בש"ס מזהירים:

"אם לא תבוטל עצרת השנאה, נרדוף את מארגניה עד עולם"

המאבק מחריף: גורמים בש"ס מכנים הבוקר את מארגני ההפגנה נגד מרן הגר"ע יוסף "עדת קורח", ומזהירים: "זוהי תחילתה של מערכה נחרצת נגד שורפי הדגלים ואויבי המדינה" ● ובינתיים: הצעת פשרה חדשה תביא לביטול העצרת? הגר"ע יוסף יתבקש להבהיר כי הגיור אינו תקף לגבי מי שלא קיבל עול מצוות (ארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
(פלאש 90)

גם הלילה נמשכו מאמצי הפשרה בסערת גיורי צה"ל, ימים אחדים לפני שתצא עצרת המחאה נגד מרן הרב עובדיה יוסף, נשיא מועצת חכמי התורה, לדרך.

גורמים ב"העדה החרדית" נפגשו עם שר הפנים ויו"ר ש"ס, אלי ישי, אולם גם לאחר פגישה שנמשכה שעה ארוכה הבהירו מארגני ההפגנה כי ההכנות נמשכות כרגיל.

גורמים בש"ס שיגרו היום איום ברור כלפי מארגני ההפגנה. "כלו כל הקיצין. זוהי תחילתה של מערכה נחרצת נגד שורפי הדגלים ואויבי המדינה. אם לא תבוטל עצרת השנאה והמחלוקת של עדת קורח, נרדוף אותם עד עולם", לשון ההודעה החריפה.

ובתוך-כך, הבוקר נודע כי מתגבשת הצעת פשרה חדשה לפיה יחתום הגר"ע יוסף על מכתב ובו הצהרה כי גר שיוכח לגביו כי בעת הגיור לא התכוון לקבל על עצמו עול מצוות - אינו יהודי.

הגר"ע יוסף מחלים

נכון לעכשיו, לא ברור כיצד תתקבל ההצעה בביתו של הגר"ע יוסף. אתמול, נעדר נשיא מועצת החכמים משיעורו השבועי בשל חולשה שתקפה אותו.

את השיעור מסר תלמידו המובהק של מרן, הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר. הבוקר השתתף הגר"ע יוסף בתפילת שחרית בבית-הכנסת הסמוך לביתו, כמנהגו מדי יום.

"איש לא יבוא ללמד אותנו מה זה קבלת מצוות בגירות", אמר אתמול הגר"ש במהלך השיעור. "ישנם כאלה המוצאים דיבה רעה. חבל על כל המחלוקות הללו".

"זו בושה שצריך להסביר את פסק ההלכה של מרן. אחד אמר לי: אתה בטוח בפסק ההלכה? אמרתי לו במאה אחוז, כי זה מרן פסק".

לדברי הרב שלמה משה עמאר, "מי שמהרהר אחרי מרן, כמהרהר אחרי השכינה.

"במו עיניי ראיתי: מי ששלח ידו במרן לא יצא נקי. אוי לנו מיום הדין.

"מוכרחים להיזהר בכבודו של מרן. יש להתפלל שלא תהיה, חלילה, שנאת חינם, ושאיש לא ייפגע כתוצאה מהפגיעה בכבודו של מרן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר