כיכר השבת

"התנהגות של פריץ פולני"

האם ראש עיריית בני ברק נכה? לפי החניות של רכבו - כן

רכבו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט נצפה בחודשים האחרונים כשהוא חונה במקומות האסורים לחנייה ובחניות נכים. התושבים זועמים: "זה מקומם ומרגיז". מקורביו: הוא מסיע את אביו (חרדים)

80
ישראל כהן | כיכר השבת | א' באדר | 16.02.18
האם ראש עיריית בני ברק נכה? לפי החניות של רכבו  - כן
(צילום: באדיבות המצלמים)

בחודשים האחרונים גוברים תלונות תושבי בני ברק על כך שפקחי העיר נוקטים בגישה מחמירה ובוחרים לקנוס כל רכב שעוצר במקום שאינו מותר ואפילו לדקות מועטות או לצורך העלאת או הורדת נוסע.

לדברי התושבים מדובר בהוראה שמגיעה מלמעלה מקדקודי העירייה שנותנים פקודה לפקחים להחמיר עם התושבים בעיר התורה והחסידות שברובם אברכים מעוטי יכולת ובעלי משפחות מרובות ילדים ונוקטים כנגדם ביד קשה.

גם הצבת המצלמות ברח׳ השומר גרמה לתרעומת גדולה, שכן מדובר בפגיעה קשה הם בבעלי הרכבים ש״חוטפים קנסות״ על ימין ועל שמאל והן בבעלי החנויות והעסקים שברחובות שמאבדים את פרנסתם.

אלא שבמקביל לתופעה זו תועד רכבו של ראש העיר חנוך זייברט במהלך אותה תקופה בדיוק כשהוא חונה באופן אסור במקומות שאינם מותרים לחניה כגון חניות נכה, ומקומות המסומנים באדום לבן וזאת באופן שיטתי ורציף.

בקבוצת בני ברקים הביאו במהלך החודשים האחרונים מספר תיעודים בהם נראה רכבו של זייברט כשהוא חונה בניגוד לכללי התנועה ובניגוד לחוק לעתים תוך הפרעה לסדרי התנועה התקינים.

לדברי התושבים הממורמרים מדובר באורח חיים צבוע ונקיטת מדיניות של איפה ואיפה ובעוד תושבי העיר נאנקים תחת עול הקנסות בוחר ראש העיר מתוך תחושת עליונות ושליטה לזלזל בחוק ולהפר אותו שוב ושוב ברגל גסה.

"זה מקומם לראות בכל שבוע מחדש את התמונות בהם נראה הרכב של ראש העיר חונה בבטחה במקומות אסורים ואילו אנחנו נאלצים לשלם טבין ותקילין לפקחים. זו התנהגות של פריץ פולני ולא של שליח ציבור חרדי". הם אומרים בכעס.

לדברי גורמים שונים המקורבים לראש העיר, רכבו של זייברט אמנם אינו מורשה לחנות ברכב נכה וברבים מהמקרים הוא חונה בצמוד למדרכה רק לאחר שאין מקום אחר באזור. לטענתם, זייברט מוביל לא פעם ברכב את אביו הנכה ועל כן משתמש בחניה זו או בחניות דומות.

תוכן שאסור לפספס
80 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
48
זה מעשה אשר לא יעשה, מה זה מסיע את אביו שיוכיח! שנית האם הרכב על שם אביו? שלישית, הכיצד בשעות העבודה זה מה שהוא עושה? מי אישר? התושבים שמשלמים את משכורתו? אני כתושב מאוכז מהתנהגותו המייהרת חושב להגיש תלונה על מספר דברים אודותיו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני17.02.18
47
לי יש תו נכה ברכב ועל עצירה של שלוש דקות ברחוב כהנמן קיבלתי דו"ח אז איך רכב בלי תו נכה חונה במקום המיועד לנכה מבלי לקבל דו"ח עירית בני ברק אתם מושחתים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף17.02.18
46
אני מרחם קצת על הנהג שלו אבל עליו ממש ממש לא הפקחים מחלקים לכל העולם דוחות בבני ברק אין חניות בבני ברק גם ככה ולא רק זה צריך להתחיל להעלות תיעודים מהפקחים שלוקחים אוכל וסחורה חינם מהחנויות כדי שלא יביאו להם דוחות זה לא משהו שלא קורה וכמובן שעכשיו יגיעו היפי נפש ויגידו שאבל של נפקחים מבוגר וחולה בחיי
יצחק16.02.18

הצגת כל התגובות

45
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יויו16.02.18
44
יש לי תו נכה על האוטו למה אני מקבל דוחות ?
משה 17.02.18
43
הבנ''א מתנהג כפריץ עבריין. שודד כלפי שכניו .. בניה לא חוקית בביתו. וכעת מארגן בניה לא חוקית בבנין בו הוא באמצעות מעמדו בעירייה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שכן17.02.18
42
כן אני רואה אותו כל יום שישי מסיע את אביו למקוה ויפה ליראות אותו עוזר לאביו במקוה הרגיל ולא הולך למקוה של הרבנים שישנו במקום
שימי16.02.18
41
הכתב הכתבה המושחת ביותר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד מהפיצוחים16.02.18
40
מושחת פושע ורשע אגואיסט מגעיל. תתכונן. ברגע שאתפוס את הרכב שלך חונה ככה תצטרך לחפש מבצע טוב על 4 צמיגים יאפס!! חצי מהמשכורת שלי הולכת על הדוחות והארנונה של העיר המסריחה הזאת שאתה יושב בראשה. כל המחלות יבואו עליך זבל! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי16.02.18
39
אין סיכוי שמשהו יזוז פה.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משטרה עכשיו לעיריה16.02.18
38
אני נוסע בכל בוקר מבני ברק לכולל באור יהודה ואוסף אברך נכה ברחוב השומר וקיבלתי מס' קנסות על עמידה באדום לבן בשעת בוקר מוקדמת כשאין תנועה. על עצירה של יותר משתיים וחצי דק' וזה מקומם מאד שגם לאחר ששלחתי ערעור וראו בבירור בהסרטה שאני לוקח אברך נכה שלוקח לו זמן לעלות ולהתמקם זה לא עיניין אף א
אברך16.02.18
37
על מנת לחנות בחניית נכה צריך תו נכה על האוטו ואם רכב רכיל יחנה כך כמובן לא יעזור לו כל הבלה בלה שהוא מסיע את אביו והוא יקנס עי פקחי העיר החרוצים
שרה17.02.18
36
לבקר חולים שהוא בלל לא מכיר, את זה אף לא כותב
חיה16.02.18
35
כשבקשתי מראש העיר ביטול דו"ח אז הוא רק הפחית לי מ250 ל100 ולך ראש העיר מותר הכל??? די בבחירות הבאות מצביעים לחברון...
20617.02.18
34
את התושבים הוא עושק היטב עם מחלקת אכיפת חניה הארורה שלו, ולעצמו הוא מרשה הכל.
אבי18.02.18
33
זיברט ורובינשטין לפטר את זיברט מיידית ולמנות ועדה קרואה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פט16.02.18
32
כל מי שנפגע שיתבע את הנ"ל אישית, ובנוסף, להגיש תביעה ייצוגית ע"ס מליארד ש"ח נגד עיריית בני ברק והאחראים על המצלמות שגורפים הון תועפות במרמה.
תכינו עצומה03.05.18
31
מתנהג גועל נפש לאנשיםמבפגישות שבאים לבקש דברים אלמנטרים. בן אדם חצוף לדעתי המשטרה חייבת לחקור! שחיתות בעיריית בני ברק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני17.02.18
30
אז מה אם אביו נכה יש מאות תושבי העיר כאלה שמסיעים הורים חולים ונכים אז גם הם יחנו ככה ולא יקבלו דוח????זה התנהלות שמזלזלת בתושבים ובאינטלגנציה שלהם.בבחירות הבאות נלמד אותם לקח.לא נהיה שפנים לשלוח את אלה שצוחקים עלינו להיות נציגים שלנו.בושה וחרפה.הכל רקוב בעיר הזו גונבים קרקעות שמים מצלמות ועושקים או
שימי 17.02.18
29
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רווית16.02.18
28
קודם כל, אם ראש העיר מסיע בקביעות את אביו הנכה, יתכבד ויוציא תו נכה לרכבו, בפניה פ,ומה למשרד התחבורה. אם הוא אינו עושה כן, ואין תו נכה על רכבו, העובדה שהוא מסיע נכה, כן או לא, אינה מתירה לו לחנות במקום אסור, ולא משנה מיהו. ראשית, לאחרונה העירייה החלה לחלק דוחות גם לרכבי נכים, החונים ברחוב השומר, דב
נוהג ברכב נכה17.02.18
27
עלול לקבל 3 שנים מאסר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם16.02.18
26
הכי סובלים מהעריצות של הפריץ כי יש מצוקה קשה של חנייה ברחוב ולפעמים יש כאלו שחונים בחנייה של זייברט ואיך שהוא מתעצבן זה לא ייאומן ואז משום מה כל 5 דקות מגיעים פקחים לרחוב הנל ומחלקים דוחות על ימין ועל שמאל... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי רבילא16.02.18
25
אבא שלי חולה סרטן בקושי זז. ואם אין לי חניה אני מקבל דוח כמו כולם. אם יקראו לי זייברט אפטר מדוחות? אבא שלו לא מעניין אף אחד. הוא מודחת גדול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי16.02.18
24
בחירות חופשיות.די לדיקטוטרה ולשחיתות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפול16.02.18
23
אני לקחתי נכה ברכבי, למרות כל ההוכחות שסיפקתי לא הסכימו לוותר על הדו"ח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי16.02.18
22
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד שאכפת לו16.02.18
21
האם גם אני יכול לחנות ברחוב השומר עם אבא שלי ולא יצלמו. ולא יתנו דוחות.
איטשה מאייר16.02.18
20
אתה נגוע ואין אתה יכול לתת את דעתך ראש העיר מקלקל לתושבים את איכות החיים בבני ברק ורואים את זה בברור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם16.02.18
19
ליד משרדי שופר, יש אפילו תמרור ששומר את המקום לרכבו של אמנון יצחק, אבל כנראה שהתמרור נולד במקור עבור אביו שנפטר. מאז יש לו חניה פרטית. שווה לבדוק. לא בטוח. אולי לעצמו יש נכות?!
בני ברקי16.02.18
18
כשאני לקחתי נכה ולא היה לי תו נכה קיבלתי דוח כשלקחתי נכה וחניתי באדום לבן קיבלתי דוח ועוד ועוד לכולם יש תרוצים למה חנו איפה שאסור זה מיהר לזה וזה היה חייב את זה וכולם קיבלו דוחות מי שאיו לו תו נכה אסור לו בשום אופן לעשות דברים כאלה גם אם הוא נהג של מי שהוא רוצה אם לראש העיר יש תו אז מה התלונות ואם
בצי16.02.18
17
אני יודע בוודאות שהוא כל בוקר מסיע את אביו הנכה למקווה בארי וזכות כל אדם שמסיע נכה לחנות היכן שהוא רוצה , אתם רודפים כי הוא לא גורס אותכם זה הכל
מוטי16.02.18
גם למגדלי בסר הוא נובע אם אביו הנכה?
אפי17.02.18
הנכה זה רק כותרת אבל יש עוד כמות של תמונות שהוא חונה גם באדום לבן וחונה על חצי כביש אבל מצלמות שיכניסו לו כסף הוא יודע להשים יפה מאוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה הגבר16.02.18
מנסיון אישי , טיעון כזה לא עובר במחלקה המשפטית בעיריית בני ברק . משום שהחוק מאפשר לו להנפיק תוו נכה מסודר לרכבו בהיותו מסיע את אביו במידה והוא אכן נכה . לפיכך יש כאן רק שתי אפשרויות שבשתיהן הוא לא יוצא טוב..... א' , או שהסיפור עם אביו הוא שקר ואז הוא סתם עבריין שלא נענש , ב' , או שא
דוד17.02.18
שישיג תו חניה של נכה ושיהיה בשעטו"מ
תושב16.02.18
מה זה קשור הוא יכול להסיע מי שהוא רוצה אבל שיסדיר זאת כחוק שיעשה תו נכה .החוק נותן לעשות תו נכה לרכב של מישהו שמסיע נכים גם אם הוא לא בעצמו הנכה אבל אם אין תו אז אין שום תירוץ
ימפל16.02.18
16
אל תסגור את החנות תשאיר אותה בשביל נכים ובנים של נכים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה16.02.18
15
כל מי שמכיר אותו יודע שהוא נכה, רק תעודה חסר לו.
שמחה בונם16.02.18
14
נכון שראש העיר הוא איש ציבור, אך רק בעניינים ציבוריים, הוא איננו רב ופוסק שאולי צריך לענין אותנו על מעשיו בינו ובין עצמו. הפרסום והנבירה בחייו הפרטיים של ראש עיריית ב"ב [כן חניה במקום אסור הוא אינה חיים ציבוריים] היא מראה לכל אדם על שנאה חולנית שאינה יודעת את גבולות הטעם הטוב וזה בלי להכנס לעצם הנדו
חיים116.02.18
קיבל צו הריסה לביתו לאחר שכתב נגד ראש העיר!!!! מעניין שכל הקצאה בית כנסת וכדו' הולך באופן שיוויוני ל......... שיטבלעך של גור. אם זה לאונזרע אז מה זה אונזרע?!?
צ'למער16.02.18
13
עד מתי רשעים יעלזו ? צריך להוריד את המן הרשע הזה מהתפקיד הוא הורס את העיר היהודית והקדושה והופך אותה לתל אביב הטמאה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם16.02.18
12
מפרסמים מכפישים ??? איפה ההגינות קו זכות ??.
כהן גדול16.02.18
11
רבנים ואדמורים לא אמורים לנהל עיר !!! הנה קיבלנו את התוצאה של חצירות של רבנים ששלחו לנו את הגורים האלה לנהל את העיר ועוד את בני ברק ! עד כאן !!! בבחירות הקרובות בבקשה לחפש איש חילוני ראוי שיכול לתת מענה לכווווללללםםםםםםםםםםםםםם ולא רק לגור , ואם אפשר לקחת לגורים האלה את כל מה שלקח
נחי16.02.18
10
"חונה בצמוד למדרכה רק לאחר שאין מקום אחר באזור". רוב האנשים נוהגים כך, לא?! ואם אכן אנהג כך, האם לא אקבל קנס?! קיצער מצא לך דוברים יותר חכמים, אדוני ראש העיר...
דבש, ירושלים16.02.18
9
ומה עם חניה חינם לתושבי בני ברק ? כל עיריה דואגת לתושביה פרט לבני ברק שאוכלת את ממונם של תושביה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנצו16.02.18
8
הכל מתוזמן על ידי מנחם שפירא שמורד במרן שר התורה שליט"א
חיים16.02.18
7
וכו'? תקראו בבקשה את החוק ואת התקנות . הרי אם ייפגע הולך רגל או יהרג חלילה כתוצאה מחנייה על מדרכה וכו הנכה הזה יבוא על עונשו וחמור מאוד .
nbjo16.02.18
6
מברך על היוזמה. אין יד שלא מבין עם מי יש לנו עסק פה.
יהודי16.02.18
5
חשוב לו לשים מצלמות בכול העיר ולחלק דוחות דרכם אם חנית בחניה אסורה אבל מה עושים שאין חניות מה עושה ספק שרוצה לפרק סחורה מה עושה תושב שממאר לבית לפני שבת ואין חניה אז אני יגיד לכם מקבל דוח אבל לזיינברט מותר הכול .... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תושב בני ברק16.02.18
4
הבנאדם כל יום שישי מסתובב אצל חולים בבתי חולים לשמחם כשאנחנו מתארגנים ונחים לקראת שבת אז אנא אנו לא צריכים להיות חולים או קרוביהם חלילה בשביל להתחיל להעריך....
אבי16.02.18
גם למי שעושה חסד לא מותר לעבור על החוק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
השוטר16.02.18
ללא תמורה ואין להם שום פריבלגיה לחנות במקום אסור על פי חוק!!!!!!!! הוא לא מורם מעם כשמדובר בחוק, מעבר לזה להינות באדום לבן זה גבול בפיקוח נפש. כמה אנשים נכים ומוגבלים אין להם היתר, מה מבדיל בינהם???!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הדר17.02.18
3
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים16.02.18
2
שעמדתי 2 דקות ברח׳ השומר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוצפה וחרפה16.02.18
1
תמיד יש את זה לדוסים קנאה יאלה ....... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר16.02.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

לכולם ובחינם

זאת הארץ שלנו ולא נפסיק לטייל בה >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24