כיכר השבת

נורות האזהרה שהובילו למשבר

ניסאן התנערה, מדינות הזהירו מהונאה: הנפילה של קיירוס

מדינות שונות הזהירו מהונאת פירמידה, 'ניסאן' פרסמה הכחשה חריפה להודעת מפיצי 'קיירוס' כי היא עושה שימוש בשירותי החברה ו'איי-פיימנטס' השעתה חשבונות. הקשיים של המיזם התמוה (כלכלה)

69
חיים אבני | כיכר השבת | ג' בכסלו | 03.12.16
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

סופה של הפירמידה? ימים לאחר הפרסום ב"כיכר השבת' אודות הקשיים שחווה חברת "קיירוס פלנט", חרדים רבים שנסחפו אחר החלומות שהבטיחו להם בחברה - ממשיכים לספר על החשש מאיבוד הכספים שהושקעו בה. חלקם אף אמרו ל"כיכר השבת" כי למעשה הם השלימו עם העובדה כי כספם ככל הנראה לא ישוב.

לטענת גורמים במיזם התמוה, "קיירוס" סחפה לרשת שלה למעלה מ-300,000 בני אדם בכל רחבי העולם - בעיקר במדינות מזרח אירופה, אך גם אלפים רבים בישראל. מבדיקה שערך "כיכר השבת" בימים האחרונים עולה כי מה שככל הנראה הוביל לקשיים הנוכחים של החברה, היא שורת צעדים אופיינית לקריסת חברות פירמידה - חקירות פליליות והקפאת כספים.

בחודשים האחרונים נפתחו חקירות פליליות במספר רב של מדינות באירופה כמו גם בטורקיה, שם הכריז שר המסחר כי קיירוס איננה חברה לגיטמית והיא אף הוגדרה כ"הונאת פירמידה". בהודעת שר המסחר הטורקי לפני מספר שבועות נכתב כי "הרשויות בטורקיה הגישו בקשות רשמיות לרשויות בבריטניה בבקשה לטיפול בחברה הרשומה בבריטניה זאת לאחר שהתקבלו נגדה מספר חריג של תלונות", על פי הפרסומים, בטורקיה התקבלו למעלה מ-6,000 תלונות נגד החברה. (הודעת שר המסחר הטורקי באתר 'הורייט')

בהמשך נפתחו חקירות רשמיות בהונגריה, סלובקיה, לטביה, אסטוניה, ליטא, ומדינות נוספות במזרח אירופה, כשבמרבית המדינות הוגדרה קיירוס כהונאת פירמידה. בבלארוס עצרה משטרת המדינה לפני שבועות ספורים למעלה מ-15 בני אדם בחשד כי הפיצו את ההונאה במדינה, בהודעה שהוציאה משטרת המדינה בבלארוס נכתב כי המעצרים בוצעו לאחר ש"חקירה גילתה כי מדובר בהונאה" וכי נתפסו עשרות מחשבים ששימשו את מפיצי ההונאה במדינה.

בתוך כך, בעקבות ההודעה שפרסם לפני מספר שבועות שר המסחר הטורקי, הודיעה ענקית הרכב 'ניסאן' כי אין לה קשר עם חברת קיירוס פלנט וכי מעולם לא עשתה שום שימוש במוצרים שלה. 'ניסאן' הודיעה כי המותג הוא סימן מסחרי רשום וכי תפעל נגד גורמים שיעשו שימוש במותג שלה ללא אישור. הדברים הגיעו על רקע טענות של מפיצי 'קיירוס פלנט' כי בין לקוחותיה ברשת המחשוב המבוזר נמצאת גם חברת הענק. (ההודעה באתר ניסאן טורקיה)

בעקבות שורת החקירות, החליטה חברת 'איי-פיימנטס' הבריטית שעוסקת בבנקאות וירטואלית ושימשה כבנק הווירטואלי של 'קיירוס - פלנט' כי היא משעה את חשבונות החברה ולא תאפשר למפיצי החברה לעשות שימוש בשירות התשלומים שלה.

בעקבות ההשעיה, הוציאו מפיצי 'קיירוס פלנט' הודעה שקרית לפיה החשבונות נסגרו "בעקבות פריצה למערכות החברה" והודיעו כי החברה עוברת לעבוד עם חברת תשלומים זעירה בשם 'פייסרה' הממוקמת בליטא.

אלא שבעקבות פתיחת החקירה בליטא נגד החברה, הודיעה פייסרה ללקוחות 'קיירוס' שפתחו חשבון אצלה כי היא משעה את חשבונותיהם והזהירה כי מדובר בהונאת פרמידה (הודעת חברת פייסרה בליטא).

ימים ספורים לאחר מכן, הוציאה "קיירוס" הודעה שנכתבה באנגלית רצוצה ובה היא טוענת כי מדובר בפריצה למערכות והפצירה במפיצים שלה לא להתייחס להודעת חברת 'פייסרה'.

מי עומד מאחורי פירמידת 'קיירוס פלנט'?

מפיצי הפירמידה בישראל, ברובם אנשים תמימים שהבנתם בטכנולוגיה או בפיננסים קלושה מאוד, מנסים לשכנע כי לא מדובר בהונאת פירמידה כשאחת הטענות המרכזיות שלהם היא ש"מולטי מיליונר שוויצרי בשם מישל ויארה השקיע במיזם ולא יתכן שאדם כזה ייפול להונאת פירמידה".

אלא שבדיקה פשוטה באינטרנט מגלה כי אותו ויארה אכן קשור לחברה, אלא שלא מדובר במשקיע אלא במי שככל הנראה המציא את השיטה. ויארה שמתואר על ידי המפיצים כ'מולטי מיליונר' שוויצרי - אכן מתגורר כעת בשוויץ, אך מוצאו מאוקראינה. בדיקה נוספת מגלה כי אותו ויארה היה מעורב בשיווק רשתי בעבר בתחום משקאות האנרגיה, כשאז הוא עשה שימוש באמצעים דומים לאלו בהם עושה 'קיירוס' שימוש.

מה קורה עכשיו?

למרות שהמיזם הוגדר כ"הונאה" במדינות רבות ולמרות שחברות ענק התנערו מהפרסומים השקריים של החברה כאילו הם שכרו את שירותי אבטחת המידע שלה, בישראל עדיין מנסים עשרות מפיצים לשכנע כי לא מדובר בהונאה ומנסים לגייס משקיעים נוספים לפירמידה.

למעשה, הטענות של כל המפיצים זהות - זאת בעקבות העובדה כי קיירוס מפיצה בישראל "תסריטי שיחות" והמלצות כיצד לגרום לאנשים נוספים להצטרף לחברה. בתסריטי השיחות מסבירים למפיצים כיצד לענות על השאלה "האם לא מדובר בפירמידה?" בתואנות שווא שונות.

מקיירוס העולמית נמסר: "פרויקט קיירוס פועל כבר כמעט שנתיים ועכשיו אנו מתכננים שלב פיתוח נוסף בו תגדל החברה". החברה לא הגיבה למעצרים בבלארוס ולשורת המדינות שהגדירו אותה כהונאה.

תוכן שאסור לפספס
69 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
45
מסכים לגמרי , סמארטי פידבק או בדמה הקודם סייב קארד , מדובר בפירמידה פיננסית ברורה , כאשר בראשה עומד שגיב קורן כריזמטי ממולח ומאוד שנוי במחלוקת, לחברה אין הכנסות כלל, נשענת על צירוף אנשים חדשים כדי לממן את הכנסים המפוארים והיקרים ואת הטיסות לחו״ל, הכל עומד לקרוס שם 16.12.2016 רועי (נשלח באמצעות כיכר
רועי16.12.16
44
מי מוביל את פרוייקט קיירוס בישראל? תגלו דברים מבהילים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חכם בלילה04.12.16
43
הרי יש אלפים בארץ שמושקעים שם? איפה ערוץ 2 וכו???
אבי04.12.16

הצגת כל התגובות

42
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בזיון04.12.16
41
הטעות של קיירוס זה שהיא נכנסה לטורקיה, המדינה הכי בעייתית בעולם אולי... אם לא היו נכנסים לשם הפירמידה הייתה ממשיכה באופן שקט וסולידי. מה היה לקיירוס לחפש דווקא אצל הטורקים הערסים האלה...
אורן05.12.16
40
לכל יוזם פירמידה על מנת לדוג חסרי דעת מדומיינים הוא להעמיד בראש הפירמידה בין בידיעתם ובין בעצימת עיניהם את דמויות המופת בכל מדינה בתחום הנחשב ביותר כאן יעמידו בראש אלוף לשעבר בעדיפות ראשונה. או למצער איש עסקים שלא דבק בו עדיין שום רבב או למצער יש עליו רק חשדות וכן הלאה וכל כיוצא באלה (נשלח באמצעות
ללא שם04.12.16
39
מגדלים אותנו בלי השכלה בלי שום יכולת ריאלית להצליח בשוק , לא פלא שרבים מאיתנו מתפתים לחלומות שווא. אנשים בורים במזרח אירופה ואנשים בורים הישראל לא הרבה חילונים נפלו
חוזבת מבולבל04.12.16
38
למי ששמע או לא שמע על חברת סמארטי פידבק אני מעריך שיהיה אותו דבר בעוד כשנה
א.י08.12.16
37
א כמה אנשים שחושבים שפרסום יחזיר להם את הכסף רק עושים טעות חמורה הם פשוט יורים לעצמם ברגלים ב הכתב עצמו לא חקר כלום בנושא הוא פשוט מעתיק ממקום אחר אפילו כתב חובבן לא כותב כך הכתב מפרסם דברים שכבר אנחנו יודעים אני מאחל לו ולכל אלה שמאחורה הכתבה שהיו רעבים ללחם כול החיים שלהם ג אנחנו נמשיך
דוד04.12.16
אבל להרויח כסף מעיסוי כסף אף פעם לא שמעתי
דומב04.12.16
36
חבר לפני חודש הציע לי לשים שם כסף ואמר לי שזה הדבר הכי טוב. למעשה חיפוש באנגלית הניב שזה משהו scam = רמאות. בתור אחד עם ראש קצת עיסקי היה נראה לי מוזר שתי דברים המחיר שהיא מוכנה לשלם 19 ליום על כלום. מה לא שווה להם לקנות חוות מחשבים.. ואפשר לחשוב כמה עולה ענן שרת.. והדבר הכי מוזר. לדבר כזה מג
Eliyahu nachum e770770@gmail.com 04.12.16
35
לא ברור מה האינטרס של אתרי החדשות החרדים לעשות רייטינג ממה שאין יש חברה שאף אחד עוד לא יודע אם היא נפלה או לא ובימים האלה מלא אנשים מקבלים כסף מהחברה דרך משיכות שלהם אני גם מושקע שם ומשכתי כבר חלק ממה שיש לי שם אבל החרדים משוגעים כאן לגמרי עובדה ששום אתר חדשות רציני לא מדבר על נפילה במיוחד שאנשים מו
אבי04.12.16
34
שכשחברה בקשייםהיא מודיעה על פיתוחים חדשים וכיו"ב כדי להראות שאין להם בעיות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james04.12.16
33
אני גם רוצה לעשות קופה תפסיקו להשקיע כסף לא בקלות מתי תלמדו לקח 1000 פעם עבדו עליכם אנשים מתעשרים על חשבונכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ש לוי04.12.16
32
החברה שופכת ערימות של כסף בפרסום שיווק ויחצ מזכיר בדיוק את כל חברות הנ"ל... לצערנו, המגזר שלנו לא לומד מהעבר... לסיכום: חברה שמתאמצת להגדיל את לקוחות המשקיעים לרווחים בעוד x זמן לא מוגדר, מדובר בלהחזיק את האשראי של חבורת הנוכלים. אשמח מאד להתבדות !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מני05.12.16
31
מעניין... פוסטים כמה אתם צהובים ולא אמינים וכמה אתם עומדים לעמוד מול תביאות של הוצאת דיבה אתם לא מעלים.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פורת03.12.16
30
כאחד שמתעסק בתחום המחשוב מלכתחילה כל הרעיון של קיירוס לא היה נראה לי ועורר חשד וודאי שמדובר בפרמידה. על כן הייתי קורא לכולם אל תשימו את כספיכם על קרן הצבי מאחר ומדובר בפרמידה שעל מנת למשוך את התמימים יוצרים מצג שווא הם כל מיני הוכחות תשלום, אל תאמינו להוכחות תשלום הללו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלו
א03.12.16
29
נשמח לתחקיר.
אריאל03.12.16
אל תגיד לי שהפרוייקט של כרמי הגבעה חרטה??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש חכם03.12.16
28
אני משקיע בקיירוס וכבר כמעט חודשיים אי אפשר למשוך כסף וכל הזמן נותנים לנו תירוצים ואומרים שבוע הבא יסתדר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה03.12.16
27
קודם כל תודה רבה לכיכר השבת על הכתבות בנושא קיירוס. כמשקיע פוטנציאלי אני רואה שלחששות שלי יש בסיס אני רק לא מבין מדוע אנשים שהשקיעו במייזם, בוחרים להגיב כאן בצורה חיובית על החברה במקום שיזיהרו את כולם כדי שלפחות אחרים לא יפסידו את כספם הרי כולנו אחים, ורק אם נעזור לשני אז גם הקב"ה יעזור לכל המפסידים
משקיע פוטנציאלי04.12.16
תבין הסיכוי היחיד שלהם לראות את הכסף שלהם זה אם תמימים כמוך ימשיכו ליפול וזה ימשך
יעקב04.12.16
26
כאחד שעבר את כל הפירמידות ב 30 השנה האחרונות. שימו לב: כל הצעה עסקית מסוג זה הדורשת להשקיע כסף - סופה אבדון.
דני04.12.16
25
כולם מגיעים להגיב כאן ולשקר כאילו עדיין קיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הזויים03.12.16
24
עלות המחשוב היום כל כך זולה. אין כל סיבה בעולם שחברה כלשהי תזדקק לכוח המחשוב של המחשב האישי של איזה אברך!!!
זהבי03.12.16
23
ליצמן כבר יודיע כי אין להפלות בין נפגעי קיירוס שרובם חרדים, לנפגעי השרפה ציונים. ואם לא יפצו אותם הח"כים החרדים יוצאים לחופשה מרוכזת.
דן סגל03.12.16
22
הציעו לי כמה וכמה פעמים להצטרף לקיירוס, הציגו לי רווחים ודאיים ובכ"ז לא הצטרפתי כי אני לא מאמין בכסף קל, אבל דווקא מתוך המקום הזה אני לא מבין את הטענות של המשקיעים - בכל השקעה כרוך סיכון. כשהשקעת כסף-ידעת שאתה עלול לאבד אותו. אף אחד לא לקח ממך כסף בכוח ולא הכריח אותך להצטרף. הצטרפת והפסדת? חייך
החכם עיניו בראשו03.12.16
אלא הונאה. בהשקעות, יכול להיות שהמיזם לא יצליח להניב רווחים. בהונאה, אין ספק שלא תרוויח (אלא אם תצליח להערים על הנוכלים).
אליהו04.12.16
21
אתם לא יכולים לעזור לעצמכם לא יעזור שיכנסו עוד אנשים קיירוס לא תחזיר לכם את הכסף כי אין לה את הכסף היא בסך הכל מנסה להכניס עוד כסף. לכן היא משחררת קצת סכומים קטנים ואנשים עדיין נכנסים לכן אין לה עניין לסגור הכול וללכת
יוסי03.12.16
20
הדבר הכי טוב שקרה לי . קאיירוס טכנולוגיה . הכי הטוב שיש כולם מדברים אבל הכל עוד עובד ויעבוד שנים רבות . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הכל סבבה 04.12.16
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרטא03.12.16
18
מה האובססיה הזאת של כיכר השבת כלפי קיירוס? אין חדשות חשובות יותר במדינה? תחשבו מאיפה נולדו הכתבות האלה ומה עומד מאחוריהן, הכל פוליטיקה ואינטרסים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חכם03.12.16
17
כתבה שקרית ביותר הכל קיים והסכומים זורמים אתם פשוט שקרנים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה 03.12.16
זו פירמידה.
חכם03.12.16
מתמימים אחרים תזהרו זה עסק של נוכלים
11103.12.16
16
בזכות נדב זהבי החברה עומדת עד עכשיו....
יוסי גולדשמיט03.12.16
15
ראו שהכתבה האחרונה הביאה להם הרבה כניסות, פרסמו עוד אחת... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עד מתי..03.12.16
ממש הפוך זה לא הביא להם רייטינג לכן הם ממשיכים לנסות.. הכיכר הזאת ממשיכה להסתובב סביב עצמה ואין פניה לטובה חבל.. קיירוס זאת חברה ענקית וחבל מאוד שלא מבינים כמה וממשיכים להשמיץ
קובי03.12.16
14
אני לא מבין איך לא ראו את זה קודם?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
103.12.16
13
אני בקיירוס ולפני חמש דקות כיביתי את המחשב לחמש דקות ומיד התקשרו אלי מחברת ניסן וביקשו שאדליק מיד את המחשב! תאמינו או לא. היה להם מידע אצלי.
דוד03.12.16
אתם חולי נפש ממש מה איכפת לכם מאנשי ם אחרים שכל אחד ישים את הכסף שלו איפה שהוא רוצה את תחטטו במקומות שלא שלכם מגעילים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צדיק בסתר04.12.16
מה אתה מדבר שטויות, מאיפה אתה יודע שהנציג שהתקשר אליך הוא אכן מניסאן?! מאיפה לך שזה לא משווק של קיירוס שמבלבל לך את המוח?! ואולי אתה בעצם סתם משווק של קיירוס שמבלבל את המוח לכולנו. ועוד דבר, אם קיירוס היא חברה כל כך אמינה איך המס' טלפון והפרטים שלך הגיעו לניסאן?! הרי אם הם אכן חברה שמתעסקת בתחום אבט
אחד שיודע04.12.16
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי03.12.16
11
אתם חרטטנים. צריך לסגור את האתר הזה. בל יפעם אותו בול שית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלכס03.12.16
10
כל המגיבים כאן נראה שתולים של החברה. אדרבה אם הכתבה שיקרית, וגורמת נזק כספי. יתכבדו המגיבים ויגישו תביעה בגין לשון הרע. עד אז תפסיקו לילל ותגידו תודה לכיכר, שנותנת לכם את הבמה לצעוק את זעקת הקוזק הנגזל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי03.12.16
9
מי שלא בפנים תמיד שזאת פירמידה אבל מי שבפנים ורואה את הכסף רואה את האמת
בלי לחץ04.12.16
אתה מבין ואתה מקווה שזה לא המשפט הכי חכם שאמרת אי פעם מה הקשר ? זה שאתה רואה קצת כסף זה אומר שזה לא פירמידה ? זה אומר שזה ימשיך כך ? אגב אני גם מושקע בקיירוס ואני מקווה לטוב מכל מיני סיבות אמיתיות מלאות תוכן ולא נבובות לגמרי כאמור
יוס05.12.16
8
כמה שטויות בכתבה אחת זה לא ייאמן.... אנשים שקוראים מסתכלים וצוחקים .... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי03.12.16
7
לפני כמה חרדים שלחתי מיילים לניסאן ולGM, אחרי שהבנתי שהטענה היא שהחברות האלה משתמשות בשירותים של קיירוס. ניסאן אמרו שאין להם מידע על כל השותפות העסקיות ברחבי העולם, אבל מGM קיבלתי את זה: Thank you for contacting General Motors Customer Assistance. We appreciate you taking the time to contact us in
מישהו 03.12.16
6
.....................
מחבל03.12.16
בעוד כמה ימים תראו מי זה יוסי
ירון04.12.16
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אל מבחוח03.12.16
אתה מפחד שלא תוכל להפיל עוד אנשים חחחחחח
נוכלים03.12.16
שקרן גנב
11103.12.16
4
תפסיקו לבלבל את המח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ינון03.12.16
הטענה שפרצו להם לחשבונות ולא ניתן להוציא כסף נאמרה לי ע"י מי ששיכנע אותי להצטרף!!!!! גנבים אני לא סולח להם!!!!!!!!!!!אני רוצה את הכסף שלי כששכנעו אותי להצטרף אמרו לי שזה לא השקעה זה פשוט משלמים לך על זה ששומרים נתונים במחשב שלך!!!.............ש-ק-ר
חיים04.12.16
אני בקיירוס 3 חודשים ושום דבר לא עובד תקין
אני03.12.16
3
דבר טוב
חזיר ים03.12.16
2
יהודים !!!! עד מתי הרוע הזה ב להזיק לפרנסתו של אחר מתוך הפחד שלכם ? זה יהיה בין אלו שחיפשו להם סקופ , טימטום ועוד חכמולוגים מביני עניין בקאירוס אני מאחל לאלה שפגעו במפיצים שתרמו מהכסף בקאירוס לקהילה המקומית והניתמכת ע״י כספי תרומות של קבוצות קאירוס בישראל .דין וחשבון מול בורא עולם שבוע טוב לכ
מוטי גילור03.12.16
1
הבנאדם מטומטם חסר אחריות ועוד מעט הוא ידפוק לכם על הבימה שתעזרו לו לחתן את הילדים.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הציבור שלנו דפוק03.12.16
סיפורי סבתות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בחור אחד03.12.16
אולי גם יעניין אותך
אינטרנט ומחשבים

מזעזע: אלו התשובות של ה-AI החדש של מייקרוסופט לטבח 

ישראל גראדווהל | 18.03.24

"חשבו שהם חכמים גדולים"

"השבתנו את נמל התעופה הבינלאומי בלבנון - זו רק טעימה"

בני סולומון | 19.11.23

לא לענות!

שיחות הוידאו המטרידות בוואטסאפ שמקבלים אזרחי ישראל

כיכר השבת | 27.10.23

אברכים וטכנולוגיה

אפשר להתנתק מהאינטרנט אבל לא להתנתק מהמציאות; דעה

משה מנס | 04.09.23

לא רק בטוויטר

רוצים 'וי כחול' בפייסבוק? זה המחיר שתשלמו

בני סולומון | 20.02.23
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

חסר תקדים

למעלה מ-11 מיליון הצביעו האם המיליארדר יפרוש מטוויטר

כיכר השבת | 19.12.22

במענה לגולש

מהפך בטוויטר? אילון מאסק יגדיל את כמות התווים לציוץ

בני סלומון | 11.12.22

הרשימה המלאה

גוגל חושפת: אלו החיפושים המובילים בשנה האחרונה

בני סולומון | 07.12.22

"רעידת אדמה"

אוהבים קניות ברשת? צפו להוזלה בקרוב

בני סולומון | 10.08.22
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם
ש

ראיון • איציק קרומבי

גל הפיטורים בהייטק - ההזדמנות של העובדים החרדים

איציק קרומבי, מנהל תכנית מיגו להכשרת גברים חרדים להייטק | מקודם

סוף סוף

מפתיע: העדכון החדש ב'וורד' שיקל עליכם

בני סולומון | 26.04.22

צוקרברג בוחן

הצעד המפתיע של פייסבוק: תפתח מטבע?

בני סולומון | 07.04.22

ב'גוגל' פשוט

בחור חרדי חשף פרצת ענק באתר ממשלתי

בני סולומון | 04.04.22
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

"אמת"

הרשת החדשה של טראמפ כובשת את אפל

כיכר השבת | 22.02.22

מה זה DDos?

"מתקפת סייבר" נגד אוקראינה; כך זה עבד

שלומי מלוביצקי | 17.02.22
ש

יותר סינון בפחות כסף

יקר לכם? הגיע הזמן לשלם פחות עבור יותר

כיכר בשיתוף כשר פליי | מקודם

פירצה חמורה

איראן פרצה לשרתי חברת ביטחון ישראלית

כיכר השבת | 01.02.22
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

נוח יותר לשימוש

כך תשיגו את הגרסה ה'סודית' של וואטסאפ

בני סולומון | 08.12.21

כך תעדכנו נכון

סוף סוף: העדכון המרענן והחדש ב'וואטסאפ'

בני סולומון | 25.11.21

מתקפות הסייבר

מדאיג: האקרים פרסמו נתונים מ'מכון מור'

כיכר השבת | 03.11.21