כיכר השבת

"מדובר במכה בסתר"

אזולאי: "מדובר בשפל המדרגה שהציבור החרדי הגיע אליו"

מצבו של אביו השר דוד אזולאי, פסילת מועמדותו של יצחק פינדרוס באלעד, התמיכה במשה ליאון וההתמודדות עם מפלגת 'יחד' בבחירות • חבר הכנסת ינון אזולאי בראיון (בארץ)

104
ישי כהן | כיכר השבת | י"ג בחשוון | 22.10.18
(צילום: כיכר השבת)

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) מתייחס להלטת בג"צ לאסור על יצחק פינדרוס להתמודד לראשות העיר אלעד ובראיון ל'כיכר בכנסת' הוא יוצא במתקפה חריפה נגד ראש העיר המכהן ישראל פרוש, מתייחס לפילוג החרדי, למאבק על ראשות העיר ירושלים והתמודדות עם סיעת 'יחד' ברחבי הארץ.

כותרות הראיון

מצבו של אביו, השר דוד אזולאי: "לצערי צריך עדיין להמשיך ולהתפלל. זקוק לרחמי שמים. זה המקום להודות לכל הציבור, איפה שאני הולך: דוד בן פרלה, דוד בן פרלה. כולם מתפללים, מקטון ועד גדול. להמשיך ככה, ובעז"ה נתבשר בשורות טובות.

פסילת מועמדותו של פינדרוס: "בג"ץ החליט לפסול את מועמדם של גדולי הדור, ובראשם חכם שלום כהן, ר' חיים קנייבסקי ור' גרשון אדלשטיין. העתירה לא היתה נגד יצחק פינדרוס, אלא נגד גדולי הדור.

"אני חושב שזה שפל המדרגה שבציבור החרדי הגענו אליו, וחבל שהגענו לשם. אבל תושבי אלעד צריכים להבין: זה המקום שהם חיים בו, זה ראש העיר שלהם, וחבל שהידרדרנו למקום הזה בצורה כזו. יש שם תושבים טובים, וחבל שהם סובלים ככה".

הצעדים הבאים: "מועצת חכמי התורה ומועצת גדולי התורה יצטרכו להכריע. ההכרעה תגיע היום, אני לא חושב שבעוד יום או יומיים. אני חושב שעד הערב כבר תהיה תשובה במי אנחנו תומכים. אני כפוף למועצת חכמי התורה, וכל מה שיגידו אני אעשה.

"קודם כל העיר צריכה להגיע לרגיעה, אני מקווה שמהר מאד היא תגיע לרגיעה. אנחנו לא באים ממקום של אלימות. אנחנו לא אלו שתקפו את צורי קריספל. אנחנו לא מעודדים אלימות.

"אבל צריך להבין, מי שפוגע בחינוך ילדי ישראל הם אלו שיוצאים נגד גדולי ישראל, שהלכו והגישו את הבג"צ הזה, את העתירה לבית המשפט. זה הורס את חינוך הילדים, גם שאינם גרים באלעד, זה מגיע לכל מקום, ושומעים את זה.

ירושלים: "קודם כל אנחנו לא מפקירים את אלעד, וממשיכים לעבוד במלוא המרץ למען תנועת ש"ס. אנחנו מקווים שבירושלים, בברכתם של גדולי הדור, משה ליאון יהיה ראש העיר הבא.

"משה ליאון יודע לחלק את עצמו בין הציבורים. אבל יוסי דייטש עדיין שייך למקום מסויים. יכול להיות שכשיגיע אליו פנייה ממגזר כזה או אחר, הוא ייתן את העדיפות. חכם שלום כהן הכריע ללכת עם משה ליאון, ומאותן סיבות כנראה.

"אם מחר יורה נשיא המועצת ליוסי דייטש משהו, והאדמו"ר שלו יורה לו משהו אחר, למי הוא ישמע?".

מפלגת 'יחד': "אין לי חשש מ'יחד', אני מסתובב בכל הארץ, אני לא רואה שהם קמים. הם מנסים לרכב על כל מיני מפלגות קיימות, הולכים ופוחתים. לכן אני לא רואה אותם בכלל איום. אני לא חושב שבכלל צריך להתייחס למפלגה הזאת. זה כבר הולך ובטל מן העולם.

ש"ס בבחירות 2018: "ש"ס תשמור על כוחה, ויש מקומות שהיא אף תתחזק. יכול להיות שיש מקומות שפחות, בגלל איזה שהם פילוגים, אבל אם אתה מסתכל בכלל הארץ, ש"ס חזקה. זה הסקר האמיתי. לכו להצביע".

תוכן שאסור לפספס
104 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
51
עולם הפוך ראיתי. עולם בו מתמנים עסקנים בקומבינות בזיוניות, עולם בו פינדרוס אחרי שבמקום לקרב אז הוא שילם לבריונים עבריינים שיכו נוער שולים בביתר עילית, הפסיד בבחירות ובהמשך באורח פלא התמנה לסגן ראש העיר ירושלים.. ועכשיו איכשהו בקומבינה מנסה להבחר לראש עריית אלעד.. כבוד התורה? כבוד התורה זה קומבינ
דוד24.10.18
50
באשר לתחזית שלך לגבי מפלגת יחד תמשיך לחלום... המפלגה הזאת לא תיעלם כל כך מהר
ללא שם23.10.18
49
את גדולי ישראל - מה אתה סח? באמת ר' חיים קנייבסקי ושאר הגדולים ממש לא יכולים לישון בגלל פינדרוס - שמעתי שהם הפסיקו ללמוד תורה - מה אתה מבלבל בשכל בשביל גו'ב למקורבים אתה גורר את גדולי ישראל ומראה אתם תסלח לי כמטומטמים או איז פתיים? הרי ברור לכולם שמישהו החתים אותם ואמר להם שזה טוב בלי להראות להם את
עכשיו הבנתי23.10.18

