הרשת מתגייסת: 'מתילדה, ילדת הנקודות'

הרשת שוב מתגייסת והפעם בסיפור נדיר ויוצא דופן, מתילדה קאהלן נלחמת במחלת עור נדירה היא סבלה מכל מחלת עור אפשרית כיום היא בת 5 שנים, מחלת העור באה לידי ביטוי בנקודות המעטרות את פניה ויש לכך השלכות על מצבה הבריאותי (סיפורי רשת)

מאמע | כיכר השבת |
מתילדה קאהלן נלחמת במחלת עור נדירה היא סבלה מכל מחלת עור אפשרית והיא בסה"כ בת 5 שנים, מחלת העור ממנה היא סובלת כיום מכונה 'תסמונת סארג' וובר' המתאפיינת בכתמי לידה הנראים בצורה בולטת על הפנים, כתמים אלו הינם גידולים קטנים המעטרים את העור, כתמים אלו במידה ולא יטופלו כראוי יכולים להוות נזק בלתי הפיך למערכות הגוף הפנימיות, מתילדה אף סובלת מבעיות בגפיים, מום בלב איתו היא נולדה, עד היום עברה כ- 30 ניתוחים בגופה הקטן כדי לחיות.

אביה פול קהאלן, מגייס את הרשת על מנת לרכוש לביתו הליכון שאין ידו משגת מכיוו שאשתו אינה עובדת ומטפלת בביתה, אביה של מתילדה אמר ״היא מתקשרת איתנו בסימנים שהמציאה, כמו נקישות על הסנטר כשהיא צמאה. מדהים שאחרי כל מה שהיא עברה היא עדיין לא מפסיקה לחייך ולהביע אהבה. היא נקודת האור שלנו בחיים״.

אביה פול קהאלן, מגייס את הרשת על מנת לרכוש לביתו הליכון שאין ידו משגת מכיוו שאשתו אינה עובדת ומטפלת בביתה, אביה של מתילדה אמר ״היא מתקשרת איתנו בסימנים שהמציאה, כמו נקישות על הסנטר כשהיא צמאה. מדהים שאחרי כל מה שהיא עברה היא עדיין לא מפסיקה לחייך ולהביע אהבה. היא נקודת האור שלנו בחיים״.,,,,התמונות מיתוך האתר שעלה לרשת למטרת גיוס תרומות למתילדה https://www.gofundme.com/matildacallaghan
‏ מתילדה אחרי טיפולי לייזר שעברה להסרת הכתמים מהפנים: ‏ מתילדה כיום:
‏

התמונות מיתוך האתר שעלה לרשת למטרת גיוס תרומות למתילדה https://www.gofundme.com/matildacallaghan

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית