הגרלת החלומות חוזרת!

תרמו לחקלאי העוטף וקבלו כרטיס לזכייה בדירה יוקרתית

קרן 'עם ישראל חי' תקיים זאת השנה השישית ברציפות הגרלה על דירה בשווי מיליון דולרים, הצופה להר הבית • לאור המצב- השנה יופנו כספי התרומה לסיוע לחקלאי עוטף, לחיילים בודדים, ליחידת הכלבנים לישראל ולמימון אמבולנס ממוגן ירי לשדרות (צדקה).

אולי תזכו בדירה הזו (צילום: באדיבות המצלם)

קרן עם ישראל חי ממשיכה זאת השנה השישית במבצע הגרלת דירת יוקרה בירושלים כשמימון הכרטיסים כולו משמש לסיוע חברתי חשוב. הדירה המדוברת בשווי מיליון דולרים משקיפה על הר הבית וצופה מהקומה ה-14 על ירושלים כולה, גוש עציון ואזורים נוספים.

בשנים קודמות התרומות עברו לסיוע באיתור נעדרים, סיוע לחקלאים שומרי שמיטה ועוד. כעת, לאור מצבם הקשה של החקלאים בעוטף עזה הוחלט כי עיקר הסיוע יעבור ישירות לסיוע לחקלאים. קרן "עם ישראל חי" מסייעת לחקלאים בישראל כבר 25 שנים ומימנה שתילת כ-500,000 עצי פרי בכל רחבי הארץ. כעת, ההחלטה היא לסייע באופן מיוחד לחקלאי עוטף עזה שאינם יכולים לעבד את הקרקע ונמצאים במצוקה קשה. זאת בנוסף לטרגדיה שחוו ב-7 באוקטובר.

בנוסף, חלק מהתרומות יעבור גם ל-3 מטרות נוספות- סיוע ליכ"ל- יחידת הכלבנים של ישראל שפעלה מסביב לשעון מאז פרוץ הלחימה, סיוע לחיילים בודדים שנמצאים היום בחזית ומימון אמבולנס ממוגן ירי שישרת את תושבי שדרות.

אז מה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה הגדולה השנה ולקחת חלק בסיוע למטרות חשובות אלו? גם השנה תמורת 600 שקלים תוכלו לקבל כרטיס להגרלה כאשר בימים הבאים ישנו מבצע שבו כל מי שיקנה כרטיס אחד יקבל כרטיס נוסף. כלומר- שני כרטיסים להגרלה בעלות של 600 שקלים.

תרמו לחקלאי העוטף והגדילו את סיכוייכם לזכות בדירת החלומות

מנכ"ל קרן עם ישראל חי שמואל סקט: "לאחר פרוץ המלחמה היה ברור לנו שהכסף שייתרם השנה מההגרלה חייב להגיע לאלו שנפגעו באופן קשה ואלו חקלאי עוטף עזה. גם המטרות הנוספות הן עבור אלו שזקוקים לכך באופן מיוחד בעת חירום זו. אנו פועלים כל השנה לסייע ככל הניתן למי זקוק לכך אבל עכשיו ישנה הזדמנות לתורמים היקרים גם לבוא על שכרם ולזכות בדירה במפוארת בירושלים עם בנוף עוצר נשימה".

אז גם אם ניסיתם בשנים עברו וגם אם אתם שומעים על ההגרלה לראשונה, הזדרזו וקנו כרטיסים להשתתפות ותוכלו לקחת חלק בסיוע לאלו שבאמת זקוקים לכך, ואולי גם תוכלו לזכות בפרס הגדול של דירה הצופה אל המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. חבל לחכות לרגע האחרון, חבל להסס. תמורת סכום לא גדול תוכלו להשתתף בהגרלה שבה רק מרוויחים.

תרמו לחקלאי העוטף והגדילו את סיכוייכם לזכות בדירת החלומות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר