מחריד ומזעזע:

כמה דקות ללא חמצן- והילד הפך לנכה לכל החיים

סיפור אחד מני רבים של ילד שנולד בריא ושלם והפך לנכה לכל החיים בעקבות מקרה מזעזע /// אחוזים ניכרים מתוך הילדים המיוחדים נולדו בריאים ושלמים /// וגם: ההבטחה הנדירה של גדולי ישראל: "שילדיהם לא יזדקקו להם" /// מִי יִשָּׁקֵט וּמִי יִשָּׁלֵו!... (צדקה, בעלי מוגבלויות).

"כשהילד שלי נמצא במסגרת של 'עלה', אנחנו יודעים שהוא נמצא במקום הטוב ביותר..." (צילום: יח"צ)

הוא נולד כילד רגיל ומתוק, בן שלישי להוריו המסורים.

קצת אחרי שמלאו ליוסי (שם בדוי) שלוש שנים, בשעת ארוחת הערב, יוסי נחנק כתוצאה מחתיכת מזון שנתקעה בגרונו. הדקות הקריטיות שחלפו עד שהגיעו אנשי ההצלה שהובהלו אל ביתם, הובילו לכך שמאמצי ההחייאה החלו רק אחרי מספר דקות בהן לא הגיע חמצן לגופו.

אנשי ההצלה הצליחו אמנם במסירותם הרבה להציל את חייו, אך הנזק המוחי כבר נעשה ויוסי הפך לנכה לצמיתות.

זהו רק סיפור אחד מתוך מאות סיפורים מחרידים של ילדים שנולדו בריאים, והפכו לנכים לצמיתות בעקבות אירועים מצערים שאירעו במהלך חייהם. ההורים נאלצים לצפות בצער כיצד ילדם הבריא, הופך למוגבל ונזקק לטיפולים רפואיים ושיקומיים מורכבים.

לתרומות למען ילדי עלה לחצו כאן>>>

בארגון עלה, המסייע בפריסה ארצית לילדים עם מוגבלויות, מדווחים כי כ-20 אחוז מילדי הארגון נולדו בריאים ושלמים, ול"ע בעקבות תאונה, מחלה, או מקרה מצער אחר הם הפכו למוגבלים, כאשר בחלק מהמקרים מדובר על מוגבלות קשה ולכל החיים.

"לגדל ילד מיוחד זה קשה ומורכב", מספרת אמא לילד מוגבל, "כשהילד שלי נמצא במסגרת של 'עלה', אנחנו יודעים שהוא נמצא במקום הטוב ביותר, עם צוות מקצועי ומסור שמעניק לו את מיטב הטיפולים שהוא זקוק להם".

כעת, בימים שלפני ראש השנה ויום הכיפורים, יוצא ארגון 'עלה' בהתרמה למען המשך הטיפול והשיקום של הילדים המוגבלים, כדי שגם להם תהיה שנה טובה ומתוקה.

לתרומות למען ילדי עלה לחצו כאן>>>

גדולי ישראל, רשכבה"ג מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, ויבלחט"א מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, הבטיחו הבטחה נדירה כי כל התורמים למען המשך הטיפול והשיקום של ילדי עלה, יזכו לשמירה ולהגנה על ילדיהם מכל צער ונזק חלילה.

מנהלי 'עלה' מציינים כי רק כ-70 אחוזים מתקציבו הכולל של הארגון מגיעים מתקציבי הרשויות השונות. "אנו זקוקים לציבור שיפתח את הלב למען הילדים המוגבלים הללו, כדי שנוכל להמשיך להעניק להם את המעטפת המקצועית הרחבה שהם מקבלים אצלינו".

הילדים המוגבלים מתחננים: אל תשכחו אותנו!

תורמים למען ילדי עלה, וזוכים לשמירה על הילדים, לשנה טובה, בריאה ושמורה!

לְשָׁנָה טוֹבָה תִּשָּׁמֵרוּ.

לתרומות למען ילדי עלה לחצו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר