כיכר השבת

דומינו החתונות

ראש-ישיבה נוסף עזב חופה; הסיבה: כשרות "בית יוסף"

הרב אפרים כהן לא לבד: ראש-ישיבה נוסף עזב אתמול חתונה של תלמידו לאחר ששמע כי ההכשר באולם של "בית יוסף", בנשיאות מרן הגר"ע יוסף שליט"א. "הכשר זה מאכיל נבלות וטריפות", אמר ראש-הישיבה - שאף הוא משתייך לציבור הספרדי. הפרשה הסתיימה לאחר התערבות מנהל האולם. חשיפה (חרדים)

478
ניצן ארליך | כיכר השבת | ל' באדר א' | 06.03.11
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הרב אפרים כהן, ראש-ישיבת "משכנות התורה", לא לבד: פחות משבוע לאחר שהרב כהן עזב חופה של תלמידו וגירש את חבריו מהאולם - לאחר שהבחור לא הסכים להיכנס לחדר ייחוד (כמנהג ספרדים), הסיפור חוזר על עצמו.

זה קרה אמש באולם שמחות בבית-שאן. ראש-הישיבה הגיע יחד עם תלמידי ישיבתו לאולם השמחות. נדגיש כי מדובר בישיבה ספרדית ובראש-ישיבה ספרדית (אופי הישיבה - ´משתכנזת´, ברוח ישיבת "משכנות התורה").

לאחר תפילת ערבית, ביקש ראש-הישיבה (שמו המלא שמור במערכת - בינתיים), לברר את הכשרות של האוכל שיוגש באולם.

משנודע לו שמדובר בכשרות "בית יוסף" בנשיאות מרן הגר"ע יוסף שליט"א, הוא עזב את האולם ואמר שאינו מוכן לקדש את הבחור.

"אין לבחור יראת שמים אם זה הכשרות בחתונה שלו", אמר לסובבים אותו - במתחם האולם - שביקשו לברר מדוע עזב את האולם.

אחיה של הכלה ניסה לדבר על ליבו של ראש-הישיבה, אולם הוא סירב לשמוע. "הכשר ´עטרה´ מאכיל נבלות וטריפות. לא מסכים לקדש בחתונה זו".

החתן, בינתיים, היה באמצע תפילה ולא היה מודע לדרמה המתחוללת. אחר המשתתפים קרא למנהל האולם. "טעות שלי, טעות שלי. הבחור לא אשם", הסביר מנהל האולם לראש-הישיבה והבטיח לו שיכין מנות חדשות לבחורים עם כשרות אחרת. ראש-הישיבה השתכנע וקידש את תלמידו.

יצויין, כי ראש-ישיבה זה גירש בעבר מהישיבה תלמיד שהעז לצפות בשיעורו של הגר"ע יוסף שליט"א בלווין במוצאי-שבת.

תוכן שאסור לפספס
478 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
127
כדאי שתצאו מהאתר יש כאן למעלה פרסומת עם הכשר בית יוסף ..... כמה טיפשים יכולים להיות אנשים
ספרדי טהור 07.03.11
126
אני מיעצת לאילו שלא רוצים לאכול מהכשר מסןים לבוא מצוידים אם כסף לחתונה וכשמתישבים לסעודה שילכו החוצה ןיקנו פלפל --אך לא לצער חתן וכלהץ את הסלטים הי'ה אפשר לאכול? טת התוספות? את הבורקס והבלינץ? את הקוגל והעוות בבר? זה הפרינציפ--אתה אומר ולאהאןכל -- אך יש פרינציפיפ יותר נעלים
שץ חיים06.03.11
125
מדוע בירושלים בככר השבת ובשכונת הבוכרים בפורים זורקים פצצות סמוך לעוברים ושבים במפתיע, ואם תשימו לב לא תראה אשכנזי אחד שיעשה את זה, זה לא קשור לשריפת פחים שזהו הפגנה וזהו לא במפתיע, אני מעריך מאד את הספרדים, ויש לאשכנזים הרבה מה ללמוד מהם, אבל בזה הספרדים צריכים ללמוד מהאשכנזים, כי זה גורם חרדות ליל
מרדכי06.03.11
אצלנו בבית וגן המפוצצים אשכנזים למהדרין והם אפילו נימולים ולא עברו גיור בצבא ח"ו
בחור07.03.11
אין לתאר את עוגמת הנפש משריפות הפחים, השתוללות חסרת הרסן והוונדליזם הנוראי. מה עוד, שלהתנהגות הפרועה הנ"ל משליכה גם הלאה. דוגמא? אין יותר אוטובוסים במא"ש וכו. זה נבלה וזה טריפה, ועדיין אין שום ראיה שמפוצצי הדינמיות מעדה מסויימת דווקא בשונה ממתפרעי ההפגנות
ליבא בעי08.03.11

הצגת כל התגובות

124
ויגידו שהוא "פושע" ועוד קללות כיד המלך, חכו
קול בלי רמה06.03.11
בשביל שהוא יהיה פושע
חיים06.03.11
123
אם מישהו חשב שהישיבות של הספרדים זה רק כסא גלגלים וחזון עובדיה, הנה לכם - ראשי ישיבות אמיצים ונועזים שיודעים לעמוד על שלהם, ולהנחיל לתלמידיהם את ההשקפה הצרופה. כאשכנזי אני רוצה לומר לכם, לא חסרות ישיבות ספרדיות מעולות!
אשכנזי מתפעל06.03.11
ככה לא לימדנו אתכם
ליטא06.03.11
122
יעלה נמאס לראות איך הרגשת הקיפוח מוציאה אותכם מדעתכם
א06.03.11
121
תמשיכו לשמח אותנו הלאה, עם סיפורים מרגשים שכאלה, של מסירות נפש למען התורה והקדושה!
נפעם06.03.11
120
כל הבדצים המשתחצנים לא באמת דואגים לעם, הם לוקחים גוזמאות של כסף על ההשגחה שלהם, רק בדץ בית יוסף הראשון שירד לעם, ודאג שכלל עם ישראל יזכו להכניס בשר מהדרין לבתיהם אז רק בגלל זה אני חרדי ומקפיד לאכול רק בשר בדץ בית יוסף ללא חשש שנאת חינם.
יעקב06.03.11
119
נא להשאיר לפחות מס' טלפון, זה נשמע לי ישיבה חזקה מאוד, עם ראש ישיבה שיודע היטב מה הוא רוצה
בוסקילה06.03.11
מקסימום יש מייק אפ במינון גבוה או פודרה
המעצב06.03.11
שחורים יכולים ללכת לישיבת כסא גלגלים
צח כשלג07.03.11
על צבע עור? ואם הוא תלמיד חכם עצום הוא אפס מאופס, נכון?
שקד07.03.11
118
זלזלול הרבנים האשכנזים במרןשליטא מהם למדו כל הנבלים השניים
אביכזר06.03.11
117
ואם אין לו אוכל .אז זה מצדיק להפוך עולמות .אם לא הוא הי' אוכל את החתן . כי הוא לא שייך לישיבה .הוא מורד .ולכן מותר לאכול אותו .
פיני06.03.11
חחחחחחחח טובבבבבבבב
רועי07.03.11
מבזה ת"ח אין רפואה למכתו!!! מוחה על כבוד התורה!!!
בידרמן07.03.11
116
אולי כדאי לברר את הדברים יותר לעומק ולהפסיק ליגרום לחילול ה'... ליפעמים מטעות אחת אדם מאבד את כל העולם הבא שלו, "חכמים הזהרו בדבריכם" וזה כולל את כל הגולשים "החכמים" שתוקפים ישר בלא לברר את הדברים ממקור ראשון...
הזהיר06.03.11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המשגיח 06.03.11
115
אל תצנזרו. אליך ניצן ארליך[כנראה אריה ארליך מעיתון משפחה] לפני בית דין של מעלה מה תטען? ישאלו אותך למה גרמת לחילול ה', מה תאמר? למה הכשלת אנשים באיסורי לשוה''ר ורכילות, מה תצדק? היית בראש השנה בבית כנסת? כנראה נרדמת בונתנה תוקף.... תחזור מהר בתשובה.
גדעון06.03.11
אני מחזק את ידי ניצן ארליך ואת כתבי "כיכר השבת" שימשיכו להביא את הסיפורים האלה למען מיגורם ובהקדם!!!
נתי06.03.11
המשיכו להביא לנו סיפורים מרנינים כאלה, משמחי לב ונפש
בן תורה07.03.11
הפראק עלה לו לראש. מה היה עושה אם לא היה המבורג מפאר ראשו.
שמעון07.03.11
114
מי שלא מודע לזה איך השיטה עובדת .זה כמו החמס בעזה . רק הם עם פראק .זה כל ההבדל . נו מה לעשות , הפראק עלה לו לראש.
חיים 06.03.11
113
אפשר ללכת לישון בשקט
נבלות06.03.11
112
לא יתכן שבחור יאכל וישתה וילמד על חשבון ראש הישיבה שלו, ואח"כ בחופה יבעט בו ויתנהג כמו אחד הפרחחים, עם הכשר מפוקפק, מוזיקה לא ראויה, או יתחמק מלעשות חדר יחוד כמו שרוצה הרב שלו (בלי להיכנס לפרטים, יש צדדים לכאן ולכאן). בחור שלא מעוניין - שילך ללמוד בחזון עובדיה.
דניאל06.03.11
111
מזמן כבר מתריעים רבנים חשובים על הענין של בד"ץ בית יוסף, שזה הכשר קקיוני שהוקם למטרות ביזנס, הרבה בני התורה לא אוכלים הכשר זה כידוע
חנן06.03.11
אפילו לפיו הוא לא יכניס כי אם בשר עם מדבקה שרשום עליה "שייריס"
ציון06.03.11
110
לא רצה לשבת סנדק בבית כנסת שיש שם לווין
חצקל06.03.11
109
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי06.03.11
הכשרים מפוקפקים ששמם הוא נוצץ???
ליבא בעי08.03.11
108
עוד יתברר שמו של הראש ישיבה ואז יהפוך מה שכתבו על הלוין ללשון הרע או הוצאת שם רע ואם זה נכון זה נורא ואיום
אריה לוין26.03.21
107
די לסחטנות השסי"ת, די להשתלטות על עולם התורה הספרדי. לא רוצים אתכם!
עזריאל08.03.11
106
בחג ראיתי את גיסי בן 20.5 (לומד כרגע במשכנות התורה) והזדעדעתי לשמוע שכל הסיפורים האלה הכל שקר גמור והיפכו את הדברים במזיד, הוא אמר לי לא לספר פרטים מסויימים בנוגע לחתן עצמו ולמשפחתו אבל אני חושב שהוא לא צודק בזה, אמנם מה שלא קשור למעשה ישירות אני לא אספר. גיסי עצמו לא היה בין המשתתפים בחתונה, סיפר ל
ועקנין26.04.11
105
ככלל ראשי ישיבות אשכנזיות ומשוכנזות הם בורים בהלכה ואינם יודעים מימינם ומשמאלם בהלכה, רק עכשיו בשנים אחרות התחילו האשכנזים הצעירים ללמוד הלכה,היום אפשר למצוא פה ושם מי מהם שידבר איתך בעומק ההלכה, אבל ממתי ראשי ישיבות נהיו פוסקים, ועוד לקבוע מי טרף ומי כשר ומי מהדרין ? זו פשוט חוצפה, חוץ מלבללבל את ה
מוישי07.03.11
א. החזון איש, סבר שיש עדיפות לפאה על מטפחת, כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי. והובאה דעתו בספר דינים והנהגות מהחזו"א (חלק ב' פ"ח אות ט'). כמו כן מעידים תלמידיו, הגר"י מאיר זצ"ל (שהעיד גם שהחזו"א התיר לאחותו לעשות פאה משערות עצמה, במעמד כמה מתלמידיו), הגר"י פרידמן, הגר"ח גריינמן, ועוד. ב. הגר"ח
דוד08.03.11
104
אמנם ראש הישיבה כשהוא מסדר את הקידושין יש לו את הזכות לקבוע את כל התהליך עד הסוף, וע"כ גם אם הוא טועה בשיקול הדעת האם להתחשב במסורת של משפחת החתן או לא, הרי סידור הקידושין לא חייב להיות דרכו, ולכן רשאי הוא לסרב בהחלט להיות מסדר הקידושין, וע"כ בשני המיקרים יש לאי ההסכמה לסדר את הקידושין מקום חיובי, ה
יצחק בן נתן07.03.11
* אין זה דרך ארץ ולא דרכה של תורה שראש ישיבה יתנה את סידור הקידושין במנהג זה או אחר, ובוודאי כשזה נוגד את מנהגי החתן ואת מנהגי הספרדים ובישיבה ספרדית, ואפילו בישיבות אשכנזיות רה"י עצמו שואל את החתן באיזה מנהג הוא נוהג. *מי אמר לך שהבחורים לא רוצים הכשר עטרה? *רוב רבני הליטאים לא מעדיפים פאה וחלקם א
יהודה07.03.11
כמו שאפשר לראות ברשימה הקצרה להלן, רבנים מכל החוגים מעדיפים פאה, ובפרט בחוג הליטאי שם רוב מכריע של הרבנים סבור שפאה עדיפה. ואלו הם: א. החזון איש, סבר שיש עדיפות לפאה על מטפחת, כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי. והובאה דעתו בספר דינים והנהגות מהחזו"א (חלק ב' פ"ח אות ט'). כמו כן מעידים תלמידיו
ישראל08.03.11
103
הרב‏ ‏שלו‏ ‏אוסר‏ ‏על‏ ‏הבחורים‏ ‏להביא‏ ‏חתונות‏ ‏בית‏ ‏יוסף,‏ ‏אז‏ ‏בבית‏ ‏תאכל‏ ‏מה‏ ‏שאתה‏ ‏רוצה‏ ‏אבל‏ ‏בחתונה‏ ‏עם‏ ‏הראש‏ ‏ישיבה‏ ‏שלך,‏ ‏תכבד‏ ‏אותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד07.03.11
כך אמר מרן ראש הישיבה שליט"א, ודברי פי חכם חן
יוני07.03.11
בורות היא אינה תמימות אלא פשע!
ברקת07.03.11
102
אוריע הזה-שמו אוריאל קויפמן. קויפמן זה אשכנזי. מה ההתרפסות שלו לכל הציבור הספרדי בכזו קנאות? הוא מגיב כמו שהאיד בכל מה שקשור למרן. מה הקטע שלו? הוא עובד במשהו? הוא כל היום ליד המחשב כותב ומגיב. שילך לפחות להתפלל במניין. [לא אשכנזי חלילה כדי שיצא ידי חובה] מיהו בכלל? בטח פנסיונר בלי מילגה.
אולגה 07.03.11
101
קוראים לרב: יעקב בן נאים ראש ישיבת נחלת משה
אוריע07.03.11
והכל מעתה יבוא על ראשך ועל חשבונך בשמים, כל קללה וכל גידוף וכל מילת גנאי שתיכתב כאן, תיזקף ל"זכותך", ומי יודע כמה תסבול על טפשותך
המעניש07.03.11
אותו ראש ישיבה עשה עוול נורא והוציא שם על בד''צ שלם, משגיחי כשרות, רבנים, שוחטים, ועל מורינו שליט''א. חובה לפרסם שמו.
אוריע07.03.11
זה רב בישראל? עוד אחד שמבין בענייני חינוך... שם את נגיעותיו האישיות למול שמחת חתן וכלה , למול בין אדם לחבירו, למול כבוד התלמיד שמתחייב בו יותר מאשר "נבלות וטרפות"... אילו היה שולט בעצמו?ולא היתה האידיאולוגיה העקומה סוחפת אותו.... אזי היה מעביר על מידותיו לעומת שמחת חתן וכלה... אוי לו לדור שאלו מנהי
דודי07.03.11
100
מה שמעניין אותם רק כסףףףףףףףף !!! אני מסכים בעניין הזה עם ראש הישיבה ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד שיודע06.03.11
אה ..נכון.. רק על הציבור הקדוש...איך לא חשבתי על זה קודם
שארית07.03.11
99
תזכרו טוב פורים תשע"א אפרים כהן בייש יהודי ברבים. בן נעים דיבר לשון הרע על הספרדיים השפויים, אמסלם לא נשמע למי שהוא קיבל בעצמו לשמוע לו. העדה החררית ניסו להכתיב פסקים על פי הפגנות. זכרו תאריך,ימים יגידו
בבח07.03.11
98
איך שאתם נראים בעיניי הציבור החילוני ה' ישמור. חילול ה' גדול ואני הקטן מעיז להגיד לראש ישיבה תתבייש לך
מאיר07.03.11
כמדומה שאינך מכיר את ראש ישיבת "נחלת משה", הגאון רבי יעקב בן נאים שליט"א, שהוא בקי עצום בש"ס ובראשונים (כשכל אחד השומע את שיעוריו בגמ', או אפילו בפרשת השבוע, יכול להעיד על כך), וכל רז לא אניס ליה, וגם בהלכה ידיו רב לו, והוא נותן שיעורים בהלכה בישיבתו מידי שבת, בעמקות נפלאה, וכל ימיו נמצא בד' אמות
דוד08.03.11
97
בושה וחרפה מה שהולך חילול השם מדאורייתא
הרב דרשן הכהן פ07.03.11
96
למה הספרדים מבולבלים וחושבים שכל ספרדי חייב להתנהל לפי הר' עובדיה אם זה בלבישת פאה או בכשרויות .האם לפני שהרב עובדיה הוכתר לא היו ספרדים שומרי תורה ומצוות שהעבירו לילדיהם מסורת אחרת ?למה חושבים שאנחנו חייבים בתור ספרדים לשמוע רק בקולו?אני לא חזרתי בתשובה עכשיו והורי ורבותי העבירו לי מסורת שונה אז למ
אחד07.03.11
זהו עניין פוליטי, השתכנזותי, שנאה עצמית ולא יותר. מעניין למה כל מנהג ספרדי הוא פסול וכל מנהג אשכנזי הוא המהודר ביותר? כשרות חדר יחוד הוצאת ציציות טלית לפני החתונה בשחרית פאה הברה ספרדית ונוסח. האסור הפך למותר והמותר לכתחילה. ולחילופין: הלכתחילה הפך לבדיעבד ולבסוף הפך לאסור.
שקד07.03.11
ולכן גדולי הפוסקים הורו שעדיף ללבוש פאה ולא ללבוש מטפחת שמצוי בה גילוי שערות, ועוד בעיות של שלום בית וכיוצא בזה. והנה רשימה קצרה על קצה המזלג: א. החזון איש, סבר שיש עדיפות לפאה על מטפחת, כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי. והובאה דעתו בספר דינים והנהגות מהחזו"א (חלק ב' פ"ח אות ט'). כמו כן מעי
המהדר במצוות08.03.11
95
אני מניסה להבין ולא מצליח.כאשר אני מוזמן לאירוע אני בודק לפני(!!!)שאני בא לאולם מה הכשרות מדוע לכבוד הרב(ששמו חסוי ואיני מבין מדוע הרי אנו צריכים לדעת מדוע הוא משמיץ כשרות זו או אחרת-שיקח אחריות על דבריו)זה קשה?!מדוע צריך הרב לכפות את דעותיו על אחרים???אם לדעתו כשרות זו אינה טובה(וזו זכותו ואני אגב
שואל תמים07.03.11
צודק ב100%
י07.03.11
94
החתן, בינתיים, היה באמצע תפילה ולא היה מודע לדרמה המתחוללת. אחר המשתתפים קרא למנהל האולם. "טעות שלי, טעות שלי. הבחור לא אשם", הסביר מנהל האולם לראש-הישיבה והבטיח לו שיכין מנות חדשות לבחורים עם כשרות אחרת. ראש-הישיבה השתכנע וקידש את תלמידו.
תוכן גולשים23.04.11
93
זה ראש ישיבה??? הוא בעצמו נבלה וטרפה....
saroushi07.03.11
92
שהיו יהודיים בעצמם הסיבה לכך שרצו להראות שהם יותר גרמנים מהגמנים עצמם
avi551207.03.11
למה ש"ס שולחים את הילדים להגיב?
קפה ומאפה08.03.11
נגב את חוטמך הזב. תגיב לתוכן ואל תתפס לזוטות
ליבא בעי08.03.11
91
זו תורת ה' ? לא. לא גדלנו בצל רבנים כאלה ולא נתקרב ל"רבנים" כאלה. איפה דרכיה דרכי נועם? עטרה מאכילה נבלות? אסור לצפות בשיעור מרן? מה קרא? שני גויים בבטנך? שנאת חינם שתחריב ביתם.
בנימין07.03.11
כמדומה שאינך מכיר את ראש ישיבת "נחלת משה", הגאון רבי יעקב בן נאים שליט"א, שהוא בקי עצום בש"ס ובראשונים (כשכל אחד השומע את שיעוריו בגמ', או אפילו בפרשת השבוע, יכול להעיד על כך), וכל רז לא אניס ליה, וגם בהלכה ידיו רב לו, והוא נותן שיעורים בהלכה בישיבתו מידי שבת, בעמקות נפלאה, וכל ימיו נמצא בד' אמות של
דוד08.03.11
90
שאלה הם ראשיו
דוסא07.03.11
89
אני עובד בכשרות זה 35 שנים ברציפות ואם ראש הישיבה לא אוכל מכשרות עטרה . אני רוצה לומר לו כי כל הכשרויות הנם באותה רמה כמו עטרה או אפילו פחות ממנו בכמה מובנים.ויש כשרויות אשר את הטרף עושין חלק וזה דווקא לא עטרה אלא בדצים אחרים. ואני אומר לך מתוך אחריות ואין לי שום נגיעות אישיות אלא אמת לאמיתה. ואם את
חיים כהן07.03.11
88
נקדים שאני ספרדי שפוסק כמרן.! דבר ידוע הוא בישיבת נחלת משה שראש הישיבה לא מקדש באולם שהאוכל שם בהכשר בית יוסף. ובאולם המדובר יש שני הכשרים "בית יוסף" ו"הרב מחפוד" והחתן אמר לרב שההכשר זה "הרב מחפוד". והראי"ש הסכים להגיע לקדש את הבחור עד לבית שאן. וכשהרב הגיע לאולם הוא גילה לתדהמתו "ששיקרו" עליו
נוכח באולם07.03.11
דין הוא שיעבדו עליו!
שמואל07.03.11
הוא ראה ששיקרו - אז הוא ברח. וכשהבין שזו טעות של בעל האולם - הסכים לקדש. אז מאי שנא? - הוא קיבל סולם לרדת מהעץ.
שלמה07.03.11
87
אין על הציבור הדתי לאומי הכי טובים שיש הכי שפויים שיש !!!
חרדי לשעבר07.03.11
86
מי לא הולך עם פראק .צומי צומי
מומי07.03.11
85
בושה וחרפה לאותו ראש ישיבה נבזה אם אכן הסיפור אמיתי לא יאומן לאן הידרדר מצבינו ראשי ישיבות פושעים היוצאים נגד גדולים ונגד התורה כולה ולכן לא זה פלא שבניהם של ראשי ישיבות אלו יוצאים לתרבות רעה אם זה עכשיו אוו יותר מאוחר ראשי ישיבות אלו צריכים תלמידהם למחות בידם ולסלקם מישיבתם ולמנות ראש ישיבה חדש לעש
רועי06.03.11
אני לא נכנס לפרטים הקטנים- כן טוב/לא טוב. מה שאין בציבור החרדי זה היכולת לקבל את האחר והשונה מכל ה"השקופה הליטאית". איכסה!
מישהו407.03.11
84
ש"ס שולחת זרועות תמנון לכל המקומות, ובעזרת ההכשרים שלהם הם שואפים להשתלט על כל ארץ ישרא
חונה06.03.11
83
לנדא . אבל מחוץ לעיר יש היתר לכך .כי אז אין מראית עיין .ולכך אין איזה פרענק שיצעק או מצלם .שחס ושלום לא יהרסו השידוכים . ובקיצור .יש הלכות ויש יוצא דופן .מה שנקרא ועדת חריגים .
דודי06.03.11
82
סוף סוף יש אתר המייצג נאמנה את האפרו-ישראלים. תמשיכו כך! אוהבים אותכם.
לותר-קינג06.03.11
81
כידוע שהנ"ל עושה מליונים מבד"ץ זה, ומצוה לא לקנות מוצרים בהכשר הבד"ץ על מנת שהנ"ל לא ינצל את הכסף לצרכי המאפיה של ש"ס
חיים06.03.11
80
נמאס לי מהספרדים החסרי עמוד שידרה וביטחון.עובד זבל או ראש ישיבה.כולם אותו דבר..זה מה שנקרא הרס עצמי..תימני גאה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורן07.03.11
79
אני כאשכנזי גאה, גאה באחי הספרדים הגאים!!! ולכל המשתכנזים בושו לכם תראו לאיזו התנהגות אתם מגיעים בעקבות הנחיתות.
דודקה07.03.11
78
ככלל ראשי ישיבות אשכנזיות ומשוכנזות הם בורים בהלכה ואינם יודעים מימינם ומשמאלם בהלכה, רק עכשיו בשנים אחרות התחילו האשכנזים הצעירים ללמוד הלכה,היום אפשר למצוא פה ושם מי מהם שידבר איתך בעומק ההלכה, אבל ממתי ראשי ישיבות נהיו פוסקים, ועוד לקבוע מי טרף ומי כשר ומי מהדרין ? זו פשוט חוצפה, חוץ מלבללבל את ה
מוישי07.03.11
77
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי ג07.03.11
שוטה זה עקרונות על הנהגות הישיבה שלהם
שמש07.03.11
אלו העקרונות של הישיבות האלו. תרצה או לא תרצה.
חיים07.03.11
כמו שיש לו את האחריות על האוכל המוגש בישיבה, כך בכל אירוע שמתקיים במסגרת הישיבה, כולל בחתונות, העולם הוא לא הפקר, ובחור שלא מוצא חן בעיניו, שילמד במקום שכשרות האוכל שמתאים לו ומתאים להשקפת עולמו, מתאימה למוסד בו הוא לומד.
יצחק בן נתן07.03.11
76
"הכשר" בית יוסף כמאן דליתיה דמי. גרוע בהרבה מהכשר רבנות והוא כמו עוף שנשחט בלי הכשר. אין כאן ח"ו שום פגיעה במרן מאור ישראל שליט"א, לא הוא הרב המכשיר, והוא בודאי מאמין שהכל כשר למהדרין.
סינטין07.03.11
אבא שלי מביפנים ויודע הכי טוב מה שנעשה שם!!!! ותאמינו לי אין כמו ההכשר הזה-הכל!-סתם פוליטיקות!!! וכרגע עברתה על הוצאת שם רע!!!+לשה"ר!!! ואפילו אפשר לתבוע אדם על אימרה כזו שיקרית!!!
אלמוניתוששש07.03.11
וברגעיו האחרונים הוא אמר לי בשארית כוחותיו: "יוסי, דע לך שבד"ץ בית יוסף זה הכשר דפוק לגמרי. התביישתי לומר לך את זה עד כה". לאחר מכן נשם את נשימותיו האחרונות והוציא את נשמתו ביסורים לנגד עיני.
אלמוני08.03.11
אתה לא יודע מה אתה מדבר . אין יותר מבדץ בית יוסף הייתי שם בלי התראה מוקדמת . ואני אומר לכם אין יותר טוב מהם. יותר טוב מכל ההכשרים הקיימים.
אברך מזדמן07.03.11
75
תגובה מס' 118 צודקת מאד. לצערנו שקמו בדור היתום הזה כמה ת"ח שלא שמשו כל צרכם ורק הכבוד והגאוה מעבירות אותם על דעתם ועל דעת קונם.האם "שארית ישראל" יותר כשר ? האם הכשר הבד"ץ של העדה ההאשכנזית יותר מהודר ?
יהודי07.03.11
פרענק פארח מעריך תלמידי חכמים אשכנזים
פני הדור....07.03.11
74
במקום לנסות ליבנות את בית המיקדש הורסים אותו, המשיח בפתח מה נאמא לו?
בת מלך07.03.11
73
אוי לנו שאלה ראשי הישבות של הדור שלנו , פירות רקובים , באושים , שסרחונם עולה , ונישא למרחקים . איפה ראשי הישיבות האמיתיים שהיו לנו פעם: הרבנים הגאונים : הרב עזרא עטיה , הרב יהודה צדקה , הרב בן ציון אבא שאול , הרב יהודה מועלם , זצ"ל .מלאים תורה , מלאים דרך ארץ , בעלי ענווה ,ספר מוסר מהלך . כל רגע
ברקת07.03.11
היום הר"י הם אנשי מקצוע לתלמוד דוקטורים בלע"ז, הרבה גאווה הרבה כסף והרבה דירות לצאצאים וכמובן משרות כדי שיוכלו לשכפל את הצלחת האב וכן הלאה.... ליבי על התורמים המטומטמים שלא יודעים מה נעשה בכספם...
תלמיד07.03.11
הצביעות שלך התגלתה במלוא עוזה בתגובה המכוערת שלך, תתבייש. " פירות רקובים , באושים , שסרחונם עולה , ונישא למרחקים" זה מה שאתה כותב על ראשי הישיבות גדולי הדור? זה ההגדרה המתאימה בדיוק לך, אתה פרי רקוב, באוש, וסרחונך וצביעותך עולים עד השמים!
אורי07.03.11
דברתי על ראשי הישיבות שדובר אודותם , ולא על כל ראשי הישיבות , חס ושלום !!! יש וב"ה הרבה גדולים וחכמים , בעלי תורה ודרך ארץ . כדוגמת הגאון הרב שלון כהן ,הגאון הרב משה צדקה . וכו... יש מבין?
ברקת07.03.11
אבסורד !!! לקלל ובאותה נשימה להזכיר את החפץ חיים..."החרדי החדש"
ברקת07.03.11
זה לא מראה על חכמה.....
saroushi07.03.11
מוסיף חטא על פשע, תודה רבה שלא התכוונת לכל הישיבות! באמת תודה! בגיהנום במדור צואה רותחת מחכים לך חמודי, עם התגובות היפות שלך! תמשיך כך עד שתמלא סאתך, ויפרעו ממך!
אורי07.03.11
72
הצילום שצירפתם הוא מחתונה חסידית. אלא שמה לעשות ואצלנו החסידים ברוך השם עוד לא התדרדרו לדרגות נמוכות כאלה כמו המלחמה המטופשת בין הספרדים לליטאים. כך שאולי כדאי לצרף תמונה מחתונה ליטאית דווקא
חיליק07.03.11
71
שימו לב למה שאני כותב לכם.. היום אתם לומדים בישיבות של מרביצי.. אתם משחקים אותה מתשכנזים.. מוחים כל זכר של יהדות ספרד המעטירה מצורתכם.. חכו.. עם כל החנפנות וההתרפסות בפני "ראשי הישיבה " הללו.. כשיגיע הילד שלכם לגיל 6 .. הם לא יקבלו אותכם ל"חדר" שלהם בשבילם אתם עבדים שחורים, ופראנקים לנצח! ג
קובי07.03.11
70
אפרים הנעלב היה בודד במערכה ותפס טרמפ על חתונה זו על מנת לצרף אליו חייל נוסף וגם צירף עוד כמה מטקבקים הערב.
שקד07.03.11
69
הם מעצבים לבחורי הישיבות את קומתם הרוחנית, והם יוצקים לתוכם את ההשקפה הרצויה. קול בעורמה יכול לשדר הרבה כתבות מזדעזעות, אבל חוץ מכמה עקרות בית נואשות, אף אחד לא שומע בכלל את הרדיו השס"י הזה, וגם הלווין ממש לא מה שהיה פעם
ראשי הישיבות07.03.11
רק רעש וצלצולים כותרות וסיסמאות מצלצלות יפה? על מה אתם חיים? על איזה בסיס? על בסיס שאומר לעזוב כל סממן של מורשת אבותיכם?! ועוד בזה אתם מתפארים במקום לכסות פניכם?
שקד07.03.11
68
חולון קבע "בדץ בית יוסף" המהודר ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בת טובים07.03.11
67
בימים אלה מתחילים לטייל בחורי הישיבות ברחבי הארץ, כדי לאסוף תרומות לת"תים. צריך להחרים את הישיבות "המשתכנזות" לא לתמוך בהם ולא לעזור להם אפילו בפרוטה של נחושת.
יהודי07.03.11
ואתה, דל גאה, תמשיך להתעסק בדמיונותיך, ותשמור את פרוטות הנחושת לעצמך
הנגיד07.03.11
66
איכס זה פשוט נהיה מגעיל
יוסוף07.03.11
65
הראשי ישיבות האלה ,למצוא חן בעיני אשכנזים ולהיות עושי דברם והנה למעשה,האשכנזים הראשונים שמגנים אותם ואומרים עליהם שהם מתנהגים כמו פרנקים
סמרטוטים07.03.11
כמדומה שאינך מכיר את ראש ישיבת "נחלת משה", הגאון רבי יעקב בן נאים שליט"א, שהוא בקי עצום בש"ס ובראשונים (כשכל אחד השומע את שיעוריו בגמ', או אפילו בפרשת השבוע, יכול להעיד על כך), וכל רז לא אניס ליה, וגם בהלכה ידיו רב לו, והוא נותן שיעורים בהלכה בישיבתו מידי שבת, בעמקות נפלאה, וכל ימיו נמצא בד' אמות של
דוד08.03.11
64
אוי לנו שאלו הם ראשי ישיבות הוא לא שווה ללקק את הנעליים של מרן וכל מי שפוגע בכשרות של מרן פוגע במרן עצמו שימשיך לאכול העדה החרדית ויחטוף קלקול קיבה של חודשיים עונש על ביזוי מרן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוהד07.03.11
63
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף קארו07.03.11
62
א. שבשניהם יש שני דלתות מאחורה. ב. ושבשניהם יש חולה בפנים.
פרנק אמיתי07.03.11
61
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי07.03.11
עדיף להיות בשקט ולהחשב טיפש, מאשר לדבר ולהוכיח את זה.
ברקת07.03.11
60
מה רע בהכשר של בד"ץ בית יוסף? מוגזם לגמרי
יאיר06.03.11
מה לא ברור? הם מקנאים!
אוריע07.03.11
הכשרים זה פוליטיקה ורק פוליטיקה נטו נטו נטו!!!
שמואל07.03.11
ואין להם קשר כלל לפולטיקה ולמסחרה, כמו מרן ראש הישיבה הגר"י בן נאים שליט"א שכל ימיו עסק בתורה וביראת ה' טהורה
מישהו507.03.11
יש לי כמה סיפורים בשבילך לא במקום זה.
יעקב07.03.11
59
יש לך מחר על מה לדבר, נתן זהבי החרדי
ימבמבם06.03.11
58
דרושים לנו הרבה רבנים אמיצים שכאלה, שלא נרתעים מהמאפיה של ש"ס
סילבר06.03.11
57
חוק עשיית דין בליטאים ועוזריהם המשתכנזים
אלי09.03.11
56
מסכנים הם לא אשמים הם תינוקות שנשבו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צמח07.03.11
55
אנו תלמידי הגר"י בן נאים שליט"א, מחזקים את ידי מרן ראש הישיבה, ומוחים בתוקף כלפי אותם מסיתים ומדיחים בעלי השקפה עקומה, אוכלי נבלות וטריפות, שמדברים סרה על מרן ראש הישיבה. אוי להם ואוי לנפשם! ואנחנו את נפשנו הצלנו.
תלמידים נאמנים09.03.11
54
אחרי 120 על העונש שיתנו לו על שפיכות דמים מזה הגזענות הזאת לא אוכל בית יוסף והוא עוד ספרדי !!!!! ככה ראשי ישיבות מתנהגים אז מה רוצים מהבחורים!
שוקי08.03.11
53
איזה מן רב וראש ישיבה הוא זה. בושה לדור ממש. איפה העברה על מידותיו?? היכן הלבנת הפנים של יהודי אחר? ויהודים אחרים=הבד"צ????
מצה שמורה07.03.11
52
זה לא כמו הרב לנדא, הם ממש מכפפים בכשרות ולכן יש להם שם רע. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר07.03.11
אתה נגוע עמוק בפוליטיקה עד שאתה עיוור לעצם הכשרות אם היא טובה או רעה. הכשרות לא נמדדת על פי ה"שם" שיש לה ברחוב.
חיים07.03.11
51
פחדנים שהאשכנזים פעם אחר פעם עושים מהציבור וממרן לעג וקלס ו"ההנהגה" לא עושה כלום למה??? תקשיבו למה שטוען הרב אמסלם כבר המון זמן! האשכנזים קלטו את השיטה ורואים שפעם אחר פעם היא עובדת.. אז למה לא להעצים את השיטה ולהשריש אותה אם אין שום תגובה ראויה מה"ההנהגה" של שס.. הפתרון ליודעים
בורח משס כמאש07.03.11
50
כל הכבוד לו על ההתעקשות לשם שמים, למען יראו ויראו
ש. מרקוביץ07.03.11
49
אחרי 120 על העונש שיתנו לו על שפיכות דמים מזה הגזענות הזאת לא אוכל בית יוסף והוא עוד ספרדי !!!!! ככה ראשי ישיבות מתנהגים אז מה רוצים מהבחורים!
שוקי08.03.11
48
פוליטיקה עם הלכה
אלי הגרוזיני07.03.11
47
צריך לנפץ אחת ולתמיד את עגל הזהב שנקרא כשרויות מהודרות, שכל כולם לעשות הרבה כסף מהציבור החרדים המאמין והעני. משה רבינו הציג את מאזן ההוצאות וההכנסות לבניית המשכן. מתי אירגוני הכשרות הציגו מאזן?
דן סגל07.03.11
46
מי אתם שתבקרו כל שבוע ת'ח אחר.רק נזקים אתם עושים! כיכר השבת אתר רדוד של פרענקים ואשכנזים רדודים.
יהודה דביר07.03.11
אתם מפחדים שמישהו יחשוף קידוש שם שמים ברבים וכך לא תוכלו להמשיך בזה?
יהודי אוכלי כשר07.03.11
45
חרדים משועממים
זונדל07.03.11
44
אוי לנו מבן נעים ואפרים כהן שאני מכירם אישית למעלה מעשרים שנה ונפגשנו רבות הן בארץ והן באמריקה ודי לאמר שאין הדברים נאמרים מיראת השם טהורה כי אם שיקולים זרים אפרים כהן הוא נתמך כלכלית בתמיכתו של הגרמי לפקוביץ שליטא דהיינו שהוא מסייע לו בקבלת תרומות תוך הבטחה לגן עדן ליהודי בשם עזרא עירני מניו יורק ש
שלמה07.03.11
"מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..."
ברקת07.03.11
43
אני מכיר הרבה בני תורה אשכנזיים שאוכלים מהכשר הרב מחפוד, ההכשר הזה מעולה!
יפרח06.03.11
כך דרכם של רבים מה"חרדים", חיים לפי שמועות, בשיטת העדר, ולא בודקים באמת בשטח, כמה שאתם חכמים...
משגיח.07.03.11
אוכלים אותו ??????????
raz200009.03.11
ממש כמו בגן ילדים: "הציור שלי יותר יפה..."
123407.03.11
הייתי בביתו של אברך ממדינת אשכנז תלמיד חכם ,ומקפיד על קלה כבחמורה , לפתע ראיתי קרטון עופות של הרב מחפוד, ולטענתו חבריו מהכולל גם צורכים עופות אלו
ארז06.03.11
לפי מה שידוע לי שכמעט כל הציבור החרדי סומך עליו ואני מתכוון לציבור האשכנזי גם יצא לי לראות כמה מראשי הישיבות הליטאיים שמכניסים לביתם עופות בכשרות שלו
דוב07.03.11
הכשר מעולה! מספר דברים ששמעתי תוך כדי שיעור של רב שבנו עובד אצל הרב מחפוד כשוחט וממנו התוודעתי על הכשרות של הרב מחפוד, מה שזכור לי : הוא ציין שהכשרות המעולה שלו היא מקדמת דנא עוד מתימן המקפידים על שחיטה ושיטות הכשרה ובדיקה יותר חמורות מהאשכנזים ומכל הכשרויות האחרות, אין פלא שהכשרות שלו עולה ב
אורי07.03.11
ההכשר שלי הוא המעולה ביותר.שוחט בודק ומכשיר בביתי.
ב.א.07.03.11
וספרדי שלא מתחנף לאשכנזים מיד זוכה ליחס כאילו הוא גוי.
אאאא07.03.11
42
לידיעתכם: למעלה ממחצית משוק הבשר בארץ זה "בית יוסף", לא יעזור לכל טיפש והדיוט.
-806.03.11
רק הם עושים טובה ונותנים קצת בשר להכשרים אחרים
ש"ס = $07.03.11
41
זו המלחמה האחרונה שהערב רב מנסים כבר שנים ,אבל הם יפלו
בבח06.03.11
תפסיק לנבוח ככלב
אסרף07.03.11
כי ערב רב נמצאים גם אצל הבעלי חיים. אשרייך על החידוש הנפלא.
ליבא בעי08.03.11
40
אחרי שראיתם 400 תגובות על כל כתבה בנושא החלטתם להביא עוד כתבות כאלה, אך... מה לא עושים בשביל ה"רייטינג"...
המבקר06.03.11
צריכים להוקיע ישיבות כאלה! ישיבת כנסת שלום בבני ברק חייבת להיסגר! זו ישיבה זוועתית, שדורסת ברוח גסה את כל דבריו ומנהגיו של מורינו ורבנו מרן שליט''א. שיתביישו.
אוריע06.03.11
ואתה לא תחליט איזה ישיבה תיסגר ואיזה לא, הבנת חמודי? הם לא חייבים כלום לאף אחד
זבולון07.03.11
והם מתחננים למרן והוא תוך דקות מזרים להם מיליונים. והם משתמשים בכסף נגד ההשקפה הספרדית ומתנגחים בכל רב שמייצג אותה. רודפי שלמונים ורודפי התורה. ממש להתבייש.
שקד07.03.11
תשכח מה שסיפרו לך כשהיית ילד, זה לא נכון
סטנלי פישר07.03.11
אבל מה לעשות, זאת המציאות הכי כואבת אצלכם - שפתאום מזכירים לכם שאתם באמת פרענקים והפרענקים הם אלו שלבסוף עוזרים לכם. וזאת הסיבה לתגובתך.
שקד07.03.11
39
ב"סד לא פלא שאמרו שאם התלמידים של הבעל שם טוב הקודש היו חיים היום הם לא היו יכולים לחיות מהצער שיש בעולם כל התורה שלו הולכת לסטרא אחא מסכן גוועלט אוי לו ואוי לנפשו בדור המשיח האמת תהיא נעדרת משהוא עם פראק כבר יחשוב שיש לו עולם הבא אווווווווווי
יוסי07.03.11
38
הכשר "בית יוסף" אין יותר טוב ממנו !!
הרב שלמה לוי07.03.11
37
ללכת לשם, ןגם כדי שלא יתרמו לישיבה הזאת
תלמיד מרן07.03.11
אחרי הסיפור הזה? יש צפי להרשמה מוגברת בסימסטר הבא
שון07.03.11
36
אם אתה ספרדי תהיה גאה במה שאתה ותלך אחרי מרן באש ובמים ואל תנסה להיות אשכנזי בכוח כי זה מה שאתה וזה לא בושה והרב כהן והראש ישיבה השני צריכים להתבייש ואני לא מקנה בגהנום שלהם שעשו בזיונות לחתן ביום חופתו ואין להם שום זכות ללמד תורה כאשר המידות שלהם יותר גרועות מעשיו ולבן.‏ חובה להוקיעם (נשלח באמצעות
חרדי אשכנזי07.03.11
35
טרוריסט לא מנהל ישיבה! נקודה.
שקד07.03.11
34
קראתי כמה פעמים כדי להיות בטוח שאני קורא נכון... כזה ראה וקדש!!
יואב07.03.11
33
ממש התרגשתי לשמוע את הסיפור המרגש. אספר אותו לילדי לפני השינה, על מנת להכניס בו מוסר ויראת שמים
דן07.03.11
32
אני לא מבין מה הצעקות פה. אי-אפשר לרקוד על שתי חתונות, מי שרוצה ללכת על-פי המסורת הספרדית שילמד אצלם! אבל לא, באים לישיבות שמחמירות יותר ומנסים לעשות שם פרובוקציות ובלאגנים
רוסי07.03.11
זה הכל פוליטיקה מלוכלכת ושלמונים והשתכנזות שבאה מבית מדרשות של אנשים בעלי עודף שנאה עצמית והתנשאות לאמור: אנו לא פרענקים .
שקד07.03.11
אנא ממך אל תבוא אלינו עם המנהגים שלך! התכבד ושב בישבתך ובבית מדרשך. השאלה היא למה כולם רוצים לבוא אל בית מדרשינו?
רוסי07.03.11
31
עשה כהוגן, וכל מילה נוספת מיותרת (מפאת כבודם של העומדים בנשיאות בד"ץ בית יוסף)
אלי06.03.11
רשע שכמוך! האנשים שעומדים בראשות הבד''צ שווים הרבה יותר ממך ומהפה המלוכלך שלך!!! אין לך זכות דיבור בכלל לעומתם!!
מישהו307.03.11
שומר על כבודם?‏ חח רדוד שכמוך אתה מתמצא בהכשרים שיש לך זכות לאמר כך?‏ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א06.03.11
30
אוי לה להיסטוריה היהודית שכת עלובי נפש וטיפשים שכומכם מתיימרת לייצג אותה
אורן07.03.11
29
לאחרונה כל האמת יוצאת כי הספרדים לצערנו מחקים את האשכנזים ועכשיו אנחנו רואים איך האשכנזים מתנהגים ה" ירחם עלינו ולראש הישיבה הלוואי והיית מקפיד על הפה כמו שהקפדת על האוכל .
רחלה 07.03.11
תתביישי לך, ערב רב
תושבים נזעמים07.03.11
28
רק לפני שבועיים שלש שמענו את העדויות על הבעיות החמורות בשחיטת העדה החרדית, הנה באו לנו מי שמצאו להטיל דופי בכשרויות הספרדים...!!!
שימי ירושלמי 07.03.11
27
"הוו זהירים בגחלתן שלא תכוה, שנשיכתן נשיכת נחש, עקיצתן עקיצת עקרב ולחישתן לחישת שרף"
רפאל07.03.11
26
כשראש הישיבה גירש את הבחורים מהחתונה כולכם אמרתם שראש ישיבה נורמלי היה עוזב לבד ולא מגרש את הבחורים, ועכשיו שזה ככה אתם גם נגד זה??? מה הוא עשה לא נכון? זה החתן בכבודו ובעצמו שצפצף על ראש הישיבה.( גם במקרה הקודם החתן צפצף במצח נחושה על ראש הישיבה רק ששם התגובה הייתה מוגזמת)
חנן07.03.11
אחד מתלמידי החזון איש הגדולים מפורסם מאוד ואינני רשאי לפרסם את שמו היה לו בן שיצא לתרבות רעה והיה מראשוני השבב של בני ברק . הסיפור הוא מאלף איך נהג אותו צדיק בבנו וכמה סבלנות היה לו אל בנו עד שהיה הבן משמיע מוסיקה בשבת כדי להרגיז את אביו הגדול ואביו היה שותק ולא מדבר מילה עם בנו למרות הבושות שהיו ג
raz200007.03.11
מי אמר שראש הישיבה היה צריך לעזוב לבד? אף אחד לא אמר כדבר הזה! ומה אתה תומך בראש ישיבה זו שכל מלחמתו בבד"ץ בית יוסף היא מלחמה פוליטית צרופה משתכנזת מאוסה ומכוערת בתכלית הכיעור.
ישראל07.03.11
25
לא יאומן באיזה רמת כתבות אתם מתעסקים! איזה חילול ה׳ איזה שינאת חינם? למה? מה קרה? כולה ר״י בשם בן נעים שרודף את מרן שנים רבות ולא עוזר לו כלום כל תלמידיו באים למרן ומצפצפים עליו אז בישביל מה כותרות מה ייתן לכם? מספיק די עם שנאת חינם לא מספיק כל האסונות שפוקדים אותנו בצבור החרדי? לא יעזור כלום למקטר
סטלנית07.03.11
24
גועללל‏ ‏נפש‏ ‏מרוכז..‏ ‏ראש‏ ‏ישיבה‏?‏‏ ‏ישיבה‏ ‏של‏ ‏מלאכי‏ ‏חבלה‏ ‏שמחכים‏ ‏לו‏ ‏למעלה‏ ‏כמה‏ ‏גועללל‏ ‏בנאדם‏ ‏יכול‏ ‏ליצר‏?‏? פיי‏ ‏אנחנו‏ ‏הספרדים‏ ‏אדישים‏ ‏..‏ ‏תפסיקו‏ ‏לנסות‏ ‏להמשך‏ ‏לאשכנזים‏ ‏הם‏ ‏צוחקים‏ ‏על‏ ‏זה‏ ‏מלמעלה..‏ ‏ועוד‏ ‏לעזוב‏ ‏דרכי‏ ‏אבות‏?‏? ים‏ ‏של‏ ‏רחמים‏ ‏צריך (נשלח
הערה06.03.11
23
ש"ס שולחת זרועות תמנון לכל המקומות, ובעזרת ההכשרים שלהם הם שואפים להשתלט על כל ארץ ישרא
חונה06.03.11
22
איזה מן רב וראש ישיבה הוא זה. בושה לדור ממש. איפה העברה על מידותיו?? היכן הלבנת הפנים של יהודי אחר? ויהודים אחרים=הבד"צ????
מצה שמורה07.03.11
21
לא תורה , ולא יראת שמיים , לא דמות , ולא חינוך , על זה נאמר: "מהרסיך ומחריביך ממך יצאו" . והכל באיצטלה דרבנן ראשי הישיבות כנראה מרוב פילפולים , ששכחו ללמוד מוסר . ששכחו ללמוד הלכות לשון הרע , אולי החפץ חיים זה לפרנקים . בעצם מה שטוב להם מהתורה לקחו , ומה שלא זרקו . מה קרה ? אז הכשרות לא מתאימ
ברקת07.03.11
20
הספרדים המנסים להשתאכנז מתנהגים כמו פיל בחנות חרסינה. אין להם לב, אין להם רגישות והם לא יודעים מה זה לעבוד עם ציבור. אתה לא נמצא בישיבה שלך שאתה יכול לעשות את כל השטיקעס ולהרשים צעירים תמימים. אתה נמצא ליד ציבור גדול ומגוון ועליך לייצג את התורה שהם חושבים שאתה מסמל. תפסיקו עם השטויות האלה. נער ה
מסיר המסכות07.03.11
19
שנישמע מחר אצל מוטי לביא מר' אברהם יוסף המתלהם הקבוע.. בטח יגיד שצריך להוציא את שני ראשי הישיבה הללו להורג!
אוריאל07.03.11
מה ששמעת מהרב אברהם יוסף בשבוע שעבר היו דברי טעם לפי אמונתינו בדת היהודית שאנחנו היהודים מאמינים בה והדברים שאתה אומר עליהם אינם אלא סתם תוארים חלולים ונבובים בלי תוכן ואם חייבים להכניס תוכן עליהם אינם אלא כפרות ואפיקורוסות ולכן אני מעדיף לומר שהן בורות ויש לך חלק לעולם הבא מלומר שהתוכן אותה אתה רוצ
magoya07.03.11
זה עלמא דשקרא, אין מה לעשות
מיכאל27.03.11
אם תספיק
שמואל07.03.11
18
אחיו של מנהל ההכשר משה יוסף , דעו כי גם הרב דוד שאר בשרו לא מכניסים לביתם מהכשר בית יוסף אתם לא לבד
יגיל07.03.11
אני הייתי בביתו וראיתי במו עיני את ההכשר הזה: שקרן!!!
magoya07.03.11
הוא אישית לא סומך על אח שלו, שכחתם מה הוא אמר בראיון לטלוויזיה על משה יוסף?
בד"ץ עזה תובב"א08.03.11
17
הרב‏ ‏שלו‏ ‏אוסר‏ ‏על‏ ‏הבחורים‏ ‏להביא‏ ‏חתונות‏ ‏בית‏ ‏יוסף,‏ ‏אז‏ ‏בבית‏ ‏תאכל‏ ‏מה‏ ‏שאתה‏ ‏רוצה‏ ‏אבל‏ ‏בחתונה‏ ‏עם‏ ‏הראש‏ ‏ישיבה‏ ‏שלך,‏ ‏תכבד‏ ‏אותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד07.03.11
גם אני לא מבין , הרי הספרדים מחמירים יותר בטרפות מאשר האשכנזים, ובשר אשכנזי הוא טרף לספרדי כידוע למבינים, וחוץ מזה מוצאו של הרב הנ"ל מקהילת גיברלטר ששם אוכלים בשר ברמת כשרות נמוכה כמו אצל האשכנזים (מנפחים ראות עם סירכה)א"כ הרב הנ"ל גם מבזה את אבותיו ז"ל וגם את רבני העיר לדורותם כאוכלי טרפות,וכל זה ב
בן נאים07.03.11
16
כן, בודאי צריך לכבד אותו אבל לא להתבטל אליו, ורשאי כל אחד לחלוק עליו כמו שהוא חולק על כל אחד
משה כהן07.03.11
אין ספק שמותר לחלוק. עם זאת צדיך שיהיה דרך ארץ.איני נמנה מחסידיו של הרה"ג הרב עובדיה, ולמעשה דעתי היא שכל עדה צריכה לשמר את מנהגיה אך מפה ועד למלחמות הדרך הינה ארוכה.יידעו כל אותם רבנים את מקומם ואת מקומו של הרב עובדיה וכאשר חולקים?קצת דרך ארץ,קצת ענווה וקצת אבל ממש קצת נועם הליכות. יהי רצון שנזכה
ואני תימני07.03.11
את שמו של מרן מורנו ורבנו עטרת ראשנו הרב עובדיה יוסף שליט"א ה' יאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים. מי אתה בכלל שאתה כותב את דבריך אלו, גדולים באו אליו והולכים עפ"י דרכיו, שכנזים שאף שלא נעים להם כי ספרדי הוא נשיא הדור אף הם מתכופפים ומקבלים את דעתו, וכל הבלאגן שמסביב אלו רק אנשי חצרות של אלו ואו של
יהודי ישר07.03.11
15
טפשים! תדאגו ליראת שמים של עצמכם! אם זה חשוב לכם.
שלמה07.03.11
14
כל המבזה תלמיד חכם אין רפואה למכתו....לא מובן לי למה השם שמור למערכת אם הראש ישיבה הזה עשה נכון אז מה הוא מתבייש שזה יתפרסם ????ןמה עם צער של חתן ביום חופתו????שלא היה אוכל ולא היה בורח מהאולם.....
אלירן כ.07.03.11
13
זקן ויושב בישיבה, ויודע היטב מה הוא עושה. מקפיד על קלה כבחמורה, והעמיד אלפי תלמידים בישראל. שיעוריו נודעים לשם דבר - בעמקות שאין כדוגמתה, עוקר הרים וטוחנם זה בזה. בשיעוריו אין הוא מזכיר את האחרונים אלא רק דן בדברי הראשונים מכל מסכתות הש"ס. בכל ליל שבת הוא מוסר בישיבתו (כתושב רמות יש לי את הע
נתנאל בן יוסף07.03.11
3 מטר וחצי??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר אור07.03.11
לחפש "טעויות" (על פי ההשקפה האשכנזית המסורה אך להם מהר סיני) בילקוט יוסף וביביע אומר, בקיצור בכל הספרים של הספרדים האמיתיים, אלה שלא נטשו את מורשת אביהם (ומרשת אביכם)
שקד07.03.11
והכל זאת היה אח ואב לעבודה זרה . החריפות שלהם לא הופכת אותם לצדיקים אלא מעשיהם . והם המבזים את נשיא דורינו הם רשעים המראים פנים בתורה שלא כהלכה ה' ירחם עליהם ועל ההולכים אחריהם כולם פגומים מושכי עורלה ידיהם דמים מלאו שתו בשמים פיהם ולשונם תהלך בארץ המרגלים היו גדולים לאין שיעור מראשי הישיבות האלה
raz200007.03.11
היו כעשבי השדה ליד ירבעם בן נבט שחטא והחטיא את ישראל ואין לו חלק לעולם הבא !!!!!!!!!!!!!!!!!!
בת טובים07.03.11
באיזה זכות הוא פוסל הכשר מהודר שרבבות ת''ח סומכים עליו? לידיעתך ''הרב'' הזה מעכב את הגאולה ומרבה שנאת חינם בטוחני שהוא הגלגול של אותם אנשים שגרמו לחרבן בהמ''ק שיעוריו עמוקים? יותר ממרן היביע אומר? לך מניפולטור קטן נשלחת מטעמו בטח כדי לתקן את הפאדיחה שלו הא אבל הכסף של מרגי ושל ישי זה כשר? הא הממממממ
שונא גזענים07.03.11
זה מעשה קידוש שם שמים ברבים
יוסי07.03.11
ה"י. זה חילול ה' שאין כדוגמתו. תחזרו בתשובה מהר!
יצחק07.03.11
למה הוא נמצא כאן בעילום שם ולא מתראיין במלוא הדרו להרבות קידוש השם ברבים?
פינחס07.03.11
מה זה "מוכיח את טעויותיו הרבות"?. האם כאשר הגמ' מקשה על דברי אחד האמוראים היא "מוכיחה את טעויותיו הרבות? האם ניסיתי לבדוק מה ישיב בעל ה"ילקוט יוסף" ל"טעונותיו הרבות" של רבך? ובכלל, אם כוונת הרב בן נאים היא לשם שמים ולא ניגוח בעלמא, מדוע הוא בחר דווקא בספר "ילקוט יוסף" ל"הוכיח את טעויותיו הרבות".
אליהו07.03.11
במקרים רבים הוא חולק על ילקוט יוסף, אבל לא כל הזמן הוא חולק על ילקוט יוסף. הרבה פעמים הוא מסכים איתו, וחולק על אחרים, תלוי לפי הענין. והיזהר בגחלתן.
נתנאל07.03.11
וגם הגר"ע יוסף טעה בהרבה מקומות, וחזר בו ופסק אחרת ממה שכתב בתחילה. אין בזה שום בושה ושום פסול, וילקוט יוסף מנסה להסביר הסברים מגוחכים, למה אביו טעה כאן ולמה כאן. אפילו ראשונים טועים, אז ילקוט יוסף לא יכול לטעות?
בנימיני08.03.11
"וכאשר תקום מן הספר...." יש הרבה גאונים שיכולים ללמוד בעמקות ובפלפולים מדהימים זה עדיין לא הופך אותם לצדיקים וחסידים. אדרבה אם לאחר כל הידע שצבר עדיין מעז ככה לצאת נגד גאון הדור ולהתנהג בגסות רוח חטאו כפול ומכופל.......
אחת שיודעת07.03.11
גם אם לא נתייחס לתגובה הגברית של אחד שקורא לעצמו "אחת שיודעת", מרן ראש הישיבה לא צריך לשאול אף אחד לפני שהוא מכריע בבינתו הרחבה, והוא הוא גדול הדור האמיתי, ודעתו דעת תורה אמיתית, וניכר הדבר בהליכותיו ובדיבורו (וד"ל)
מוישה07.03.11
12
נו, זו בעיה ישנה. הלא מאז ומעולם הללו לקחו את תלמידיהם, את אותם אלפים שבאו מבתים מצפון ומדרום, אשר חבים את עצם יהדותם וכל שכן את תורתם למרן שליט"א, שהחריש העמוק שעשה עשרות בשנים בלבבות הוריהם של אלו, הם שגרמו להם לשולחם לישיבות. שלא לדבר על רבבות בוגרי רשת החינוך המפוארת. והם, גוזלים אותם מנחלת אבות
שונא משוכנזים07.03.11
11
הבחורים אשמים למה הם לומדים אצלו?
אברך07.03.11
תירקב לדראון עולם בשאול תחתיות על ביזוי ת"ח, ותהנה לך ממה שמחכה לך שם
ר.07.03.11
10
לדאבוננו אנחנו שומעים כל יום על מקרים מצערים, של בחורים שהאכילו אותם שנאה נגד הרבנים שלהם, וראשי הישיבות שלהם, והם מתנהגים בחוסר כבוד ובחוסר דרך ארץ כלפי ראשי הישיבות שליט"א, שלמדו אותם תורה (מורא רבו - יותר חשוב ממורא אביו). כואב הלב לשמוע על מקרים מעין אלה, ועוד יותר על רשלנות של חתנים שלא אכ
נתן06.03.11
9
תכינו את הפופקורן....
חחחחח06.03.11
אם יש בעייה נזמין אמבולנס וכיבוי. הכי חשוב לא להזניח!!
שלמה06.03.11
8
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משתכנז מסריח מהראש06.03.11
כך נראית ש"ס כיום.
שימו לב08.03.11
7
הוא המשתכנז הברנש שביזה את כשרותו של מורינו ורבינו- ידע הציבור ויזהר ממנו ומישיבתו ובקרוב נחזה גם בעקיצת שרף ובלחישת נחש שתאחז בו במהרה או שיעשה תשובה וינשק את כפות רגלי מרן שליט"א ושב ורפא לו ואם לאו מרה תהא אחריתו רח"ל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חושף המשתכנזים07.03.11
כל קללותיך יבואו עליך, לאחר שביזית תלמיד חכם וגאון מפורסם שכמותו! גור לך! לך בקש ממנו מחילה, לפני שתיכווה בגחלתן של צדיקים!
דחבש07.03.11
כולם מעריכים ומוקירים את ראש הישיבה שליט"א, הידוע בשיעוריו העמוקים (גם בתחום ההלכה)
נתנאל07.03.11
בתורה וכל חכמי ישראל היו בעיניו בעשבי השדה ובכל זאת אין לו חלק לעולם הבא והביא חורבן על עם ישראל . תלמיד חכם וגאון ?????? בושה וחרפה אם אלה הם גאוני ישראל .
raz200007.03.11
כמדומה שאינך מכיר את ראש ישיבת "נחלת משה", הגאון רבי יעקב בן נאים שליט"א, שהוא בקי עצום בש"ס ובראשונים (כשכל אחד השומע את שיעוריו בגמ', או אפילו בפרשת השבוע, יכול להעיד על כך), וכל רז לא אניס ליה, וגם בהלכה ידיו רב לו, והוא נותן שיעורים בהלכה בישיבתו מידי שבת, בעמקות נפלאה, וכל ימיו נמצא בד' אמות של
דוד08.03.11
שחדר יחוד זה מנהג מכוער ביותר
-0]07.03.11
6
רבני ש"ס נדחקים הצידה
אשדודי07.03.11
5
הבעיות היו בעולם הישיבות כל כך גדולות בחורים רואים סרטים ויוצאים למקומות שראשי הישיבות אפילו לא מעלים על דעתם והם עסוקים במחפוד או עטרה זה מה שגורם לבחורים להרגיש שהרבנים "מנותקים" ולא קשורים למה שקורה וא"כ איך יקבלו מהם ויבואו לשמוע את דעתם הרי הם לא "בעןלם שלנו" בכלל
אברך07.03.11
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי06.03.11
3
למה כל השינאה הזאות לא חבל ברוך השם יש לנו כח בממשלה תראו לפני שנים מועתות לא היה מרכולים בהשגחה מכובדת היום כולם מבינים שאין כמו החרדים.
יעקב מפתח תקווה06.03.11
בן אדם מחמיר על עצמו ולא אוכל בד"ץ בית יוסף, מה הבעיה שלך?
שמואל07.03.11
הרי ידוע שהספרדים בענייני כשרות מחמירים יותר מהאשכנזים. את בשורת הבשר החלק הביא מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א ולא אחד מה"גדוילים"... אז בבקשה...
מישהו07.03.11
כגון הרב מחפוד, ועוד
אשכנזי טהור07.03.11
2
לפני 20 שנה שקמה לה כשרות בשם "שארית"האכילו את הציבור בשר סוסים והשתיקו את זה . והבדיחה הגדולה ביותר היא .כששואלים ליטאי למה אתה לא אוכל שארית .אז הוא עונה .כשמקימי שארית יאכלו שארית אני גם ירשה עצמי לאכול. ובנתיים אין על הכשרות של עטרה . כל הסופרים מחזקים אותם .וכולם קונים .
שוקים 06.03.11
הכי כשר, הכי טרי, הכי טעים, ובמחיר סביר - לא מופקע כמו המתחרים.
יהודה07.03.11
1
אחד הכלים הנדרשים לכל משגיח או אוכף חוק היא היכולת לאכוף אותו. אם אין בידי משגיח הכשרות הכח להטיל את מרותו, אין להשגחה שלו כל תוקף כי המושגח פשוט מצפצף עליו. הדברים אמורים לא רק לגבי ההשגחה אלא גם לגבי נסיונות זיוף של חותמות ואישורי כשרות. לבושתנו מתברר כי בד"ץ "בית יוסף" הינו נמר מנייר חסר שי
מונסה06.03.11
שנתגלו בו בשנים האחרונות והפקפוקים הרבים
שקד06.03.11
לידיעתך כל המפקחים בשוק,מודיעים אחד לשני איפא מזייפים ויש שיתוף פעולה מצויין בית עדה לרבנות וכל מה שבניהם, אני הייתי עד לכמה מקרים שאזרח הודיע על חשש לזיוף ומיד הוקפץ מפקח ראשי למקום שצילם וכו' , ואף המזייפים נתבעו לדין ע"י עו"ד גלס.
פופנהיים07.03.11
הרי לפי דבריך כל הכשר אחר יש לו בדיוק אותה בעיה.. א"כ אין לדבר סוף... אבל לעיקר העניין איני מודה, כי סוף סוף יש גוף אכיפה ברבנות והוא עובד טוב ויפה מאוד (אני מכיר מי שעובד שם)
אברהם07.03.11
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

הרי אתה מקדש!

מאות כבר הוכשרו: קורס מקיף לעריכת חופה וקידושין

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24