כיכר השבת

אלאור אזריה - דגל שחור מעל המוסר היהודי // עו"ד דב הלברטל

לא רק שאזריה הולך לכלא, אלא יחד איתו הולך המוסר היהודי, כפי שהתגלה בתגובות כלפיו. אזריה, ותומכיו הם התגלמות הדגל השחור שמתנוסס היום מעל המוסר היהודי (דעות)

104
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | כ"ה בשבט | 21.02.17
אזריה ואמו בבית הדין הצבאי. היום
אזריה ואמו בבית הדין הצבאי. היום (צילום: ג'ים הולנדר)

אזריה צריך ללכת לכלא. אסור לתת לו חנינה. הוא הרג מחבל. לא אדם תמים. ממש לא. אבל זה כמו להרוג שבוי. מה היה אומר הימין, אם אזריה היה הולך לבית כלא, והורג שם מחבלים כלואים עם דם על הידיים. הוא עשה אותו דבר.
היה מזל שהאירוע צולם והופץ בסרטון של ארגון בצלם. כל העולם ראה את זה, ובוחן את אמות המידה המוסריות של העם היהודי. של מי שאמור להיות אור לגויים. זה טוב לא רק למוסר הישראלי ולאתיקה של צה"ל, אלא בראש ובראשונה למוסר היהודי.

אבל כמה מצער וצפוי. המון העם הימני, שהכיבוש השחית את תודעתו, מוכיח על המפולת המוסרית בה הוא שרוי, מפולת שהוארה בירייה אחת שירה אזריה. ההדרדרות המוסרית טושטשה במשך שנים רבות באופן המטויח בו טיפל הצבא במקרים דומים. פעם היה מקובל להרוג שבויים כפותים. תשאלו את אנשי כך.

אזריה התקבל במחיאות כפיים בהיכנסו לאולם בית המשפט. הוא נערץ על רוב העם. אני מניח שהוא נהנה מכל רגע. הוא באמת היה מחויך כל הזמן. מדושן עונג. הרי הוא הפך לגיבור לאומי. רגע לפני היריה אף אחד לא הכיר אותו. פתאום כל המדינה וכל העולם מדבר עליו. בשביל זה, כדאי אפילו להיכנס קצת לכלא, כי אחרי שהוא ישתחרר, מעמדו יהיה של גיבור-על. יכתבו עליו כתבות צבע בעיתונים. יהיה מחוזר בכל תוכניות הטלוויזיה. הוא יסתובב בעולם כקול המוסרי האוטנטי של חיילי צה"ל בעידן המודרני, ושל האומה כולה. אורוקל מוסרי. הוא יינשא על כפיים מעל כל במה.

הרי הוא גם מחובק על ידי כל חיילי פלוגתו, שאלו הנורמות שלהם. כל חיילי צה"ל עומדים מאחוריו. כמה עגומה היא ההשחתה המוסרית של צעירים אלו, ובפרט של הצעירים הדתיים. אלה בכלל רואים בו אב טיפוס של יהודה המכבי. גיבור שאינו חת מפני השמאלניים ורפי השכל והמוסר, ושל הגויים המושחתים, ומראה לעולם כולו כיצד צריך לטפל במחבלים.

חשבנו אולי שהמקרה המהדהד הזה יביא להפנמת ערכי המוסר היהודי. אלו שמהם אנו שואבים, ובהם מתהדרים ביחס לגויים. אבל דבר לא הופנם. להפך. הקול המוסרי הדתי התגלה כמוביל במסע ההשחתה. הוא היה הראשון להצדיק את אזריה. לטפוח על שכמו. להאשים את השופטים כמעוולים וחשוכים. לדידם, בית המשפט הוא בכלל קונספירציה של אנשי השמאל. לדידם, גם הרמטכ"ל ושר הביטחון, שהגיבו מידית באומץ והתגלו בהגינותם המוסרית, הם בעצם אפסים רופסים, שחוששים מהעלה הנידף של תגובת האומות.

לכן, לא רק שאזריה הולך לכלא, אלא יחד איתו הולך המוסר היהודי, כפי שהתגלה בתגובות כלפיו. כי אזריה, והמון תומכיו, הם התגלמות הדגל השחור שמתנוסס היום מעל המוסר היהודי.

תוכן שאסור לפספס
104 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
67
למה הוא מקבל במה לכתוב באתר הזה?
נתן22.02.17
66
--◄" הבא להורגך השכם להורגו " ---◄◄◄הוא כלל מוסרי !!!
יהודי21.02.17
מנוטרל כליל. אף אחד שם לא נראה בפאניקה ולכן זה לא "הבא להורגך השכם להורגו"
איש יהודי22.02.17
►◄
יש מבין או לא ?22.02.17
65
אף אחד לא באמת חושב שמותר להוציא להורג אפי' רשע מחבל ארור בלי שום משפט אלא אם כן נשקפת סכנה לחיים, בין לפי החוק ובין לפי התורה.
קצת שכל22.02.17
מודה שמי שאזריה חיסל אותו - היה מחבל רשע ומסוכן - אז ברור שנשקפה ממנו סכנת חיים והיה צריך להרוג אותו בלא משפט - להבא כשאתה חושבת לכתוב תגובה - תיזהרי שלא לסתור את עצמך.
אוראור25.02.17
במצב של מלחמה לא מביאים את בית הדין לשדה הקרב כדי לפסוק דין לכל אויב ושונא. איפה נשמע דבר כזה אצל אבותינו??
ברוך22.02.17

הצגת כל התגובות

64
אדם עם דעות בזויות של נוצרים ושל שונאי ישראל תקרא תנ"ך ותגיד לנו מה עשה שמואל לאגג מלך עמלק שתפסו בשבי אידיוט
מאיר22.02.17
63
עוד אחד ששכח מה המוסר האמיתי של התורה
צדק משמים נשקף26.02.17
62
שלום דב, אני עו"ד מומחה בהוצאת פיצויים מהמדינה, לפי הדברים שאתה כותב יש לך את כל הנתונים לקבל פיצויים מוגדלים והתיק שלך ממש פשוט. אנא השאר את הפרטים שלך ואעשה לך הנחה.
עו"ד המתמחה 23.02.17
61
רק מחבל ◄בקבר►הוא ◄מחבל מנוטרל ?
יהודי23.02.17
60
אזריה עשה בדיוק מה שהתורה מצפה מיהודי לעשות במקרה הזה. כל השמאלנים (כולל שוטה הכפר שכתב את המאמר הזה) שמנסים לטעון שאזריה פעל באופן שאינו מוסרי - מדברים בשם מוסר זר ליהדות. הבא במחתרת - אין לו דמים וק"ו במקרה הזה. חז"ל כבר הדגישו את המשמעות של העיקרון "הבא להרגך - השכם להרגו" ויש לעיין בדברי המאירי
ברוך22.02.17
59
והנה הכתב מתאר איך שהיה שווה לאזריה להרוג בכדי להפוך לגיבור ולקבל כ"כ המון תצומת לב... אבל למען האמת, נראה שהכתב עצמו מעונין בצומי, לא פחות ואף יותררררר!!!!! אק חבל שהצומי הזה בא ברע! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוי22.02.17
58
בושה לאדם דתי שכיפה שחורה מתנוססת על ראשו להתבטא כך... חבל מאוד שנותנים במה לאדם שכמותך.. צריך פשוט לבוז לך.אתה מייצג את ההיפך מהתורה.
ל22.02.17
57
אני בדרך כלל די מתיישר עם דבריו בנושאים שונים,אך לא במקרה הזה. אין ספק שהיו כשלים שונים בפיקוד וגם בהתנהגות של החייל,אבל מכאן ועד להגיב כשמאלן מובהק-המרחק מאד גדול. אני חושב שהיה צריך לדון את החייל בתוך היחידה ואפילו להסיק מסקנות שליליות כלפיו(ולו רק למראית עין),אבל לא במשפט ראווה ואני בהחלט לא מסכי
צביקה22.02.17
56
הבנו שאתה "הדובר של הרב אלישיב", "אביר המוסר" ומתיר לעצמך מה שאסור לאחרים. אז הננו לאמר לך: א. מה שעשה אלאור זה מוסרי מאד וכבר הורו לנו חז"ל, שאתה נוהג בניגוד לדעתם כי "הבא להרגך השכם להרגו" ואל תתייפייף. ב. נמאס כבר לשמוע את הגיגיך בהם אתה אוסר הכל עפ"י ה"מוסר שלך" לאחרים ומאידך לעצמך מתיר הכל. לסי
אבי22.02.17
55
להגיש את הלחי השניה זה לא מוסר יהודי. מוסר יהודי זה "צרור את המדיינים כי צוררים הם לכם". אתה מנסה להמציא לנו תורה חדשה? בוז לך.
ברוך27.02.17
54
אתה סמל ודוגמא לאי מוסר יהודי אתה בטוח שאתה דתי בכלל?? נראה לי יותר בקטע של שמאלני לא דתי!! זה יהודי לעומת מחבל!!!
ח23.02.17
53
אולי כדאי שיפסיקו לתת לאידיוט הזה להשמיע את הטיפשות שלו
שי22.02.17
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך22.02.17
גדולים שאמרו שהעונש מעוות ? לא מאמינה שאתה אברך אתה סתם מתחזה ומה הקשר לדת אלאור לא דתי.. בקיצור כתבת שטויות.
לאברך עלק.23.02.17
51
לא לפי משפט של ממשלת ישראל מדינות ישראל לתת להם אוכל לימודים בית הבראה ליהות עורך דין ואחך כך יתבעו אותנו לעולם על מעשים שאנו עושים בגלל שאנחנו חולים אנו חושבים שהם ישתנו הם ישתנו עלנו בקשת צרכים ליהות מנקים ואכזרים אם הרוצחים ומשלחם לא רחמים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ימה28.02.17
50
יישר כח ר' דב על היושר והאומץ לא להתפעל מההמון המוסת בתקופה חשוכה הקול שלך הוא ממש כמו מגדלור באפלה. מקרה עזריה מעיד עד כמה אנשים לא מחפשים את האמת ובוחנים כל דבר בשטחיות ועל פי סטראוטיפים צרים אשרייך שאתה מציג קול אחר שפוי שמוכן לבדוק את עצמו ולתקן ואסיים בברכה אל תירא ואל תחת בקיימך את ההלכה הראש
אסף26.02.17
49
אם ככה אתה חושב אז לך לעזה ישמאלני זבל
hahesnui190025.02.17
48
תוזיז את הבן שלך מהערסל והשוקו החם, ותן לו לטעום קצת סבל צבאי, כדי שאחר כך יבעט בכל השטויות האלו שלך!
עשיר וצדיק22.02.17
47
כיכר השבת לפעמים נדמה שנכנסתי לוואלה - עליבות !!
אוהבים את אלאור26.02.17
46
שבוי? יש הרבה הבדל לחייל שנלחם את מלחמת עמו לבין מחבל- שבא במטרה לרצוח כמה שיותר יהודים!!! שאם אתה או הבן שלך או מישהו קרוב אליך היה שם- הוא היה רוצח אותו!!! מחבל חייב לדעת שאם הוא בא עם סכין הוא ימות- וכל משפחתו תסבול- כי אחרת- זה לעולם לא יפסק- והבא בתור יכול להיות גם אתה או מישהו מבני המשפחה שלך
saritush26.02.17
45
גועל נפש מסכן הילד בסך הכל הגן על האזרחים ועל עצמו וככה זה הכרת הטוב , איי איי איי חבל שהמדינה לא הולכת לפי התורה באמת חבל בתורה הוא נקרא גיבור
ילדה25.02.17
44
לא אותו הןא חף מפשעעע
מוריה 23.02.17
43
כך זה נראה!
גוי 26.02.17
42
טמבל מסכן הלברטל
בעעעע24.02.17
41
מחבל!!!!!!!!!!!!!!! כמה טיפשות בכתבה אחת
חני23.02.17
40
ומחבל גם איננו יכול להיחשב שבוי. לפחות שיוריד את הכיפה בזמן שהוא כותב את הכתבות האלו שלא יחשבו שהוא חרדי או אפילו דתי. הרי הוא לא לוקח את הדעה הזאת מרבני ישראל.
למחבל אין דמים23.02.17
39
אחרת לא היה כותב מה שמתאים לנאסראללה לכתוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מי22.02.17
38
זה מוסר.
123423.02.17
37
אין לאתר תקציב לכותב יהודי ,אז לקחו מישהו מהשטחים בשם "דיאב אל ברטאאל" ושינו לו קצת את השם. שום יהודי מאמין בתורה לא יכול לכתוב דברים מעין אלו!
שליח-מצווה22.02.17
36
גם אם אתם תגידו על שחור שהוא שחור הוא תמיד יגיד שזה לבן ולהפך הוא פשוט נרקסיסט ( מסכנה אישתו ) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חני NYC 22.02.17
35
חיפשתי בספר החינוך ולא מצאתי את המוסר "היהודי" שנקרא "טוהר הנשק". נראה לי שהטיפש שכתב את הכתבה הזאת מאמין יותר בטוהר המנשק לישבן השמאל הכפרני.
נמאס מבטלנים24.02.17
34
רק בישראל במדינה יהודית יכול ליקרוא דבר כזה טיפשי שחייל יהודי הורג מחבל שבא לירצוח יהודים .ושופטים אותו למאסר פשוט ניגמרו המילים.קפלו את המגינה ותיזרקו אותה לפח אם חייל ניכנס לכלא ועוד עי " יהודים .פודה וכלימה לכולנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גאולה22.02.17
33
למקום היחיד שאתה יוכל לדחוף את האף שלך זה לטישו. כואב לך שאלאור מקבל יותר כותרות ממך. אתה מנסה מידי פעם לעלות לכותרות, לא מזמינים אותך להופיע בטלויזיה, אתה לא מוזכר במדיה בשום צורה, חיובית או שלילית. הזקנה עושה למוח שלך שירות רע מאוד והשתוקקות שיראו או ישמעו אותך מידי פעם הזויה. אז עכשיו אתה מקבל תש
ר 22.02.17
32
אתה מגן על מחבל שבא לרצוח יהודי?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה22.02.17
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לו זה לקחת הפסקה מההבלים שהוא עושה ולסגור את עצמו בבית המדרש לכמה זמן שידרש. אולי זה יחזק לו כמה ברגים שהתרופפו.
רחמנות22.02.17
31
דב הלברטל אין מילים בפי לתאר עד כמה אני בזה לאמות המוסר המעוותות שלך!! מדושן עונג אתה קורא לאלאור? אינך אלא קל דעת הבחור הזה מתענה יום יום מהנאתה רוצה שיישב ויבכה יומם ולילה ? אוי לנו שאילו אמות המוסר שלנו לרחם על אכזרים ולהתאכזר על רחמנים לא נותרו לי מילים לתאר את שאט הנפש שאני חשה מגבב דבריך תתבי
א מהדרום22.02.17
30
חתיכת אפס מאופס מי אתה בכלל שתשפוט אותו חצוף אחד שתדע להחזיק נשק ולהפעיל את הראש החלול שלך אז תכתוב . ודרך אגב קנאים סופם לגיהנם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיצ'22.02.17
29
לראות איך שהוא יודע להסביר כל כך טוב את משפחת המחבל נראה אפילו שהדברים בחלקם גנובים מתגובת הפרלמנט ה......ה...... ה........
שמעון22.02.17
28
►◄אין טוהר נשק אבל ►◄ יש טוהר אדם►◄
יהודי21.02.17
27
היית צודק אם היה אזרח. אבל חייל, שעשה את זה במסגרת תפקידו, גם אם שגה (ואני לא סבורה כך) אי אפשר לטעון כלפיו. אם היה הפוך, והוא היה מתעכב, היו גוערים בו. הגבול בין איפה צריך לחשוש ואיפה לא, דק. רבים מאלו שתומכים בו סבורים כך. (גם חלק מן השמאל). החייל אולי, שגה בשיקול. אבל בפועל, הגבול לא כל כך גדול
קוראת21.02.17
26
דוב הלברטל היקר אני חושב שכדאי לך להוריד את הכיפה ולעבור לבצלם. כי על פי התורה שזה כולל את המוסר היהודי גם אם המחבל כבר היה בכלא וגם אחרי שהוא ישתחרר בעסקה הבאה הוא עדיין "חייב מיתה". אז כל מה שכתבת פה זה נגד הכיפה והזקן שלך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק 22.02.17
25
תפסיק לכתוב כי עדיף שנחשוב שאתה טיפש מאשר שתכתוב ונראה את זה כל פעם מחדש עד כמה שאתה טיפש וקטן.... צומי תחפש במקום אחר וחבל שנותנים בימה לאדם כל כך טיפש וקטנוני (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל22.02.17
24
אני בטוחה שגם הוא וגם משפחתו היו מותרים עליה בשמחה,
יהודיה22.02.17
23
סתם קשקשן שמחפש תשומת לב. לא הבאת אפילו מקור אחד לדבריך. סתם בלה בלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריה21.02.17
22
הרברטל היקר!!! לידיעתך המוסר היהודי אומר הבא להורגך השכם להורגו... ודבר שני מי אתה שתשפוט אותו ? האם עמדת בסיטואציה כזאת שאתה יודע איך היית מגיב? גאון?
מי אתה ???21.02.17
21
בעוד איזה זמן המחבל ישתחרר ויעשה פיגוע שוב,לכן המחבל הזה צריך להיות מושמד והלברטל כנראה ממזר או בן נידה או בכלל גוי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מי22.02.17
20
אין לו שום מעמד מלבד המעמד המפוקפק שהעניקה ישראל לחבורת נוודים והפכה אותם ל"עם". הוא רוצח ללא שום תואר נילווה וללא שום זכות להיקרא שבוי. וכן גם דינם של כל הרוצחים שבכלא היה אמור להיות כזה אם בישראל אכן היה מתנהל שלטון חוק. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם22.02.17
19
תגידו אתם נורמאלים ???? לאיזה מצב הגעתם ? חרדים !!!???? נהייתם שמאלנים !!! תתעוררו מחבל בא להרוג יהודי ...דמו בראשו !!! גם אם הוא מנוטרל ! הבא להורגך השכם להרגו !!! איפה התורה שלכם איפה ??!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אביתר22.02.17
לכן כשהוא מנוטרל, הוא כבר לא בגדר של הבא להורגך ח"ו. פשוט מאוד. כן אנחנו חרדים ועדיין חושבים ככה.
אורי22.02.17
18
אתה מקבל על זה כסף אתה לא באמת חושב ככה אתה מקטרג ואתה מדין המינים והמלשינים צריך להוקיע אותך מקרבינו ממש רודף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד חייט21.02.17
17
היה הייתי איש וקרבות רבים ומעולם ותמיד שמרתי טוהר הנשק עוד לפני מלחמת כיפורים ועוד רבות! אני מקיא מכנופיית אזריה שמנסים להציגו ילד שלנו - חס ושלום! זה פושע שמקומו כלא!
דניאל הישיש22.02.17
16
למה הוא מקבל במה לכתוב השטויות שלו באתר הזה?
נתן22.02.17
15
ואחר כך אם היית נשאר חי לשמוע מה יש לך לומר על המוסר היהודי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם22.02.17
14
בבקשה לא היבנתי אותך בראשונה חשבתי שאתה מדבר נגד החייל. המאמר שלך יפה ונכון תודה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי21.02.17
13
עושה את זה הרבה אז אנשי אלישי ימש"ו ומפלגת פריקסה בכיינונית הופכים אותו לקדוש נערץ, אבל כשהוא כותב נגד היצין המשיחי ההזוי והקיצוני, הם מגדפים אותו חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אברהם22.02.17
12
ולאמא שלו היתה פאה בלונדינית, היית כותב אחרת...
יהודיה22.02.17
11
מאחל שתראה את האור בקרוב
honeycomb21.02.17
10
לפי דבריו זה נראה שהוא ממומן ע"י הקרן החדשה לישראל, שלום עכשיו או כופים אנרכיסטים אחרים איך נותנים לאדם כזה? צומי תקבל בשמאל, לך תתחיל לנאום בהפגנות של שלום עכשיו וגופי השמאל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעי22.02.17
9
הדהים אותי לשמועה דברי רב דוב הלברטל. כאדם ששירת בצהל, דעתו היא התחסדות. אנו אומרים על תדון את חברך עד שתגיע למקומו. אני בטוח שרב הלברטל ראה את הגוויה של המחבל שרצנותיו היו לרצוח יהודים ולהגיע ל72 בתולות. כשראיתי הגופה עטוף מעיל שיכול היה להכיל מטען נפץ, אמרתי גם אני הייתי יורה במחבל ששכב, ויכול הי
יעקב הלל21.02.17
8
אחרי כל פעם שאני קורא את הטורים שלך אני מגלה עד איפה הטימטום יכול להגיע!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחד כל עם ישראל21.02.17
7
אנשים כמוך אסור שיהיו במדינה הזאת ויחיו כאן כי בגוף שלכם זורם דם של שונאי ישראל כל יפי הנפש לו היה נהרג או נרצח על ידי המחבלים אחד מהמקורבים כמו אח אחות אבא אמא בן או בת שלכם אולי הייתם משנים דעה או חושבים אחרת . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל22.02.17
6
שמאלניות כאלה רקובות חשבתי שאתה אדם יותר ערכי ומכובד. סליחה על המילים אבל זה המציאות. אני מזועזע. בלי קשר התורה אומרת במפורש ''הבא להרגך השכם להורגו'' צריך להרתיע אותם לא לחכות שכולם יבואו לעשות פיגועים
מישהו21.02.17
5
הוא ילד מפגר יש עוד כמה האלה בחברה שלנו בסיכוםמחמיר הם לא עובריםאחוז חסימה אז לשים את זה כדגל שחור לא היתי מגזים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james22.02.17
4
מישהו מוכן לתת למטומטם הזה כדור הרגעה ולהפסיק לתת לו לכתוב כאן דברים אינפנטיל שכמהו די מה לא ברור אי אפשר לתת במה לדעות המסיתות והגזעניות שלו מה לא ברור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אליהו21.02.17
3
תפסיק עם השטויות שלך, אתה שמאלני הזוי, לך תוריד את המעטה החרדי שלך, בדעותיך הכפרניות אתה בדיוק כמו שמאלני תלאביבי מנותק, אני יודע דבר אחד: בתורה כתוב "הבא להורגיך השכם להורגו", במקרה כזה התורה לא התפלספה על ערכי מוסר ו"אור לגויים" ולא הומאני, אלו הם גיבובי שטויות ובלבולי שכל שהומצאו ע"י השמאל ההזוי
חרדי21.02.17
2
הכל כדי להרוג אותו? ואפילו ניסה? איפה המוסר שלך???!!! תוריד את הכיפה, ותתחיל להתחבא בחדר מבושה על המילים שכתבת. לא רוצה לאחל לך, מפגש קרוב מאוד עם מחבל. נדבר אח"כ
אני21.02.17
1
הנחש מדבר מגרונו. אם הייתה בידי המחבלים היו עורפים אותך . רואים כמה גזעני אתה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי21.02.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 08:18

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24