הצגת כל התגובות

48
אזולאי מנותק מהציבור בקלפי הוא יגלה שכל מצביעי שס עברו ליחד
מנולן22.10.18
47
וגורף מאות מיליוני דולרים וכל האמצעים אצלו כשרים גם ע"ח גופות חיילים ואזרחי ישראל, ע"ח התורה ,החברה, ואף פגיעה בעצם קיומה של המדינה. דרעי הוא תקוות השמאל להפלת השלטון ולכן התקשורת השמאלנית מגוננת עליו, פיזור מעטפות הם כלי השתקה, הפלת נתניהו הוא תקוה ואמצעי השתקה לשמאל כדי לאפשר לחגוג על הקופה הציבור
שמעון22.10.18
22 שנה שנתניהו עלה והאיש שמלווה אותו ברוב הזמן זה דרעי שכביכול בשם התורה מלמד אותו לגלות חולשה וחולשה וויתורים והקפאות ו"הסדרה"...
האמת הכואבת22.10.18
46
שלא יתימרו לנהל את העיר.
רק אמת!22.10.18
45
נאחל רפוא"ש לאבא דוד אזולאי. הבן צריך ללמוד לדבר אחרת ולא להקשיב לרכילאים ופלגנים. אביו שיתף פעולה יפה עם ליצמן,דרעי,ישי,גפני ופורוש++. למה לסתום גולל על ניסיונות פיוס?! חבל.
ככה מדברים?!כנס23.10.18
44
לא הבנתי משה ליאון לא ישמע בכלל בקול של חכם שלום יוסי דייטש רק במקרה ויהיה לו הוראה סותרת קצת מוזר אבל טוב לדעת שבגלל כאלו שיקולים לא יהיה לירושלמים ראש עיר טוב פוליטיקאים נמאסתם!!!!!
תושב ירושלמי23.10.18
43
אשכנזים זה אינטרסים!!!!
ללא שם22.10.18
42
להחרים את יחד. זה ראש עיר זה? וליאון גם בובה של ליברמן, כמו האדון שלו גם הוא הצהיר שידאג שמתחם התחנה תהיה פתוחה בשבת, כולל מופעי הפריצות בשוק מחנה יהודה. אני גר בסמוך, כל לילה ובפרט בסוף שבוע משטרות במחנה יהודה בשעות הקטנות של הלילה. הפכו את ירושלים למקום מושחת.
נחמן22.10.18
41
הם צריכים ללמוד את מגבלות הכח
אמיר22.10.18
פרוש הכי טוב לאלעד. ת'כלס.
דדו22.10.18
40
מישהוא הצביע עבורך? הכניסו אותך לכנסת בשיטת אל קאפונה יו''ר שלך עשה מהכנסת רפת בהמות
מי אתה בכלל 00022.10.18
39
אדון ינון תטפל במשרד לשרותי דת בבעיות הבוערות ואל תראה את עצמך מחליף לאביך כי שס לא מקבלת יותר מחמישה לכן תתחיל לחפש משרה אחרת תלך להיות רמ שם תוכל להוכיח את יכולותיך אל תחשוב שאתה כוכב עולה אתה לא כזה
מאיר23.10.18
38
רק לשמוע את דרעי איך מדבר נגד הרב עמאר יכול ללמד איך בש"ס שומרים על כבודם של גדולי ישראל, פודל של הפודל של האשכנזים אתה ופטרונך שואבי מים... הממחזרים כמו תוכים את מה שהאשכנזים לימדו אותכם, מבלי להבין את המשמעות....
ש"ס וחלילה23.10.18
37
אתה לא חושש לחשוד בכשרים? פרחח!
יוני22.10.18
36
צריך להוכיח לדרעי שהוא פעלתן בשביל הקידום.
משה בן אברהם22.10.18
35
שהכתיבו לך זה פטטי
עוד יחד שקיבל ג'וב בגלל האבא22.10.18
34
כמה אלי ישי משלם לטוקבקיסט שכותב כל היום תגובות נגד ש"ס? מעל כל במה אפשרית?
חרדי23.10.18
33
ש"ס מדברת על "שפל חסר תקדים". לפני 15 שנה יו"ר ש"ס באלעד צוריאל קריספל עתר לבית המשפט נגד מועמדותו של צביקה כהן "מועמדם של כל גדולי ישראל". כמה שנים קודם הוא עתר נגד יעקב אשר. כנראה שרק בשנת תשע"ט אסור לעתור לבית משפט וזהו "שפל חסר תקדים".
אבי22.10.18
32
לאחר שנים של ניצול התמימות שלנו........כבר לא קונים את הלוקשים שחכם זה או אחר מבסרים דרעי משתמש בהם כבצעצועים ותאטרון בובות......הציבור כבר לא מפגר הלואי וישי יחזור.
יוסף22.10.18
31
אתה פוליטקאי חדש שעוד לא גמרת לינוק מאמא שלך אז מה אתה מביו ופותח את הפה
ברק22.10.18
30
אין לך שום הוכחות שזה פרוש והעיקר אתה משמיץ אותו כי זה בטוח הוא.
ינון אזולאי22.10.18
29
אם זה דור ההמשך לא רוצה לחשוב מה יהיה עו כמה שנים אלי מדבר רק טוב על אבא שלך
ינון תלמד לשתוק לפעמים ....23.10.18
עד לפני יומיים הוא היה בכולל פתאום הוא מיצג את הציבור הספרדי בושה וחרפה ניגמר לכם הסיפור והכל ביגלל הבצל של מר דרעי אין מחילה אנחנו לא בוחרים שס רק בגללכם אני ספרדי
איציק23.10.18
28
הכל קומבינות ותככים לאן הידרדרנו ויעשו כולם אגודה אחת
זיס23.10.18
27
חבל על כל המריבות והתככנות והאסונות וכו הציבור כולו לכל הפחות שומרי המצוות מכל סוג צריכים וחייבים להתאחד ולהפסיק את המריבות ואת הגנון אנחנו רוצים להיגאל!
אנשין23.10.18
26
לפני שאתם פותחים את הפה שלכם ומשתלחים בציבור גדול קיבלתם מכה אפים על כל מה שאתם לימדתם אותנו לעשות תילמד היסטוריה של הפוליטיקה במיוחד של ש״ס ותראה כמה עשרות פעמים עברו על הארור שאתה מדבר .על זה נאמר הפז״ם מדבר אתה חתיכת עסקן צעיר .תן לחכם ויחכם עוד.
ספרדי גאה22.10.18
25
בע"ה ש"ס תימחק סופית ויחד תעלה מעלה מעלה.
ירושלמי22.10.18
24
כל הח"כ מכל המפלגות פשוט יורידו פרופיל בפילוג בשנאה והנה הם ממשיכים כאילו דבר לא קרה ולא פוחדים ממחלוקת רחמנא ליצן הלחימוד זכות על הציבור שממש לא בקטע וזה נכפה עליו.
חרב איש באחיו22.10.18
23
שאלה לחבר הכנסת ינון אזולאי האם שכחת איך שאנשי דגל השפילו את מרן הרב עובדיה יוסף זצוק''ל לא חבר הכנסת פורוש ולא אף חבר כנסת מי אגודת ישראל אלה חברי כנסת ועסקנים קטנים למיניהם מדגל התורה החסידים תמיד אבל תמיד היו מכבדים את מרן זה צה ל ולא על הליטאים אז אנא ממך ינון תמתין קצת בסבלנות ותראה ש
דוד עובדיה22.10.18
השקיעו בו הרבה בצעירותו
בני ציון 22.10.18
22
אלי ישי לא עבר את אחוז החסימה ולא יעבור גם
שס תישאר לנצח23.10.18
21
ספרדי אמתי מצביע שס
רק שס 22.10.18
20
בסך הכל פינדרוס לא תושב אלעד. והוא לא יכול להתמודד שם.. מה זה משנה מי עתר.. פינדרוס לא באמת תושב אלעד. ולכן לא יכול להיות מועמד לראשות העיר.. לא מבין איך זה הפך להיות נגד גדולי ישראל. גם הם לא ידעו שזה בעיה. אילו היו יודעים ודאי שלא היו תומכים בו
תמים תיהיה22.10.18
גם ישראל פורוש לא גר בעבר באלעד אז מה הקשר?
ללא שם22.10.18
19
עדיף לא לתמוך בחרדי כי הוא כפוף לרבנים שלו???? אז מה הפלא שהחסידים יתמכו בברקוביץ. השסניקים החליקו על השכל!
ספרדי22.10.18
18
העסקנים המשתמשים בגדולי ישראל לשם סיפוק צרכים אישיים !!!!! תפסיקו לנסות לעבוד על הציבור כאילו אתם נציגיו !!! אתם מייצגים רק את עצמכם ואת הכיסאולוגיה הציבור לא מטומטם כמו שאתם מנסים להציג !!
יוסי23.10.18
17
אני מכיר את ינון הילד נקטן . מי שמו שיטיף לנו מוסר . מפאת לשון הרע וכבוד אביו לא ירחיב נגב השפתים מחלב . הדור החדש של שס מגעיל חלאס עבר זמנכם
משה אפללו23.10.18
16
כשש'ס מאבדת שליטה על בוחריה הטיפשים היא מוציאה את נשק הקללות הידוע הוא הכי יעיל נגד הציבור הנבער
משלי שועלים22.10.18
15
יצחק פינדרוס הוא נורבגי אכזר וגס רוח שאמר שהמשטרה צריכה לדפוק מכות רצח עם מקלות לבחורי ישיבות שהפגינו נגד הגיוס שלהם לצבא. כל כלב בא יומו והוא עכשיו נזרק בבזיונות מכל המדרגות.
יוני22.10.18
14
איפה היתה אלעד עד לפני 5 שנים ואיפה היא עכשיו,הבדל שמים וארץ,וזה כולם אמרו עד שהגיעה תקופת הבחירות,על מה כל הפאניקה עכשיו.
ד.23.10.18
13
הבנאדם הזוי אלק ש"ס חזקה...הלו תתעורר ש"ס בקושי מגרדת את אחוז החסימה.
משה23.10.18
12
ואולי באמת כדאי שתתחיל להאמין באחדות ולא בפילוג. ובטח לא להכחיש את קיום הקולגה שלך...
בן תיירה22.10.18
11
זה רק ההתחלה, תראה את פרוש שנשכב בשבילם על הכביש ותשמור את הקללות להמשך...
אבי22.10.18
10
לא קץ ולא פז
שס22.10.18
9
אתה אומר שאם מורו ורבו של דייטש יגיד לו לעשות פעולה כלשהיא וחכם שלום יגיד לו הפוך הוא יקשיב לרבו ולא לחכם שלום כהן שליטא אבל בטח משה ליאון אם חכם שלום יאמר לו משהו שנוגד לו את האינטרסים שלו ושל בוחריו החילונים אז למי הוא יקשיב?!?! ובטח שעל פי רוב האינטרסים של הציבור החרדי על אף השוני במגזרים זהה יו
יהודי23.10.18
8
יוסי דייטש לא ישמע לרב שלום כהן, אלא יעדיף את דברי רבו. ואילו משה ליאון כן ישמע לו... אוקיי.
ליטוואק22.10.18
7
התשובה הרי ברורה לכל תינוק בן יומו אז בבקשה חלאס עם השטויות
קובי 22.10.18
6
"אנחנו לא נצביע למועמדות קיקיונית של נתן אלנתן", מצהיר אברהם מנלה איש אגודת ישראל בתל אביב. "כל הבעייה של השבת בפתיחת חנויות היא באשמת שר הפנים" סגן ראש המועצה הדתית בתל אביב אברהם מנלה, איש אגודת ישראל, מגיב לראיון היום (ראשון) של נתן אלנתן ברדיו 'קול חי' על האשמות של 'אגודת ישראל'. היהדות בתל אבי
תל אביבי22.10.18
5
אינני תושב אלעד ואין לי כוונה כזו בעתיד להעביר את "מרכז חיי" לעיר הזו. אני רק צופה מהצד ורואה מה קורה כשמצניחים על הציבור פרנס שבכלל לא בא מתוכו רק כי היה צריך למצוא לו מקום רבות כבר נאמר על ה"שיטה" החרדית הזו....
יוסי22.10.18
אז מה אתה מגיב בכלל טיפיש.מה אתה יודע בכלל מה קורא כאן אתה כנראה לא הבנת שהשתלטו על העיר עבריינים
אני23.10.18
העבריינים היחידים שניסו להשתלט הם דרעי (להזכירך הורשע בעבר) צורי והאגואיסטים ההזויים מדגל
אתה רציני?23.10.18
נכון שאתה תושב אלעד ומתחזה שלא? חבל לשקר
ללא שם22.10.18
4
בזה שמינית ודחפת את מאיר לתפקיד בניגוד לכל הגיון ושכל ישר. דאגת כל הזמן להעביר לבוס שלך רק צד אחד, פילגת, העדפת עדה מסוימת על פני אחרת, הכישלון בלוד יהיה רשום על שמך!
מאיר אסולין 22.10.18
3
מי שבגדה בבוחרים משלמת את המחיר.
ש"סס23.10.18
2
עם לו איכפת לך לו ליתלונן בבקשה על שום דבר זה מה שקורה כשמפלגים את העם וךוקחים כסף בשביל ללמוד תורה וקומבינות אתם החרדים שיודעים את התורה ואת מצוותיה לו מקיימים אותה תורה נלמדת מעוני ולו מאושר זאת הסיבה של הדפנות של הכותל נהרסו אבל של העניים נשארה לנצח אבל מה כסף מעוור עיני ם ויסלף דהרי רבנים ובכוונ
בת של מלך 22.10.18
1
איזה תגובות של עבריינים יש פה לאן העיר מתדרדרת עיר של עבריינים
אני22.10.18
אולי גם יעניין אותך
כיכר בכנסת

העיתונאי הוותיק: "להשלים עם זה שחרדים לא מתגייסים!"

דניאל הרץ | 31.03.24
ש

למה מחכים?

מנכ"ל 'עלה' בדיון בכנסת על היעדר המיגון למוסדות החנ"מ

כיכר בשיתוף עלה | מקודם
ש

תאגיד כ"א לבנייה בכנסת

דרישה להתחשבות בתשלומי האגרות של עובדים זרים בבניה

כיכר בשיתוף כ"א לבניה | מקודם
ש

בתוך 4 שעות בלבד:

המערך הטכנולוגי לחמ"ל הכנסת הוקם בהתנדבות מלאה

כיכר בשיתוף קמא טק | מקודם
ש

מחדל חמור

מבנים רבים של החינוך המיוחד כלל אינם ממגונים

כיכר בשיתוף עלה | מקודם
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

"החשבון הזה ייסגר"

המשפחה מציעה מיליון דולר למביא מידע על המחבלים

יאיר טוקר | 06.11.23

אפליה בשירות המדינה

הדו"ח חושף: תעסוקת חרדים בשירות המדינה - נחסמת

יהודה גל | 13.07.23

צפו בנאום היו"ר

לראשונה מימונה בכנסת; מאבטחים סילקו מפגין נגד הרפורמה

יוני גבאי | 12.04.23

89 תמכו

אושר בקריאה ראשונה: שלילת אזרחות למחבלים מורשעים

יוני גבאי | 30.01.23
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

היום שאחרי

דרעי לא מתכוון להתפטר | הדרך החוקית בה הוא יוכל לחזור

יוני גבאי | 19.01.23

סקר סודי

מכה לפוטין גם ברוסיה: רוב הציבור מתנגד להמשך המלחמה

ציקי ברנדוין | 05.12.22

צפו בתיעוד ממוסקבה

פוטין גוסס? נפגש עם אמהות מתחזות והתנשף בכבדות

ציקי ברנדוין | 27.11.22

פעם חמישית ב-3.5 שנים

בטקס חגיגי במליאה: הכנסת החדשה הושבעה - הניצול החרדי ממומבאי קרא תהלים

יוני גבאי | 15.11.22
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

מאחורי הקלעים

הפרישה של ח"כ קארה היא עניין של זמן?

קובי אטינגר | 06.04.22

מזים את השמועות

גנץ: "רוצים בקיום הממשלה; נשמר אותה"

כיכר השבת | 06.04.22

"יש עריק נוסף"

נחשף: הפגישה הלילית של סילמן ונתניהו

קובי אטינגר | 06.04.22

יכבד את הרוטציה?

התפקיד שבנט יקבל אחרי שלפיד יהיה רה"מ

יוני גבאי | 04.04.22
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"מסרב להיפגש איתי"

בנט נזכר לתמוך בשקד: "המתווה - בתיאום"

רפאל כהן | 20.03.22

"אות קלון לממשלה"

עבאס יהיה יו"ר הכנסת וממלא מקום הנשיא

יוני גבאי | 20.03.22

"פגע בכבוד הכנסת"

העימות בפרסה: 'מיקי לוי נהג שלא בסמכות'

יוני גבאי | 16.03.22