הורים לילד חולה לוקמיה מחפשים משלוח מנות

כתשובה מלאו עיניי האישה דמעות. הלם ומבוכה סימרוני למקומי כשהבעל הסביר בקול כאוב שמטרת קנייתם היא הבעת תודה לצוות רפואי במחלקה אונקולוגית המטפל בבנם בן החמש החולה בלוקמיה (ילדים)

מירי גפן | כיכר השבת |
תגידו מה שתגידו, אין כמו כפית קפה נמס פלוס כפית סוכר, שלוש רבעי כוס מים רותחים ומעט חלב בשביל להרגע מיום עמוס במיוחד.

במילים אחרות, ניחוח מהביל של "נס" אחרי יום קצת "הפוך", פלוס נוסף בלגימת קפה מענק זמן חשיבה לעצמנו ובלילה מתווספים לרקע צלילי לילה שקטים ושלוים.

צלילי השעון אינם בטלים, נעים בקצב מנגינות הפורים הקצביים.

"ונהפוך הוא", "עד דלא ידע". קצב תוסס של שירי פורים מרמקולי מערכת משתלב עם עומס האנשים בסופרים, בחנויות לממכר תחפושות ואיך לא בחנויות לממכר משלוחי מנות ומתנות.

ססגוניות עטופה בצלופנים וקשורה בסרטי מתנה מפארות את חנויות המתנות. (ביננו, עומס החנויות גורם לחשוב כי אראלה ממפעל הפייס פיזרה חבילות שטרות מזומנים לארבע רוחות השמים).

במסגרת עיסוקיי הזדמן לי ללוות מקרוב את שופינג משלוחי המנות לחג פורים הקרב ובא.

אחד קונה למלמד המשקיען של בנו, אחרת קונה לשכנתה הבשלנית כאות תודה על משלוחי מנות הקוסקוס המתובלנות ששולחת לטעום במהלך השנה.

פלוני קונה לביג בוס בעבודתו, אלמונית קונה משלוח מרשים לשוויגער העתידית של ביתה הכלה המהוללה.

ישיבות רוכשות מתנות לנדיבי הלב התורמים עבורם, קליינטית מרוגשת נוספת מסבירה בשילוב תנועת ידיים מתלהבות שקונה עבור המטפלת המסורה של בנם התינוק, המשקיעה סבלנות אין קץ בטיפול בו.

ההמולה גדולה בחנויות, כל קונה חושב שהוא קליינט יחיד, וכאופי ישראלי מצוי מרבים בתלונות, כל אחד ותרוצו.

האחת לחוצה כי הבייבי סיטר מחכה לה בבית, השני חסר סבלנות כי ממהר לאוטובוס וכן הלאה.

במילים אחרות חוסר סבלנות ואופי חצוף ישראלי מאפיין את תור ההמתנה בחנויות עיצוב משלוחי המנות.

זוג קונים שקט לכד את עיניי. הם המתינו בשקט ובסבלנות שחרגו מנוף קטוריי לחץ הזמן וחוסר הסבלנות של יתר הקונים. הם חיפשו לקנות מתנה במחיר שיתאים לארנקם הבלתי תפוח מחד, ומאידך שירשים ויביע הערכה.

שאלתי בכלליות למי מיועדת המתנה על מנת שאוכל להציע מהמבחר שיתאים למטרתם. כתשובה מלאו עיניי האישה דמעות. הלם ומבוכה סימרוני למקומי כשהבעל הסביר בקול כאוב שמטרת קנייתם היא הבעת תודה לצוות רפואי במחלקה אונקולוגית המטפל בבנם בן החמש החולה בלוקמיה.

הכאב והצער הניבט מעינהם גרמו לי לעצור מהקצב המתקתק של עטיפת צלופנים מסחררת ומשיכת סרטי מתנה, ולשכוח את כאב הכוויות שהדבק החם עולל לי כתוצאה מעבודה בתנאי הלחץ של עונת משלוחי המנות המעוצבות.

הגשתי לה כוס מים מרגיע, הצעתי משלוח מנות שהתאים למטרתם, הסיטואציה הזו נתנה זבנג פורפורציונלי למחשבתי.

"משנכנס אדר מרבים בשמחה".

קטגוריית קונים אלו הסבירה לי פן נוסף למצוות השמחה המחוייבת בחודש זה. ההודיה להקב"ה על הנשמה והגוף הבריא שמחזיר לנו בכל בוקר, על הטוב הסובב אותנו בכל רגע.

נעצור מהמרוץ החיצוני שקצב החיים מנסה להכתיב לנו, נשים טרוניות יומיומיות שוליות בצד, או את חוסר הסבלנות בעמידה בתור לקניית בונבוניירות, מתנות, צלופנים וקלקרים,

נישא עיניים לשמים בהודיה שאנו קונים למורות וגננות, מלמדים ומחותנים, לשכנה או למדריכה וכד כי ישנם שהיו מעדיפים להמתין בסבלנות בתור בחנויות העמוסות מאשר להמתין בכאב בתור לרופאים.

נרבה בחשיבה על משלוחי מנות גדושות בטוב סובב המוענקים לנו בכל רגע ורגע ונרבה בשמחה גדולה.

"ונהפוך הוא".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית