כיכר השבת

דברי בלע

פרופ’ רביד: "רבנים חושבים שגדולתם תהיה שהם יהרגו עוד כמה"

"אני מכיר הרבה רבנים שמתייחסים לקורונה ברצינות, ומתחננים בפני הקהל שלהם לשמור על ההנחיות", נזכר לבסוף מנכ"ל 'מעייני הישועה' לסייג את השתלחותו הבוטה באדמו"רים (חרדים)

207
דוד הכהן | כיכר השבת | י"ב בתשרי | 30.09.20
טיש. אילוסטרציה (צילום: צ.פ)

פרופ' מוטי רביד, מנכ"ל בית החולים מעייני הישועה, משתלח היום (רביעי) בבוטות באדמו"רים, בשל עריכת טישים בניגוד להנחיות הבריאות.

בראיון לתכנית של ינון מגל ובן כספית ב'רדיו 103' התבקש תחילה הפרופסור להתייחס לנתוני תחלואת הקורונה במגזר החרדי, אותם הוא מכיר מקרוב בתוקף תפקידו, העומדת בגילאים מסוימים, על פי הדיווחים האחרונים, על כ-26 אחוזים.

"יש קבוצה לא קטנה, לדעתי למעלה ממאה אלף איש במדינה", אמר רביד, "שפרועים לחלוטין, חיים בתוך עולם משלהם - עם רבנים שכנראה חושבים שגדולתם תהיה בזה שהם יהרגו עוד כמה אנשים".

פרופ' רביד בבית החולים (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

הפרופ' הוסיף: "לא הייתי מודאג, לו זה היה קהל בתוך הקהל הזה, כי רובו צעיר, אבל הם מדביקים אחרים, הם חוזרים הביתה להורים ולסבים ולסבתות ולארוחות ולתפילות, יש ערבוב של צעירים וזקנים, והם ידבקו עוד אנשים. בוודאי זה יוסיף חולים קשים ויוסיף נפטרים".

"למה אנשים עושים את זה אינני יודע. אני מכיר הרבה רבנים שמתייחסים לקורונה ברצינות, ומתחננים בפני הקהל שלהם לשמור על ההנחיות", סייג מנכ"ל מעייני הישועה את דבריו הבוטים כלפי האדמו"רים.

תוכן שאסור לפספס
207 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
109
המשטרה יכולה לקנוס את האדמורים, אבל בקנס משמעותי 100,000 ש"ח או משהו כזה על כל טיש או התקהלות אסורה שהם עושים!
cbh30.09.20
רשע מה אתה מבין בכלל ?ממתי אדם פשוט יכול לבקר חלק מגדולי הדור?
נננ30.09.20
גדולי הדור? נו נו אין ספק שיש בהם גם תלמידי חכמים, אבל אופתע אם מישהו בהם מתקרב להגדרת "מגדולי הדור"........
מישהו01.10.20
והתגובה הזו מייצגת את שורש הבעיה
גגג09.10.20
108
לפטר אותו לאלתר
יוסף30.09.20
לפטר אותך לאלתר
מנחם01.10.20
ואז בני ברק תישאר ללא מנכ"ל בית חולים, וגדולי האדמו"רים יטפלו בעצמם בנדבקים החדשים מהטישים וההתקהלויות.
דן סגל01.10.20
107
המצב קשה מאד מבחינת התחלואה ואנשים מאד לא זהירים, זה מאד מאד חשוב שהציבור כולו יעשה מה שצריך כדי להיזהר ולא יחכה לאסונות
יהונתן30.09.20

הצגת כל התגובות

106
אני לא מבין למה המשטרה לא נותנת קנסות כבדים לאנשים הבעיתיים
חרדי 30.09.20
105
הפרסער רבה הזה שכונה ה"זרוק" בגלל שאבא שלו העיף אותו מהחסידות חזר מהדלת האחורית כשאבא שלו נפטר,ועכשיו משחק בחיים של אלפי אנשים למה..כדי שלא תילקח ממנו השליטה
יוסי30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
לפי תגובתך אתה גרוש ומסכן
עובדיה30.09.20
104
צודק לחלוטין, בושה וחרפה אין ערך לחיים של אנשים?? באיזה זכות הם מסתובבים ברחובות ומדביקים אחרים?
חנה ביתר30.09.20
103
הגיע הזמן לומר זאת בפירוש חסידים אינם חרדים .רביד אומר את מציאות הדברים .ומי שלא נאה לא לשמוע את האמת ואין לא מה לומר שישתוק ויחשב חכם במקום לפתוח את הלוע ולומר הבלים שרק חסיד שוטה שאין לו צורך בשכל כי מוחו נמצא אצל אדמורו שבדרך כלל איננו חכם ממנו אלא בסך הכל בנש"ק
המצליף30.09.20
כדאי לבדוק עם אתה מניח תפילין
תצליף לפרצופך30.09.20
עם שגיאות כתיב כמו שלך הם בוודאי פסולות.
מצליף30.09.20
102
בסדר בסדר... הסנדלר מספר אחד מדבר... מכיר כמה אנשים שכמעט מתו לו בין הידיים מהשלומיאליות של בית החולים הזה, אז את הדברים שלך על חשיבות החיים תשמע, ותפיק לקחים, ומהר!
אי"ש30.09.20
101
מה לעשות שהוא צודק !!! גם אביו של האדמור מויזניץ שליט"א בעל הישועות משה זצוק"ל העיף אותו לכל הרוחות בגלל העדר חכמה .. מה לעשות שחכמה לא קונים במכולת ... ההתנהלות מרתיחה ומעצבנת וצריך דחוף את המשיח שידאג להעיף את כל הבנשקים שלא באמת שווים שקל (להבדיל מאלו ששווים המון ) לכל הרוחות עם כל הקפוטות הפר
ויזניצר בוגר30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
100
"השתלחות בוטה"??? כן ,כן!!! זו מציאות של חוסר אכפתיות לחיי אדם ! מי שיגיע לרב'ה לימים נוראים/חגים /טישים אני ערב לו ... טבילה במקווה זו מצווה ... הקב"ה יעזור .... ה-ם ר-ו-צ-ח-י-ם !!!!!
בני ברקי30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
השאלה האם הם חכמים. האם למדת מהם איזשהוא תוספות?
יהודי 30.09.20
99
צודק
ארי30.09.20
98
מסכים עם פרופסור רביד בכל פה, חזק ואמץ אל תירא ואל תחת, אין הנהגה חרדית בישראל.
909030.09.20
97
צודק לגמרי מה הקשר בלע? מישהו צריך לומר את האמת
נועם30.09.20
96
כל עוד הוא צודק אז מה הבעיה? יש רבנים שמסכנים את הציבור שלהם נגד רוב גדולי ישראל.
יוסף30.09.20
95
למה הוא חצוף? תראו את את ההפקרות תראו את הטישים תראו את הצפיפות ואיפה המסכות?
שלמה30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
94
השבת תציל מהכל אז די להסתה ותתחילו להאמין בצדיקים אמיתיים שבזכותם יש קדושה בציבור החרדי וידוע שאנשים נטפלים בהסתה ולעז על דברים שהם מרגישים שהם אמיתיים
תשמרו שבת 01.10.20
צדיקים אמיתיים? מי הכתיר אותם ככאלו? אתה?
מתנגד01.10.20
הקדוש ברוך הוא ואתה אל תזלזל
זה ברור כשמש01.10.20
93
מה ההבדל בן רב לאדמור. כל רב גדול שיש לו קהילה היה צריך להשקיע שנים של לימוד והיה צריך להיות גם הטוב ביותר....אדמור ניבחר כי נולד לאדמור זהו....את האדמור מויזניץ הגלו הוריו 20 שנה....והוא הפך לאדמור רק כי היה בן בכור...האדמור מסאדיגורה בקושי יודע את מודה אני בעלפה....והחסידים העיוורים חושבים שיש להם
Mike30.09.20
רב מתמנה מי שקרוב לצלחת ומקורב לעולם הרבני והפוליטי.... תבדוק כמה רבנים הם הבן של .... כולל רבנים ראשיים
טעות30.09.20
לך כופר מלוכלך
הצדיק30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
92
"למה אנשים עושים את זה אינני יודע." כי מרגישים שקיום מוסד האדמורות בסכנה, לא נשירה מהדת הבעיה, הנשירה מקהילה ומצורך והתלות באדמו"ר. מפחדים מזה יותר מאש, פתיחת עיניים שאפשר להסתדר "באידישקייט" מבלעדיהם. מבחינתם זה סכנת קיום ממשית.
יואל30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
זה בדיוק השאלה, האם הם החכמים. תנסה לשאול אנשים האם הם יכולים לצטט דבר תורה מהם. בשו"ע יש הלכות מי נקרא רב. היזהר בדבריך להגיד שעליהם מתכוונים אורן של חכמים.
לא סובל שוטים30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
91
הפרופסור צודק בהחלט אין לו על מה להתנצל לא דברי בלע ולא נעליים אומר את האמת הקשה בפרצוף אין הנהגה לציבור החרדי . איש הישר בעיניו יעשה זוהי לצערנו האמת המרה
חיים30.09.20
הכללה מוזרה לציבור הליטאי יש את ר' חיים ור' גרשון שליט"א
יוסף30.09.20
90
רק בשביל פרו' כאלה ראוי לא לקיים ההנחיות אוכלי שפנים וחזירים לא יכולים ולא ראויים להחליט לשומרי מצוות מה חיוני ומה לא איפה מותר להידבק ואיפה לא. אם ר' גרשון חושב שצריך להיזהר ולהקפיד בבקשה שיוציא הנחיות מפורטות מה אסור ומה לא, ההישענות על גחמות השלטון ההזויות הם היפך ממנהיגות.
רינה30.09.20
מי שחושב שלא צריך להקפיד על הוראות הבריאות הוא צריך להוציא הנחיות מפורטות
פלדמן30.09.20
את בבית? ר' גרשון עכשיו בדרך להתיעצות איתך...
יוסף30.09.20
אסור לקבל חרדים למוסדות רפואיים, שירקבו במיץ שבשלו לעצמם, שהרבנים שלכם ינתחו אותך ואת ילדייך לפי הגמרא, שהאברכים הגאונים ירקחו לך תרופות סבתא, תחזרו ליסוע על סוס וחמור ולשאוב מים מהבאר, על מדינת ישראל לבודד אתכם מהצבור ולתת לכם להדביק אחד את השני ולמות האחד עם השני. ברכה לכם וברכה לעולם, גם ככה חוץ
מסקנה30.09.20
אין להכליל את כל החרדים בפשע גם לא את כל האדמו"רים אבל זה כן לפני שמקבלים מישהו עם קורונה לטפל במחלקות הקורונה ע"ח טיב הטיפול של חולה אחר צריך לתשאל אותו בחקירת שב"כ אם שמר על ההנחיות כמו שצריך, ואז אפשר לטפל בו כמו לכל אזרח או שהסתמך על הסמוך של הישראבלוף ואז לפים אותו בפרוזדור בפינה שיטפלו רק כש
שמויגר30.09.20
89
במקום חילול ה' אין חולקים כבוד לרב משהו השתבש לההנהגה הרחונית של הציבור או שפשוט הם אינם מדווחים על החילול ה' הנורא שנגרם מכך שהציבור החרדי מירב החולים
צחי01.10.20
88
הוא צודק, למה האמת נהפכת להסתה תפסיקו עם הטיעון המטופש שכאילו עולם הישיבות זה חברה בכלא שאם יראו מה שיש בחוץ ילכו... אבוי לכם אם זה המצב הרוב יחזרו ללמוד ורוצים את זה. בכל מקרה לא מתיר הלכה שמתירה איבוד נפש ודאית בגלל הצלה משמד. [ההיתר של הרשב"א לחלל שבת להצלה משמד מבואר בדבריו הובא בב"י בסי' שו שהו
יוסי30.09.20
מזדהה עם דבריך.
יהודי01.10.20
87
בגור בהוראות הרבי שומרים מאד על ההנחיות, יותר מאשר דרישת משרד הבריאות. לא סתם אומר הרבי מגור שמעיני הישועה זה מרפאה ולא בית חולים
רוני30.09.20
הרבי מגער צודק
חזי01.10.20
גער צדק?
הרבי מגער צודק?01.10.20
ומה יצא להם מכל השמירה על ההנחיות? נדבקים בשפע...
יעקב30.09.20
86
בושה וכלימה צריך להעיף אותו
טוויטו30.09.20
מה בושה מה כלימה באמירת האמת ובהצלת נפשות
מחילה מכבודו30.09.20
85
רק תזכירו סדרה ארוכה של אדמורים של חסידויות ענק ששומרים על כללי זהירות יותר מכל הליטאים אל תשכחו את הפאדיחות שהנכד עשה בתחום הזה בשם הסבא הצדיק שכבר זה זמן לא מחובר לנעשה בחוץ קרלין בואיין קרעטשנ לפחות יותר מ50 אחוז מהציבור החסידי בויאן וקרלין צמחו וגדלו והם יותר גדולים מויזניץ רק
יהודה המאמין30.09.20
84
צודק לחלוטין! התנהגות רוב הציבור החסידי היא לא מובנת! ילדותיות, אין להם אחריות! עוטפים את הכל בסיבות ותירוצים של קדושה... מילא אדם חסיד רגיל, מסכן קשה לו ללבוש מסכה, הרי כל החיים הוא לא חונך להתגבר על קשיים ורצונות! אבל האדמורים והרבנים גם הם לא מסוגלים להבין את המצב?!.כנראה זה חלק מההסתר פנים שאנחנ
אדם מן השורה30.09.20
83
הוא צודק
צודק30.09.20
82
איזה צודק תקראו קצת מאמרים רפואים ומחקרים לא יזיק משרד הבריאות כולו פוליטיקה איאפשר לסמוך עליהם מקואות מדבק בריכות לא היגיון פוליטי מובהק מה עם החיסיון על דיוני ממשלה ל30 שנה עוד דוגמא יש אנשים שמפתחים תסמינים לאחר יומיים ויש 3 ויש4 זאת אומרת שאחרי סגר של 3 ימים אמורים לראות תוצאותוגם אם זה
נפתלי 30.09.20
81
עליו ושכמותו נאמר "ויפתח ה' את פי האתון" חזק וברוך
יהודי30.09.20
מה שייכת ההתייחסות הזו? כי הוא חילוני?? לא היית מצטט פסוק זה על רב. הוא חכם יותר ולמד יותר מרוב האדמו"רים
אליהו30.09.20
במקרה הזה האתון צודקת
יוסי30.09.20
אתון כזו צריך לשמוע את קולה יותר מאשר לשמוע את בלעם הרשע ואת האנשים המופקרים שעושים דין כזה
אפי30.09.20
העניין שבלעם התגלגל באתונו של רבי פנחס בן יאיר לכן צריך לחזור ולשמוע את האתון דברי האתון ודברי האתון דברי מי שומעים אם ראשונים כמלאכים אנו כבני אנוש....ואם הם כבני אנוש הרי אנחנו כחמורים ואפילו לא כחמורו של רבי פנחס בן יאיר נמצא שאתונו של רבי פנחס בן יאיר גדולה מהפרופ' הנ"ל מסכת שבת
אם באתונות עסקי30.09.20
80
100% צודק
קצת שכל30.09.20
79
צודק לחלוטין!!! לאף אחד אין זכות לסכן חיים של אנשים אחרים, ואין דוחין נפש מפני נפש. אנחנו ציבור חכם ונבון וכדאי שנפסיק לטמון את הראש באדמה ולומר שלום עלי נפשי!
מנדל30.09.20
78
רביד צודק להרבה אדמורי"ם לא איכפת שמתו כמה אדמורים מתו עשרות חסידים לא מזיז להם מאות מורדמים מורדמים ומונשמים ולהם זה לא מזיז
מנדל מוכר לוקש30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
77
אני די בטוח שאפידמיאלוג הראשי של שוודיה לא פחוץ חכם מרביד. לכל הפחות לאדמורים יש על מי לסמוך
Dude30.09.20
אפידמיאלוג הראשי של שוודיה לא יכול להוציא את האף שלו מהבית
יוסי30.09.20
מתו 5000 ! אתה רוצה להתנדב להיות מתוך המתים???
טויטו חנן30.09.20
אם החרדים היו מתנהגים כמו השבדים מילא. אבל החרדים מתנהגים כמו אספסוף פרוע , מופרע אנרכיסטי וחסר עול. מתנהגים כמו בהמות ורוצים פריביליגיות של שבדים הא? "גאונות" חרדית טיפוסית...
חרדים הם שבדים?30.09.20
76
מה לא צדק בדבריו? מה לעשות שכל יורש נהיה אדמור או רב
אליש30.09.20
75
צודק לגמרי
יהודה30.09.20
74
למה אתם קוראים לזה דברי בלע באמת לא מובן כל הטירוף הזה של החסידים ובתי הכנסת שממלאים מאות ולאפי אנשים. ממתי תפילות וטישים למיניהם נהפכו ליותר חשובים מחיי אדם. לא צריך לעניין אותנו מה קורה בחוץ זה לא עניין שלנו אנחנו צריכים לשמור על ההנחיות התפילות מהבית בבודדים יתקבלו ולא אלה באלפים שמסכנות חיי אדם
חרדי 01.10.20
73
לא הכול שחור לבן.
שמיל30.09.20
72
תמיד ידענו ש'מעייני הישועה' זה לא לציבור חרדי בכלל. נראים כמו חרדים אבל רחוקים מאוד מזה.
יוסי30.09.20
לך ל"תל השומר" לטיפול נמרץ ותראה מה בדיוק שווים חיי אדם...
ליטאי30.09.20
תינוק
יהודי01.10.20
דברי שטות. כשאומרים את האמת זה מרגיז אנשים מסוימים
ירושלים01.10.20
71
הוא רופא מוכשר מאוד אבל בה במידה הוא גס רוח וכנראה עליו נאמר טוב שברופאים וכ'ו
פה גדול30.09.20
הוא אינו גס רוח, ופשוט אומר את האמת. אסור לרצוח
סליחה טעות30.09.20
70
עכשיו אני מבינה למה יש את הנגיף הקורונה!! כי אתם מדברים נגד אדמורים ורבנים תתביישו לכם! ! אתם לא קולטים שזה לא עוזר אולי תתחזקו קצת ברוחניות וקצת יותר אמונת חכמים ואז נזכה לגאולה....
sara 30.09.20
כשעוסקים בהצלת נפשות דוחים את כל החשבונות
מחילה מכבודכם30.09.20
כשאת חולה את מתחזקת באמונת חכמים או הולכת לרופא? כשמתקלקל חפץ בבית הולכים לתקן או מתחזקים ברוחניות?
מנחם01.10.20
גם וגם (כך לפחות אמור להיות)
א01.10.20
69
כמעט רק
מסננים את התגובות של אנשי אמת, מעלים רק 30.09.20
68
מה לעשות שהוא צודק . הוא אומר כי הוא מדבר ממה שהוא רואה, מהשטח . יש הרבה רבנים שאומרים שהקורונה היא כלום והם מעולם לא היו במחלקות קורונה ולא רואים בשטח מה קורה. ואני חרדית וזה מאד כואב לי. אז מה עם בבלפור עושים מה שרוצים ולא שומרים על ההנחיות, אבל ממתי אנחנו שומרי תורה ומצוות רוצים להידמות להם. חי
מיכל30.09.20
67
כל הכבוד לו אומר בקול את מה שהרבה חושבים בשקט, מי שעושה טישים או אירועים המוניים הוא רוצח שפל ויש לו דין רודף, ולא משנה גודל השטריימל שהוא לובש, בושה לאדמורי"ם החצופים שמצפצפים על ההנחיות, רודפים כפשוטו!!!
בני30.09.20
לא בשקט צועקים בקול..... ר צ ח .......
יוסי30.09.20
66
תקוף את החרדים ואז יאהבו אותך ויכבדו אותך ואת מפעלך! אהוב את החרדי כבד אותו ואז ישנאו אותך ויסתכלו עליך כסוג ב' ראה ערך תל השומר וכו'
יוסי30.09.20
זלזל בהוראות הבריאות ואז יאהבו אותך, כבד את ההוראות ואז ישנאו אותך
פלדמן30.09.20
בס''ד אם רק תעיזו לגעת בנו דמכם בראשכם!!!
יצחק30.09.20
תקוף את החרדים כי יש סיבה לתקוף אותם, יש לחרדים דין רודף, הם מפיצי המחלה הגדולים ביותר והמזלזלים הגדולים ביותר. הצבור החילוני לא רחוק מלעשות בכם פוגרומים ולא נראה שהרבה יבואו לעזרתכם. מי שאין בו דעת אסור לרחם עליו. תבוע בטענות להנהגה הכושלת והמנותקת והבורה שלכם. לאחר השואה הם לא עשו חשבון נפש, עכשיו
יש סיבה30.09.20
65
כמו בשואה , הבטיחו שכלום לא יקרה וברחו
קסטנר30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
רחוק אפילו מעקרב, לעקרב יש מוח לעקוץ , לשרוליק גם זה אין
אוי וי וי וי 01.10.20
64
גם אם צודק. אני מנסה לחשוב אם רביד היה מעז להגיד את הדברים על הרב קנייבסקי או הרב איידלשטיין מה מנכל בית החולים היה צווח וספק אם רביד היה נשאר בתפקידו
אני30.09.20
זה לא משנה על מי שומען לרופא ולרופאים לחלל את יום הכיפורים
אפי30.09.20
63
צודק ב 100 אחוז. חסידים שוטים !!!!
אביירמי30.09.20
62
אף רבי לא רוצה שימותו, ומה לגופו של עניין? האם כרופא אסור לו להביע את דעתו המקצועית?
זלמן30.09.20
גם אם הרבי לא רוצה זה מה שקורה
יוסי30.09.20
61
למה אתם מתלוננים הוא צודק לגמרי...
יוסף30.09.20
60
מצד אחד הוא צודק בעצם זה שיש חסידויות שחיים בעולם משלהם כאילו אין סכנה והכול טוב וזו טעות גמורה.אך מצד שני כנראה שהנזקים הרוחניים שדבר זה מביא איתו הם גדולים ולכן הם מעדיפים יתכנות של כמה אבדות בנפש ובלבד שלא יאבדו להם כמות לא קטנה מבחינה רוחנית.אפשר לומר שבגדול יש דברים בגו
אמת01.10.20
59
לקחת את כל האדמורים למלון אחד לבד ללא חסידים כך האדמורים יהיו ביחד ובלי התקהליות של מאות אלף בחג והאדמורים יהיו הכי שמחים
שלומי30.09.20
רעיון טוב, ומועיל
מצוין01.10.20
58
מאיפה כולם יודעים שהוא צודק אולי הוא לא צודק אולי האדמורים צודקים?
טוויטו30.09.20
הם מנהיגים רק של עדתם או של כלל ישראל? כאשר חלילה תהיה אי ספיקה של בתי החולים מחמת ריבוי החולים יפגעו רבים אחרים שלא מבני עדתו, וגם כאלה מבני עדתו שיקבלו חלילה התקף לב לא יקבלו טיפול הולם. כמה טיפשות ואנוכיות יש בהתנהגות הזו? ואיפה הנשיאה בעול עם אותם מבוגרים שלא יצאו 6 חודשים מהבית? כמה חילול ה' יש
אבי30.09.20
57
צודק! התנהגות החסידים מזעזעת! הם פשוט רוצחים והכל בשם קדושה וטהרה
אדם מן השורה30.09.20
השורה שלך פשוט עקומה.... מי שמדבר בהכללה מראה על דמות נחותה ורדודה
יהודי אמיתי30.09.20
56
טוב שיש מי שאומר בקול את מה שהרבה חרדים חושבים בשקט!!
שלי30.09.20
55
הבחור צודק. עם כל הכבוד לאדמורים, מעשיהם טירוף מוחלט.
קול הציבור30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
54
מותר לבקר אדמו״רים.. הם בני אדם..ובני אדם לעיתים מתנהגים לא בחוכמה...
מותר!30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
53
אבי בן 70 נדבק בהית כנסת חסידי של איזה אדמור בבני ברק, שלא הולכים שם עם מסיכות, והדביק את אימי שיש לה הרבה מחלות רקע. אני אישית חושב שאדמור שלא מקפיד ולא מזהיר את חסידיו להקפיד, אינו ראוי לתואר אדמור. נקודה
חסיד30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
תגיד לאדמור שלך שהוא מפוטר
Dude30.09.20
למה אבא שלך הולך למקום כזה בעיה שלו אף אחד שנדבק לא יכול להתלונן כי גם כשיש מדביק צריך שהנדבק יהיה במצב שהוא יכול להידבק ומי שחושש לחייו בבקשה שיתכבד ויתרחק מאלה שלא מקפידים פשוט מאוד די לבכיינות!
א01.10.20
52
לא השתלחות פרועה, אלא השתלחות צודקת!!! רק אני חושב שהרבנים, לא שלא אכפת להם. אלא הם לא מודעים!!!
שמואל30.09.20
51
צודק במאה אחוז. אדמו"ר שמוביל לתחלואה ומוות איננו צדיק, וצריך להיות מוקע ברבים. זה לא משנה כמה יפה ומוזהב החלוק שהוא לובש.
חיים30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
50
הפרופסור צודק בכל מילה. הוא תיאר את המצב המזעזע שיצרו חלק מהאדמו"רים. למה זה דברי בלע? הם אשמים ולא הוא! מניין הטיעון המטופש הזה של "הם גדולי הדור ואסור לבקר אותם"? הם ממש לא גדולי הדור - הם תלמידי חכמים (נניח...) שנולדו למשפחה הנכונה. היתרון היחיד של האדמו"ר על חסידיו הוא שם המשפחה שלו. האם שם המש
חנן. ב.01.10.20
49
שיודיעו לויזניץ שמי שחולה אצלם, יטופל בשיכון בבית של הרבי, ואז נראה תוך דקה שכולם מצייתיים לכל ההנחיות מי שלא שומר- שבתי החולים לא יכניסו אותו
גערר30.09.20
48
אני הייתי מציע לפרופסור שיאיים שהוא מתפטר, אם האדמור לא חוזר בו,
אני הייתי מציע לפרופסור שיאיים שהוא מתפט30.09.20
47
סוף סוף. עוד קצת שפיות מול הרוצחים בשם הדת [כבייכול]
בני הפרנק30.09.20
46
דברי בלע?? הוא אומר עובדות! זוהי חובתו בתוך רופא להתריע אנחנו צריכים להודות זוהי התנהגות מופקרת! כל מה שאנחנוהרואים בחצרות האדמורים.
אשר30.09.20
45
אני בטוח שגם כותב הכתבה יודע בליבו שהרופא צודק אבל חייב לשלם את מס השפתיים הזה רופא -אכפת לו מחיי אדם=> חצוף אדמור מזלזל מחיי אדם=> גדול
דני30.09.20
44
מה חושב האדמו"ר? חסידים שרואים את רבם מזלזל בחייהם יעזבו אותו. וטוב שכך....
יוסי30.09.20
43
מה הקשר לחוצפה הוא צודק בכל מילה שלו מה הגבורה בלא להישמע להנחיות??? לא מבינים שאנשים יכולים למות כמו זבובים בקצב הזה??? מצדיע לו מישהו צריך להגיד את האמת ..... ועד שיש מישהו כזה לא צריך להסית נגדו אלא להפנים ולהתחיל להישמע להנחיות....
מוטי30.09.20
42
בעיני אדמו"רים מסוימים ויזניץ בעלז ....ישנה חשיבות רבה בשמירת אורח החיים הרגיל השינוי של סגירת הישיבות הימנעות מתפילה בציבור בבתי הכנסת ועטיית מסכות כראוי כל אלה מהווים איום וסכנה להתפוררות המסגרת כך שבסופו של דבר הוחלט לנקוט בדרך שהיא הרע במיעוטו והיא לנהוג כדאשתקד.
משה30.09.20
הרע במילואו לא במיעוטו... אנשים מתים....
יוסי30.09.20
מילא סגירת ישיבות ומוסדות יש צד לטעון שהסכנה הרוחנית יותר גדולה מהסכנה הגשמית לדעתו , אבל ללבוש מסיכה אין שום צד שלילי בעולם חוץ מקצת אי-נוחות, אז בגלל אי-נוחות הורגים אנשים במזיד?
חסיד שפוי30.09.20
שילכו קיבינימט כל האדמורים חמורים ארורים שייחתמו לאלתר למיתה אם הם צדיקים נקוה לזכות למיתת צדיקים מכפרת ונרוויח שני ציפורים במכה אחת
ג'פרי 30.09.20
אתה נראה כמו השם שלך ג'עפרי לך תתגייר
יהודי30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
"יהיב חכמה לחכימיא" מי שאין לו חכמה לא יודע מיהו החכם.
לא סובל שוטים30.09.20
41
אני חושב שהוא מדבר בשם אחוז נכבד מאד מהציבור החרדי
גד30.09.20
40
דברי לובשי שמלות פרחוניות דואגים לעצמם והורגים אחרים, ודברי רופא שאכפת לו מהציבור ועסוק בהצלת נפשות כל יום, דברי מי שומעין??? דברי ה"בלע" הם דברי האדמורים הרודפים שהורגים את הציבור!!
אפי30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
39
זה לא מדינת ישראל זה מדינת עמלק
אנחנו נמצאים בין שונאי ישראל הכי גרועים 30.09.20
אתה יכול לעבור לברלין
בני ברקי30.09.20
סע לאיראן נבלה בצורת חמור, במוקדם או במאוחר מדינת ישראל הרי תשליך אותך ואת דומך לשם אז למה אתה מתמהמה?! סע וקח איתך את כל הנבלות הסרוחות איתך! מדינת ישראל תשמח להשתתף בכרטיס הטיסה ולהיפטר סוף סוף מאנשים שפלים בזויים וחסרי תועלת כדוגמתך!
סע לאיראן30.09.20
38
בקיצור "פני הדור כפני הכלב" אין מנהיגים בדור ואין דעת תורה וכל הישר בעיניו יעשה. כמה אדמורים בעולם וככה כמה דעות מחולקות ומפולגות בעולם ובינתיים החרדים במקום ראשון בתמותה ואדמורים לא עוסקים בתחיית המתים וחיי אדם זולים מאוד, וזה בטוח לא דעת תורה.
RAFI30.09.20
יש דעת תורא סליחה לשור יש יותר שכל מהאדמורים המושחתים
ג'פרי 30.09.20
מי שמזלזל כמוך בטוח זקוק לאישפוז ומהר
רופא30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
37
למה זה דברי בלע. הוא בסך הכל תיאר מצב. התעקשות האדמורים להקל לגמרי בענין הנגיף לא מובנת ומזיקה מאוד בשטח וגם מחללת שש.
יהודי01.10.20
36
האיש מדבר לענין. הם רוצחים שפלים והקב"ה שונא אותם. כל הכבוד לו "השתלחות". איזה השתלחות? יש מגיפה והם עושים טישים כאילו הם לפני שנה. בושה וכלימה
חרדי30.09.20
35
עם כל הכבוד וההדר, רוב 'גדולי האדמורי"ם' כיום הם לא מרנן ולא רבנן, הם לא צריכים להיבחן על כלום לפני קבלת התפקיד, הם יכולים להיות עמי הארץ מוחלטים וגם טיפשים גמורים והעיקר שהם בני או חתני האדמורי"ם הקודמים.מצער מאוד אבל זו היא המציאות העגומה, לא פעם הם מבזים את היהדות ואת התורה ומחללים שם שמים במריבו
נחמיה30.09.20
אויכט מיר א מייבין ! נקה את כיניך מראשך...
חרדי ירושלמי30.09.20
הוא צודק ואתה יותר גרוע מכינה עובד אלילים שכמותך
ג'פרי 30.09.20
ג'עפרי תחליף את השם לאחמד
דודי30.09.20
תגובה מאד עיניינית. אני לא בעינייני חסידות, אבל, ממה שקלטתי בשבועות האחרונים ("אורח לרגע רואה כל פגע"), אתה מתאר מצב אמיתי. חבל מאד שחסידים הולכים כסומא באפילה אחרי אדמו"ריהם.
אהרן30.09.20
34
אדמור שלא אכפת לו מכלום ומצפצף על החוק ועל החיים של אחרים מה רצית שיגיד עליו??!
יוני-בלע או לא בלע.. מה לעשות הוא צודק 30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
אסור להשתמש בלשון המשנה כדי לתמוך באיסורים נוראים
יהודי חרד30.09.20
33
סוף סוף מישהו אומר את האמת
יהודה30.09.20
32
הוא צודק עולם החסידות והאדמורים התגלה במערומיו אין תורה אין יראה
אברהם30.09.20
אגואיזם צרוף... שימותו החסידים... ושהאבלים יבואו לטיש....
אבי30.09.20
הייתי עונה לך כאיוולתך אבל נראה שאתה ברמה שלא תבין.
עובדיה30.09.20
31
צודק לחלוטין. מסכים עם כל מילה
א.ח30.09.20
30
אני לא מצליח להבין את ההתנהלות של ההנהגה החרדית, מצד אחד הם חוששים לנשירה ובפרט האדמורים בראשות הבעלזר שהפחד האמיתי שלהם הוא א.להיות עם עצמם ב.שחסידיהם יגלו שאפשר להסתדר בחיים בלעדיהם, אבל נניח שהחשש הוא נשירה וכי ההתנהגות המזלזלת לא עלולה לגרום לנשירה כאשר בחור שלא עלינו יחלה או יאבד קרובי משפחה שי
הוא צודק מליון אחוז30.09.20
ל-45 עוד חכם אחד עם פלפול
ירושלים30.09.20
צודק השאלה הוא אבל יותר על אנשי הבית שדואגים להסתיר את האמת מרוב דאגה לכסף של בית האדמו"ר ואולי גם לבריאות (הנפש) של האדמו"רים שיחטפו התקף ביודעם החלללים שהקורונה הפילה ועדיין אין את המילה האחרונה אז לבינתיים הכל רגיל בבתי האדמו"רים עד,,,,??? ה"י
שמויגר30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
29
אתם יודעים איפה הבעיה??? זה הירושות של האדמור"ות. אם כשאדמו"ר היה נפטר היה מתמנה אחד מהחסידים המוצלחים שלו ולא איזה בנש"ק לא משנה מה גילו ומה השכלתו התורנית והאישית. היינו מקבלים אדמורים פחות מוגלמנים אולי עם דם קצת פחות כחול אבל כאלו שיודעים אחריות מהי. ואז החסידות הייתה עושה כבוד למייסד החסידות ר
החסידישער ייד30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
"יהיב חכמה לחכימיא" מי שאין לו חכמה לא יודע מיהו החכם.
לא סובל שוטים30.09.20
28
חצופים הם מי שמפקירים את קהלם למוות, שרומסים ברגל גאווה את כללי השמירה על הבריאות, שאחראים לחדלון. פרופ׳ רביד הוא איש יקר, שמנסה להציל חיים
הוא חצוף?!!30.09.20
27
.
בוטה בוטה אבל צודק30.09.20
26
מה לעשות שהוא צודק במליון אחוז?! האמת כואבת גם אם היא לא נעימה.. צדיך להודות באמת שחלק מההנהגה פשטה את הרגל! מספיק! די עם הנאיביות!! פיקוח נפש דוחה את כל התורה שניתנה מפי הקב"ה ומשה רבינו, כל שכן שדוחה את כל כבודם של כל מיני אדמורים ורבנים למינהם!
מיכאל30.09.20
25
לא נעים לשמוע את האמת בפרצוף, אבל המציאות מכה בפנים. תסתכלו על 95% מהאדמו"רים ותגידו אתם מה זה אומר. לדעתי, מה שעומד מאחורי ההתנהלות של רוב החצרות החסידיות, הוא הפחד מאובדן שליטה, החשש שהאחיזה בקהל החסידים מתרופפת, החשיפה לאינטרנט, הטישטוש בין הישראליות לבין החרדיות. אבל רבים רבים אינם רואים עין ב
רונה30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
24
לא בלע ולא שמעלע, אלא צודק נקודה.
צודק30.09.20
23
למה "דברים בוטים" ??? רוצח עם שטריימל זה לא רוצח ??????? האדמו"רים הללו פשוט מחסלים את העולם החסידי (ח"ו) .
בועז01.10.20
22
כמה צודק ככה כואב.. תהיו אמיצים להודוץ על האמת יא שפנים
חי30.09.20
21
דברי בלע? זו מציאות אמיתית וכואבת
בלע בלע אבל מדויק30.09.20
20
צודק לגמרי. כל דרדק יודע שדיני נפשות קודמים לכל התורה ובודאי לטישים ושאר ירקות
אזרח30.09.20
19
מה דברי בלע?? זה שהם עושים מה בא להם?? מה אתם מצפים שהרופאים יגידו?? במילים אחרות, קחו אחריות על המעשים שלכם!!
חיה30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
18
פרופסור חכם. וצודק.
חרדית מהקהילה30.09.20
17
צודק צודק צודק. כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם
צודק30.09.20
16
שתגמר תקופת הקורונה או לפני כן החברה החרדית תעבור זעזוע רציני מאוד. התזה והרעיון של החברה החרדית התורה 'מגנא ומצלא' עכשיו רואים ששמירת ההנחיות היא מגנא ומצלא והמגזר עם הכי הרבה אבדות בנפש זה המגזר החרדי. הצעירים אינם טיפשים ומי שאינו סומך על החינוך שלו בגלל כמה חודשים ומוכן להקריב נפשות מעיד על שיטת
דורון01.10.20
15
לאחר שתחלוף המגפה ועוד לפני כן ישאלו שאלות קשות . ישנם אדמו"רים הרוצים לנהוג כבימים ימימה וזאת כדי למנוע התפוררות ולשמור על הקיים .מבחינתם זהו הרע במיעוטו . לצערינו יתכן שנעמוד בפני עובדות חדשות -פחות ישיבות פחות חסידים פחות חרדים .השאר יסיקו את המסקנות.
משה30.09.20
14
רק אדמו"ר יכול להגיד "ונשמרתם מאוד לנפשתיכם" פירושו בריאות הנפש, ולא יקרא מגלה פנים בתורה שלא כהלכה. אדמורים יקרים, אנו מסתדרים טוב ב"אידישקייט" ללא הגיגיכם, אתם מיותרים כבר. אף אחד לא שומע את הדברי תורה שלכם. תנסו לשאול אחד מאלפי החסידים שנסע לרבו לראש השנה האם הוא יודע לחזור על דבר תורה שהוא שמע
יהודי30.09.20
ועל שכמותך נא' ודע מה שתשיב לאפיקורוס
דודי30.09.20
ולמה אתה לא יודע?
לא סובל שוטים30.09.20
13
לכל האנטישמים. מעניין מה הייתם מגיבים אם הוא היה מדבר נגד הרב קנייבסקי.... או שאתם ברמה כ"כ נמוכה שאיבדתם את הרגש כליל מול זלזול בגדולים וצדיקים (ומי אמר שחייבים להבין כל הוראה שלהם??? מבטיחה לכם שהאדמו"ר מבעלזא חכם ומנוסה פי מיליון מכולכם יחד!) להמחשה: נראה לכם שעמ"י במדבר הבין כל הוראה של משה רבי
מאמין אפי' שקשה30.09.20
אם קשה לך להאמין, ואתה עדיין מאמין, נראה לי שיש לך חוסר הבנה בסיסית במושג אמונה. ועוד משהו אל תשווה את הרב קניבסקי לאדמו"ר.
לא סובל שוטים30.09.20
לך שלא סובל שוטים - מכיר את הפתגם: כל הפוסל - במומו פוסל ??? תעשה חשבון נפש....גם כי אתה האחרון שיחליט מי גדול ממי ומי בר השוואה או לא... ותמשיך לסגוד לפרופסור ולבוז לגדו"י..... תתבייש. שוטה.
מי שמדבר30.09.20
12
עוד הוכחה כי מן הראוי כי בעיר חרדית שיש בה בית חולים, צריך אדמו"ר לנהל ולא פרופסור. כי בעיר רגילה הפרופסור רוצה להציל חיים. ובעיר חרדית האדמו"ר רוצה לקצר חיים בעולם הזה כדי להגיע לגן עדן.
צוציק 30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
11
מישהו מהקוראים יכול למצוא כאן השתלחות? או שמדובר בכתב החצר המשתלח מהעדה הרעה הממרידים את העם?
השתלחות בוטה? 30.09.20
10
י
קבל את האמת ממי שאמרה 30.09.20
9
צודק מאה אחוז , אדמורים ברובם (לא כולם ) הם כלומניקים , ומה שהולך למשל בויזניץ שאני ראיתי בר"ה ויו"כ מאות ואלפי חסידים בצפיפות ללא ''מסיכה ח"ו'' !! חבל שהורסים את שמם הטוב של החרדים !!! (חרדי שכואב)
יוסי 30.09.20
8
למה זה דברי בלע??? זה דברי אמת
יוסי30.09.20
7
הוא צודק! כשהתפללו ביום כיפור היה קשה לצאת נגד זה. אבל טיש במוצאי יום כיפור? אין גבולות? אי אפשר להיזהר בצורה מינימלית? מרחק התקהלויות מסכות וכו'? אתה יודע מה קשה לשים מסכות ולשיר, למה לשים מגבות רגילות בטיש שמגיעים אליו אלפי אנשים? חיי אדם זה כלום???
מתבייש30.09.20
6
מרוב שהוא חצוף הוא צודק. מראה לא תזיק. איפה הערבות ההדדית. אני והחצר והשאר שילכו לעזאזל. בושה!
רוני30.09.20
והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
יהודי30.09.20
5
כבוד לאדמורים שגוררים את צאן מראיתם לאבדון וקוראים לזה קדושה ?
חצוף30.09.20
4
זה פשוט נכון גם בעיני חרדי
זה30.09.20
3
דברי הרופא אינם לא בלע ולא נעליים אלא דברי חכמים כדרבנות וכמשמרות נטועים
חברונער01.10.20
2
איזה הסתר פנים. אני חושש שהפגיעה באמונת חכמים ובדעת תורה תפיל הרבה יותר חללים משהפילה הקורונה. אוי לנו כי הושברנו. טאטע רחם עלינו!
הכותב בדמע30.09.20
השם נתן לך הזדמנות לדעת מי חכם וממי לא. הוא מרחם עליך, תפתח את עיניים שלך.
משה30.09.20
חושב כמוך !!! ואני מאמין באמונת חכמים.. הבעיה הגדולה שיש כאן כמה שהם שוטים גמורים ואומרים דברים כנגד התורה הקדושה ומעולם לא קרו ולא שנו ..ורק בגלל שיש להם קפוטה יפה והם נכדים של..נדמה להם שהם יכולים להגיד דברים כנגד השולחן ערוך וזה אסון גדול !!!!
מאמין בחכמים !!30.09.20
1
צודק לחלוטין !!! מה גם שחסינות עדר לא תיווצר פה מאחר הנוגדנים של הקורונה עובדים רק שלושה חודשים לאחר ההחלמה.
נועלה 30.09.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24