יקבי כרמל ממשיכים לחדש ומרחיבים את סדרת תירוש האהובה עם 'תירוש כרמל רוזה'

לרגל עונת הקיץ יקבי כרמל מרחיבים את סדרת תירוש כרמל המקורי ומשיקים את 'תירוש כרמל רוזה', מיץ ענבים טבעי בעל טעם פירותי, מתוחכם ומרענן 100% טבעי, ללא תוספת סוכר, מים וחומרים משמרים(צרכנות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

אל סדרת "תירוש כרמל המקורי" מצטרף השנה מוצר חדשני ומפתיע: 'תירוש כרמל רוזה'. מדובר במיץ ענבים טבעי, המתאפיין בטעם פירותי מרענן, ומכיל 100% ענבים, ללא תוספות מים, סוכר וחומרים משמרים.

תירוש רוזה הינו מהדורה בלעדית ליקבי כרמל, המאופיין בגוון ורוד שתהדר את שולחן השבת, וטעמו הייחודי הוא פירותי במתיקות מעודנת. המוצר מופק מענבי יין איכותיים, שאינם עוברים תהליך תסיסה, ועל כן לא נוצר בו אלכוהול כמו ביין. ענבי היין המשמשים לייצור תירוש רוזה גדלים בכרמים של יקבי כרמל ברחבי הארץ, ועוברים הליך בציר קפדני ועדין ממגוון הכרמים המובילים והאיכותיים של יקבי כרמל הפזורים ברחבי הארץ.

תירוש רוזה מתווסף לסדרת תירוש כרמל המסורתית, המלווה את המשפחה החרדית מזה שנים רבות, מהווה חלק בלתי נפרד מהשבתות, החגים והשמחות המשפחתיות, וטעמה שלוב היטב בזיכרונות שבתות הילדות של כולנו.

בדומה למגמות בינלאומיות המעודדות ייצור טבעי השומר על ערכיו התזונתיים של חומר הגלם, גם תירוש כרמל המקורי מיוצר מ- 100% ענבים טריים, ללא תוספת מים וסוכר וללא תוספת חומרי טעם וריח או צבעי מאכל.

'תירוש כרמל רוזה' מצטרף לסדרת 'תירוש כרמל':

  • תירוש אדום 1 ליטר

  • תירוש לבן 1 ליטר

  • תירוש אדום 750 מ"ל

  • תירוש אדום 1.2 ליטר

  • תירוש לבן 1.2 ליטר

מחיר מומלץ לצרכן של תירוש רוזה בבקבוק 1 ליטר הוא 20 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

בכשרות בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר