות הציבוריות החשובות הרבות שהזוג המלכותי ביצע לאחרונה. לפני שבועיים, מידלטון וויליאם נצפו לראשונה מאז ירשו את התואר המלכותי הטרי שלהם בבית סאנדרינגהאם (כפר באנגליה), שם צפו ב-30,000 זרי פרחים, מכתבים ושאר מחוות שהוקדשו למלכה המנוחה אליזבת השנייה.

אין מה לומר, בהחלט טיול ששווה תיעוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית