דוקא בימים אלו

מהלך חברתי מפתיע וחדשני של רשת הענק

על כל רכישת מוצר חשמלי במהלך החג תעניק רשת מחסני חשמל מוצר חשמלי בערך של 50% למשפחה נזקקת. הזדמנות נדירה גם להרוויח מוצר איכותי במחיר מבצע וגם לזכות בחסד עצום של הענקת מוצר למשפחה נזקקת (חדשות צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

משבר הקורונה שאנו נמצאים בעזרת ה' בסופו, גרם לרבים מאיתנו קשיים כלכליים לא קטנים, משפחות רבות נקלעו לקשיים והלב יוצא אליהם.

מצד שני חג החנוכה זהו חג של אור, של התחדשות, חג שנצרב בתודעתינו כאלומת אור בתוך החורף האפרורי.

מנהג שנשתרש בקרב קהילות רבות גם העניק נופך מעניין בעיקר ליחס שלנו לילדים. דמי חנוכה!

'נוהגים הנערים העניים לסבב בחנוכה על הפתחים' (מג"א תר"ע)

כנראה שבימים עברו חיפשו כל אירוע משמח, חג ומועד, להפנות לאפיקים של עזרה חברתית, עזרה לנזקקים. כך בפורים- מתנות לאביונים, כך בפסח - קמחא דפסחא, וכך כנראה גם בחנוכה - כעדותו של המגן אברהם.

אז הלב נקרע! בעצם נחצה לשניים, אנו מאוד רוצים לסייע, אך גם חשוב לתת תשומת לב ל'עניי עירך' לילדים שלך בעצם!

אז מה עושים?

רוצים לשמוע עוד על מבצע החסד הגדול של מחסני חשמל? כנסו>>

החידוש הגדול של חנוכה השנה יוצא מרשת מחסני חשמל - לראשונה, יש לכם אפשרות להרוויח את שני הדבריםגם יחד! - מחסני חשמל יוצאת במבצע ענק , בו היא נותנת כמחצית מהרווחים על כל קניה שתבצעו- לטובת משפחות נזקקות.

במבצע הנדיר והמיוחד הזה אתם גם מרוויחים וגם זוכים. אתם מרוויחים מוצר חשמלי או מתנה לילד באיכות מעולה, עם שירות אישי מבית מחסני חשמל, ואתם גם זוכים במצוות חסד נדירה בה אתם משמחים לבבות של ילדים שלא זכו מעולם לקבל מוצר חשמלי חדש. תמיד הם קיבלו מוצרים יד שניה, ישנים ולעתים מקרטעים או פגומים מעט.

ילדים שלא חוו את תחושת ההתרגשות של משהו חדש בבית - יחוו זאת בזכותכם!!

בשו"ת רבבות אפרים (ח"א סי' ת"מ [ג]) כתב בשם הר"י פורת שפירש על פי מה שכתב הרמב"ם בהלכות חנוכה (פ"ג ה"ג) שהתקינו חכמים שבאותו הדור שימי החנוכה יהיו ימי שמחה והלל, ובהלכות מגילה (פ"ב הי"ז) כתב הרמב"ם שאין שמחה גדולה ומפוארה אלא לשמח לב עניים ויתומים ואלמנות וגרים, שהמשמח לב האומללים האלו דומה לשכינה שנאמר ישעיהו (נז טו) 'להחיות רוח שפלים ולהחיות לב נדכאים', ולכן יש לתת צדקה בחנוכה מפני שהם ימי שמחה.

רוצים לשמוע עוד על מבצע החסד הגדול של מחסני חשמל? כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר