כיכר השבת

בחירות 2021 באולפן 'כיכר'

סמוטריץ': "ההבדל ביני לבין גפני - שאני לא מזלזל בחרדים"

15 ימים לבחירות, ויו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', מתארח באולפן 'כיכר' לריאיון מקיף על החיבור עם בן גביר; התמיכה בנתניהו; קולות החרדים; לפיד ונפתלי בנט // צפו בריאיון המלא (פוליטי)

136
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ד באדר | 08.03.21
(צילום: דודי פלוג)

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', התארח לריאיון מקיף באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למערכת הבחירות הסוערת שתסתיים בעוד 15 ימים. סמוטריץ' התייחס לחיבור עם איתמר בן גביר, היריבות עם נפתלי בנט, החשש מיאיר לפיד, התמיכה בבנימין נתניהו והקרב על הקול החרדי. צפו בריאיון המלא.

שלומך בימים אלו?

"שלומי ברוך ה' טוב, אנחנו עובדים קשה ויושנים מעט ועושים את ההשתדלות לקראת יום הבוחר".

זו הפעם הראשונה שלך כאן באולפן 'כיכר השבת' מאז האיחוד עם איתמר בן גביר, מה קרה בבחירות 2021 שלא קרה במערכות הבחירות הקודמות שאז סירבת לרוץ יחד עם בן גביר?.

"אני לא סירבתי, אלא התחברתי לנפתלי שהטיל ווטו, וכך בסופו של דבר בנויה הפוליטיקה כי המטרה היא למקסם את הקולות עד כמה שניתן ובמערכות הבחירות ההחלטה הייתה לרוץ עם בנט, אבל כעת נפתלי התרחק מאד מהעמדה הימנית וגם הדתית, מה שגרם לכך שאני לא יכול לרוץ איתו במפלגה אחת".

נפתלי בנט כבר לא איש ימין?

"זה לא עניין של מה הדעות האישיות שלו, אלא הרצון שלו וההצהרות על כך שבמקום ללכת עם ממשלת ימין הוא ילך עם המרכז והשמאל בגלל יומרות אישיות, עלבונות אישיות וסכסוכים אישיים, ולכן הוא בוחר להניח בצד 80 מנדטים של הימין ולהתעסק רק בקורונה ובהקמת ממשלה עם לפיד וסער".

נפתלי בנט מתאים להיות ראש ממשלה?

"זה לא הדיון, אני לא רוצה להתעסק בדברים שאינם רלוונטיים משום שמה שעומד כעת על הפרק זו עתידה של מדינת ישראל. יש כאן קרב על הזהות היהודית ועל הערכים של המדינה, על השבת ועל הגיורים, ממשל ביידן בהקשר האיראני ועוד, ולכן אני לא מתעסק בהקשרים אישיים".

במידה ואתה נכנס לקואליציה ומקבל אפשרות לתפקידי שרים, אתה תתן לבן גביר את תפקיד השר השני אחריך?

אני לא מתעסק בזה ולא מחלק את עורו של הדוב לפני שהוא ניצוד, לי אישית אין שום בעיה שבן גביר יהיה שר, ואחת הביקורות שלי כלפי הליכוד היא העובדה שאחרי כל כך הרבה שנים בשלטון הוא לא פיתח עמוד שידרה משל עצמו וכל הזמן מביט שמאלה לכיוון עיתון הארץ".

נפתלי בנט, מבחינתך לא להצביע לו?

"אם נפתלי בנט הולך לקחת את קולות הימין כדי להקים ממשלה עם השמאל, וברגע שהוא לא מתחייב להקים ממשלת ימין, אני חושב שאסור להצביע לו.".

אתה עדיין עומד מאחורי האמירה שלך ושל איתמר בן גביר לפיה אתם לא פונים לציבור החרדי שנשמע לדעת רבותיו?

"בוודאי. 'ועשית ככל אשר יורוך' זה בהשקפה שלי, ולכן אני לא יהיה זה שיפר אותה, אבל אם יש אנשים שאין להם דעת תורה ברורה, או שמתכוונים לא להצביע, או להצביע למפלגה חילונית, שיבואו אלינו ויצביעו לציונות הדתית, מפלגה שיש בה גם תורה, גם יראת שמיים, גם שילוב ואחריות למדינת ישראל ועם ישראל.

אתה מבין את הלחץ במפלגות החרדיות מכך שלפי חלק מהסקרים חצי מנדט, או יותר מכך עובר אליך?

"אני מתפלל שנהיה ראויים לייצג ציבור שומר תורה ומצוות, ולחזק את נושאי הדת לטובת עם ישראל והיהדות הנאמנה".

ישב כאן מאיר פרוש ואמר שאסור להצביע לך משום שלדבריו, "גם אדם עם זקן איננו תמיד חרדי". האם אתה יכול לייצג ציבור חרדי?

"אני חושב שההבדל ביני לבין גפני ופרוש הוא בזה שאני לא מזלזל בציבור החרדי ואני לא קובע לו במי לבחור, ומי יכול לייצג אותו ומי לא. הציבור החרדי הוא ציבור חכם ומכירים אותי כבר 6 שנים ויודעים בדיוק את דעותיי בכל עניין, ואני זה שנאבקתי לטובת נושאים רבים עבור הציבור החרדי".

השאלה שלי היא האם אתה יכול לייצג את הערכים של הציבור החרדי, את ההשקפה?

"בסוף בסוף יש מכנה משותף אדיר בינינו. אני אמנם רואה במדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו, אני גם אומר הלל ביום העצמאות, אבל בצמתים הפרקטיים אנחנו נפגשים, ברצון לחינוך יהודי למשל ובעוד המון נושאים.

"אני זה שמתעקש להעביר את חוק לימוד תורה, חוק שיפתור לנו בעיות רבות, ואני זה שנלחמתי בנושא ולא חברי הכנסת החרדים".

ישבת כאן לפני כמה חודשים וזעקת בנושא חוק הגיור על כך שיש לקדם חוק גיור מתאים מחשש שבג"צ יתערב, והנה ראינו השבוע את ההחלטה של בג"צ. מה דעתך?

"אני קיבלתי מידע לפני חצי שנה שיש פסק דין כתוב שמחכה לפרסום ופניתי לשר אריה דרעי ולמפלגות החרדיות וביקשתי מהם לקדם חוק שאני אתמוך בו מבחוץ, למרות היותי באופוזיציה, משום שאני חושב שיש דברים שבשבילם אנחנו קיימים, ואני חושב שצריך לעשות שינוי משמעותי בנושא מערך הגיור".

תוכן שאסור לפספס
136 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
90
בבחירות האלה כולנו, כל החרדים נצביע לסמוטריץ ובן גביר!! כולנו נשים ט' בקלפי! כי רק הם ידאגו לתורה, כי רק הם ידאגו לחרדים, כי רק הם ידאגו לארץ ישראל, כי רק הם ישמרו על השבת באמת, כי רק הם ישמרו על התורה. תחפשו באינטרנט כמה בצלאל סמוטריץ עז תמיד לכל מי שהיה צריך עזרה ובפרט כשהוא היה שר התחבורה. תחפשו
חרדי ששנים מצבי11.03.21
89
יישר כח גדול
אהרלה10.03.21
88
חולה על הבועה הזו של כל המגיבים ,חרדים אמיתים לא נמצאים באינטרנט והם הצביעו למפלגות החרדיות והם ימשיכו ,ועליהם גאותנו.....
חיים09.03.21

הצגת כל התגובות

87
סמוטריץ האדם הכי ראוי בפוליטיקה
משה09.03.21
86
סמוטריץ הוא האסון של עצמו!!!!!!!
טולי בן טולילה09.03.21
85
בבחירות האלו כולנו נשים ט' בקלפי. בשביל התורה בשביל היהדות בשביל המגזר החרדי בשביל העם בשביל הנישואין הדתיים בשביל פסקת ההתגברות בשביל ארץ ישראל אה וכן גם בשביל השבת...
יאללה סמוטריץ!!09.03.21
84
סמוטריץ אתה הגבר צריך להצביע רק לך רק אתה דואג לחרדים
26708.03.21
83
אם הוא היה שר התחבורה, לא היה מצור על ירושלים בשושן פורים.
ירושלמי08.03.21
82
סמוטריץ הוא ממשיך דרכו של אורי אריאל שהצביעו תמיד עם החרדים ובסופו של דבר השניה משתלם לו שכח את הבטחותיו וזחל לממשלת לפיד יבנו להצביע לו זה הימור על השבת על נישואין אזרחיים על הישיבות ועל כל היקר לנו
ללא שם08.03.21
סמוטריץ' לא דומה לאורי אריאל וגישתו שונה בתכלית גם אם הוא מגיע מאותה פלטפורמה...
מצדרביעי08.03.21
שטויות. בחייםםםם סמוטריץ לא ישב עם לפיד
אני09.03.21
81
אצביע ט הפעם אני מאוד רוצה שבן גביר יכנס....
קובי08.03.21
80
אני מצביעה מ.ע. = משיח עכשיו העולם התבלגן ועמי' מבולבל וכאוב רצחחחחחחחחח זה הזוי דתי לאומי נגד חרדי חרדים נגד חילונים חילונים נגד חרדים חרדים נגד דתי לאומי וכולנו נגד הערבים הערבים נגדינו אנחו נגדם וכו' וואי צריך לראות כבר את אור המשיח שאז אפחד לא יהיה נגד אפחד ויהיה פה סדר בראש ובעולם בכלל עוד דב
גאולהההההה13.03.21
79
אין על סמוטריץ אני אוהב לשממוע אותו
חיים09.03.21
78
שליח ציבור נאמן שפועל מהשטח לשם שמים. הפעם אנחנו סמוטריץ
אברהם בלוי09.03.21
77
עוד יפתיע בגדול בקרב מצביעי בני ברק
משה. בני ברק08.03.21
מקווה מאוד .לו יהי כדבריך צריך להשפיע כל אחד במשפחתו לחשבון נפש ולזעזע את כל הג/ובניקים
אבי09.03.21
76
ברור שסמוטריץ' יותר מכבד חרדים מגפני ! אבל לא בגלל שהוא אוהב אותם יותר אלא בגלל שהוא מקצועי יותר ואיכפתי יותר ועם לב יהודי יותר ! ברור שבהשקפה הוא מזרוחניק אבל בעבודה הוא תותח על ואוהב לעזור לכל יהודי באשר הוא ולא מפלה בין אשכנזים לספרדים.
שמואל שמחה08.03.21
חחחח בהשקופע.
אני09.03.21
75
יש לי הרבה כעס על הנציגים החרדים אבל אל תתבלבלו סמוטריץ הוא מזרוחניק ולא מייצג אותנו נקודה
יוסף08.03.21
אמר יוסף וזרקו את יוסף בבור כי לא ייצג את אחיו והיה שונה מאחיו ולא ידעו שלעם ישראל 12 פנים ויש מלכות משלימה שהיא לא במקום דוד בן יהודה אלא משלימה" ויכלכל יוסף" עם קדושה רוחנית שאי אפשר בלי. אז אולי ומזמן כך חושב ציבור שחור לבן שבעל כחותנת הפסים לא יאה לו ., אותם צבעונים בלי הגרביים למה מי מהם ומה
בת ישראל08.03.21
74
בצלאל אדם ראוי ביותר, אני לגמר בעדו, עם כל זאת אני חושב שחרדי צריך להצביע למפלגה חרדית, אם הוא מתלבט בין לא להצביע ללהצביע ליכוד אז וודאי וודאי שיצביע לסמוטריץ ויחזק את הגוש הדתי.
חרדי08.03.21
73
הכי מזלזל בעולם זה סמוטריץ כל חרדי מבין שהוא בא לעשות עלינו סבוב כדי לעבור את אחוז החסימה, ממתי הציונות הדתית דאגה לאינטרסים החרדיים ? וכן כל המיעוט החרדי שחטפו כאפות מהחברה החרדית (בצדק או לא ) תצביעו לו תרגישו אולי שאתם "דופקים תמערכת" בסוף החרדים האמיתיים חזקים הרבה יותר מקומץ שאולי חזק באתרי האי
גד08.03.21
72
ישי, לשם שינוי, אתה ממש מאכזב בראיון הזה!!!! סמוטריץ הבנאדם הכי קרוב למגזר החרדי יותר מאי פעם. המפלגות החרדיות חוששות ממנו פחד מוות, הוא מציג ערכים בלי בושה ובלי מורא, ואתה מנסה כל הזמן לחלץ ממנו גיבובי שטויות שנפתחו קרע בינו לבין החרדים. ובעיקר הגשמת עם השאלה ב''השקפה''. לידיעתך חברי הכנסת הם נציגי
שמשון הגיבור12.03.21
71
רק סמוטרי'ץ ימין מלא מלא ! ! ! עולם תורה מלא מלא ! ! !
מישו09.03.21
70
סמוטריץ. אם אתה רוצה להצליח בציבור החרדי. תבקש להיות שר החינוך. ותטפל בתשלומי שכר הלימוד, שמנהלים גובים ללא הצדקה למרות שברובם הם מקבלים תקציב מלא. והכי חשוב לנער את המחוז החרדי,גוף מושחת ומסואב במילים עדינות
משה09.03.21
כמה אתה צודק יש לעשות סוף לכל הבזנס במויסדויית
אחד שאיכפת לו09.03.21
69
לא נשכח שאמרת שאתה רוצה ממשלה בלי חרדים, מה קרה צריך כיסא וג'וב אז באת אלינו? אתה המזלזל הראשי בחרדים
סמוטריץ השקרן08.03.21
מתי הוא אמר את זה?
נעה09.03.21
הוא לא אמר ממשלה בלי חרדים, הוא אמר שהם יותר טובים מהחרדים. והוא התכוון לנציגים החרדיים. והוא צודק במאה אחוז.. הוא עולה עליהם עשרת מונים.
חיפאי09.03.21
זה לא נכון. הוא לא אמר דבר כזה
יהודי09.03.21
68
לחצוף הזה סמרטוט... (סמוטריץ) השבוע שעבר אמר לראשון לציון הרב יצחק יוסף, שיחזור בתשובה כי אמר איזה מילים על ישיבות הסדר. סליחה אדוני ממתי אומרים לרבנים ובפרט הרב הראשי מה לומר ומה לא לומר ועוד יותר לומר לו לחזור בתשובה השתגעת, אכן כנראה שהשגעת שרק משוגע יכול לחשוב שאתה תעבור את אחוז החסימה... בקושי
דעת תורה אמיתי08.03.21
מתי הוא אמר דבר כזה?? קשה לי להאמין
נעה09.03.21
גם אם הוא אמר-אין מה להסתייג, עם כל הכבוד- אם הרב הראשי אמר משהו מעליב על הבייס התורני של המזרחי-אין שום בעיה לומר לו שיתנצל על זה. הוא לא פרה קדושה
יאיר09.03.21
זה לא דעת תורה אלא דעת טורא
תלמיד מרן09.03.21
אדוני היקר,אני מעריך ומוכיר את הציבור החרדי ורבניה.ואולי כדאי שגם בציבור החרדי יכבדו אצ רבני הציונות הדתית.אני זוכר את דברי חכם שלום כהן כלפי הציבור הדתי לאומי "זרע עמלק"..האם כך ראוי להצבטא כלפי מישהו מעמ"י,זה רצון ה' מאיתנו,האם לימוד תורה שלך יותר יקר כלפי שמיא מילמוד תורה של בחור מידיבת הסדר? הזי
דתי לאומי גאה.09.03.21
67
אחלה ח"כ. החלטתי לעבור מיהדות התורה להצביע לבצלאל סמוטריץ ובן גביר. תותחים!!
יהודית08.03.21
גם אני.
אילה08.03.21
אני דווקא עובר הפעם מסמוטריץ ליהדות התורה.
אורי08.03.21
שקרן
אבי09.03.21
למה?
נעה09.03.21
66
בלי קשר למגזר סמוטריץ ובן גביר הם אנשים שמיצגים את התורה והיהדות לכן הצביע להם לצערי הנציגים שלנו בכנסת בלי שמות עושים יותר בושה מתורה ואני לא שוכח את הגירוש בתמיכה שלנו החרדים..
נתנאל08.03.21
65
גדול הדור מרן שר התורה הורה: רק יהדות התורה
ועשית ככל אשר יורוך13.03.21
64
אחרי כל הבלאגן כאן בעיר, תתכוננו לתופעה של הצבעת מחאה לסמוטריץ ובן גביר
בני ברק09.03.21
63
כלל ראשון בכלכלה. מונופול רע לצרכנים, תחרות מטיבה איתם. למפלגות החרדיות במיוחד לג' יש מונופול שגורם להם להסתאב. סמוטריץ כמתחרה חדש על הקול החרדי, חשוב לו להוכיח שהוא יכול לתת שירות יותר טוב. חייבים לחזק את סמוטריץ כדי להעלות את התחרותיות.
אליהו09.03.21
זה תגובה קשה שתכתבת אך מראה עד כמה החרדים רגילים לצעירנו בעסקנים ולא בנציגים שבאים לשרת אותם. בצלאל יהודי צדיק וישר.ולא מתיימר ליותר זהו. אוי ואבוי אם מכניסים יהודי כזה לתחרות ומסחר שהוא עצמו שונא. דתיים לאומים לא אוהבים תחרות עסקנות והבדלים כי זה הפוך מלימוד הנשמה הכללית . וכל לימוד הראי"ה. והסיבה
כיפה סרוגה09.03.21
62
"קולנו" לא נשמע "קולנו" לא יספר" -" קלונם גדול" - מזלזלים בנו חושבים שאנחנו בכיס שלהם (פינדרוס ) .שלומי אמונים משפחה שכופה עצמה עלינו אנחנו דורשים פרימריז "ביהדות התורה" " ולא ניתן את קולנו "הפעם יש אלטרנטיבה הרבה יותר טובה " - יש למי להצביע סמוטריץ'
קולי לא. קלונם 09.03.21
מגיע להם לג' יורדים במנדטים כל הזמן בסקרים. בבחירות האחרונות נלחמו על המנדט השמיני עכשיו שילחמו על השישי. אם הם לא דואגים לציבור שלהם לא ילך להם. שיתפקחו כבר!!!
אני09.03.21
61
לכל המזלזלים. סמוטריץ הוא בן תורה. למד כעשר שנים במרכז הרב. הוא נלחם על השבת. נגד הרפורמים על כל דבר שבקדושה. לפחות אל תלעיזו.
מלכה08.03.21
60
אהבתי מאד שהוא תומך בועשית ככל אשר יורוך גם על חשבון קולות זה איש אמת... אצביע ג כי כך אמרו הרבנים אבל אני מעריך אותך מאד מאד
ליטאי08.03.21
שים לב צדיק שהרבנים עדיין לא אמרו להצביע ג'. כך שתחשוב טוב למי להצביע.
אני09.03.21
59
ישר והוגן ,למעשה הוא יצטרף לחרדים בכל נושא שיסכימו ,ולכן לא יקרא אסון אם יכנס
משה08.03.21
וואוווו!!! צודק. אין הבדל בינו לבינם בהחלטות שיתקבלו. ולכן בשביל ההרגשה האישית אצביע סמוטריץ
אני09.03.21
58
נכון ההבדל שסמוטריץ לפחות לא מזלזל אבל גפני דואג ליהדות התורה והשבת בארץ הקודש חבר׳ה רק ג׳ למען יהדות התורה והשבת בארץ הקודש
ללא שם08.03.21
סמוטריץ דואג לא פחות ואפילו יותר. מי נלחם על חוק יסוד לימוד תורה?
נעה09.03.21
57
ככל שעובר הזמן הוא יותר ויותר משכנע אותי
חן08.03.21
56
"ועשית (הח"כ) ככול אשר יורך " - ללמדך שאם תזלזל תלך לעזעזל אנחנו באמת מרגישים שהנציגים מזלזלים בנו וחושבים (בקול ) שאנחנו בכיסם .הם שיאני השכר במגזר אך לא מיצגים אותו כראוי ולא עובדים עבורו חייבים להרגיש אותנו בכיסם (זה מה שמדבר איליהם ) . בפעם הבאה נשקול לפי מעשיהם לא לפי הקמפיין נמאס שעובדים ע
שחור לבן- ולבת 18.03.21
55
גם אני ומשפחתי נצביע בהמונינו לסמוטריץ אך אנא ממך לא להיכנס לשאננות תרתום את כל ישיבות ההסדר והאולפנות וכל הגרעינים שעושים עבודת קודש לעבור מבית לבית ולהציל את המדינה
תלמיד מרן09.03.21
54
רק סמוטריץ
אבי09.03.21
53
"גם אדם עם זקן איננו תמיד חרדי "--------אמירה עלובה שרוצה לזלזל בציבור המיזרחי... אבל פוגעת גם בבטן של הציבור החרדי .גם בציבור שלנו לא הזקן קובע אלא דרך ארץ ומידות טובות קודמות לתורה ולזקן...הפעם אני בוחרת ט
חני09.03.21
52
ט'
ג' פעמים ג'08.03.21
51
אם סמוטריץ לא עובר. הגוש עם החרדים נופל. צריך לעזור לו לעבור
איציק08.03.21
50
סמוטריץ הוא האסון של עצמו!!!!!!!!!!
טולי בן טולילה08.03.21
49
אין על בצלאל סמוטריץ. מי ששומר תורה ומצוות ועם ישראל יקר לו אז זוהי המפלגה להצביע לה
רחל08.03.21
48
יש הרבה מושתלים במערכת מצביעים רק למפלגה חרדית למען הקדוש ברוך הוא ולמען ארץ ישראל השלמה.
יח10.03.21
47
דווקא מי שמגיע מחוץ לעסקונה של הממסד שלנו, יכול באמת לעזור ענינית לכשלים שאנחנו מוצפים בהם. גם אני הפעם תומך בסמוטריץ
קופולוביץ09.03.21
46
סמוטיץ' רק ט' בקלפי
ביאליק09.03.21
45
רק סמוטריץ
הפעם רק סמוטריץ אין במי לבחור כולם שקרני09.03.21
44
אם אתם רוצים שמשהו באמת ידאג לנו החרדים אז זה רק סמוטריץ ובן גביר בקלפי!!!
44408.03.21
43
סמוטריץ דאג לכל ענייני התורה הרבה יותר מג או שס לאורך כל הדרך חרדי זה לא רק צבע הכיפה
חרדי08.03.21
42
הבעייה בו שהוא אומר שהמפלגה שלו יש בה גם תורה גם מצוות וגם יהדות וכו׳ וגם שילוב עם מדינת ישראל אבל יהדות התורה דואגת רק לשמירת התורה והמצוות בארץ הקודש בלי שילוב פסול עם מדינת ישראל תצביעו ג׳ למען יהדות התורה והשבת בארץ הקודש! !!!!!
ליטאי אמיתי גאה08.03.21
הפוסל במומו פוסל כפוי טובה גרוע מאפיקורס (חז"ל)
AA09.03.21
גדול
הצלחת להצחיק08.03.21
41
היחיד שאכפת לו באמת מכל הערכים של החרדים!! שזנברג צעקה נגד הדת הוא היחיד שדאג להכנס בחזרה ולהגיד את האמת בקול! היחיד שידאג שבגצ לא יחוקק חוקים נגד תורת ישראל!
אין על סמוטריץ! 18.03.21
40
תקשיבו סמוטריץ ובן גביר אנשים מיוחדים אין ספק אבל בכל זאת מי שמיצג את החרדים הם המפלגות החרדיות לא סמוטריץ חוץ מזה גדולי ישראל אמרו להצביע ואנחנו מצביעים להם לא לנציגים בכנסת
אני09.03.21
39
תכל'ס הוא היחיד שאפשר באמת לפנות אליו בשונה מהחכי"ם החרדים
יאיר09.03.21
38
הכל יפה. לייבעדיק. נפלא ממש. רק עצה קטנה לאיש הצעיר והמוכשר. החלט לדאוג בכל הכח. כן. בכל הכח שלך, למשפחות ברוכות הילדים. הבן את צרכיהם, למד את המציאות שאינה מאפשרת לשני בני הזוג לעבוד במשרה מלאה, שנה תקנות באופן שיקלו עליהם את העול הכלכלי (שמנוהל כאן במטרה להקשות על יהודים להרחיב את משפחתם??) ועשרו
אבי09.03.21
רק מעדכן שגם בציבור הד"ל יש הרבה משפחות ברוכות ילדים, לא פחות מאשר בציבור שלנו. בנושא הזה אפשר לסמוך עליו לגמרי.
יהודי09.03.21
37
נמאס מהעסקנות הממסדית אצלנו בעיר, הפעם בוחרים נציג כמו סמוטריץ שנלחם משטח גם בשביל החסידויות
בני ברקי08.03.21
36
בצאלאל סמוטריץ' איש אמת ובן תורה אמיתי !!
יאיר08.03.21
35
סמוטריץ אמנם לא חובש שטריימל אבל הוא הרבה יותר יעיל וקשוב לצורכי הציבור החרדי מכל הכלומניקים של יהדות התורה. הוא ביצועיסט מעולה ויספק לספק לנו את הסחורה שאנו צריכים וזה מה שחשוב.
יואל08.03.21
אם הציבור החרדי יפנה עורף ליהדות התורה ולא ישים ג' או שיעדיף לא להצביע כלל כפי שרבים מצהירים שיעשו אז יש סכנה ממשית שהמפלגה לא תעבור את אחוז החסימה.
שלמה09.03.21
34
לסמוטריץ' באמת איכפת מהערכים היהודיים, בניגוד לחברי אגודה שהדבר היחיד שבאמת מטריד את מנוחתם זה מי יהיה יו"ר הועדה לפניות הציבור.
איש יהודי08.03.21
33
רק סמוטריץ' ובן גביר!!!
ג'נטלמן08.03.21
32
אני מצביע לך
.08.03.21
31
אתה משכנע אותי יותר ויותר ככל שעובר הזמן
חני וייס10.03.21
30
פעם ראשונה שאצביע לסמוטריץ'. סוף סוף הוא מנותק מנפתלי בנט ואיילת שקד, נמצא בראש מפלגת הציונות הדתית, ויכול באמת להשפיע על הזהות היהודית והלימוד תורה במדינת ישראל. אני איתו!
יוסף שטיין10.03.21
29
שוקל בשיא הרצינות להצביע לו גם אם לעולם לא אודה בזה בפומבי ..... מרגיש שהוא הולך להיות הפתעת הבחירות בעזרת השם כשחברי הכנסת החרדים בקושי שומעים לרבנים ושהרבנים בדור היתום הזה חלשים ומוחלשים מאי פעם שחכ שלם בג' מיצג את חסידות גור בלי שום קשר ליחס שלהם האמיתי ברחוב החרדי (שערוריה בפני עצמה) נשאר
וואו איזה מענטש09.03.21
28
כנגד 4 בנים. ביבי חכם. לפיד רשע. בנט שאינו יודע לשאול. סער תם
אחלא יום09.03.21
27
כל אחד צריך לשאול את עצמו בכנות- האם הנציגים החרדים מייצגים בצורה טובה את הציבור החרדי? תמיד יש כמובן דברים טובים ודברים רעים- אבל התחושה הכללית היא שהם נציגים טובים או לא? אם התשובה היא חיובית- ברור שצריך להצביע להם. אם לא- צריך לחשוב איך משנים את המצב, כי מחר אתה תצטרך אותם שיעזרו לך ולא יהיה לך ל
דורון08.03.21
26
הפעם נצביע לבן גביר וסמוטריץ'
שמואל שמחה08.03.21
25
מישהו התבלבל פה... אנחנו לא מצביעים לנציגים. לא משנה אם יש או אין עליהם ביקורת כזו או אחרת. אנחנו מצביעים ג' כי כך הורו רבותינו!!!. זו גדלותנו. זו גאוותנו.
פשוט וברור.08.03.21
לא פשוט ולא ברורררררר הפעם נפסיק לקנות את הלוקשים שפג תוקפם צריך לנער את כל המערכת
אריאל09.03.21
24
הפעם בדווקא סמוטריץ אין מה לעשות החכים החרדים צברו כוח לא מבוטל הגיע הזמן להקים להם אופוזיציה לטובת הציבור החרדי
חיים08.03.21
אמת ..............
AA09.03.21
23
הוא רוצה קולות.................
טעםע79080890ם,708.03.21
וואוו אתה גאון חשבתי שהוא בא בשביל הכסא המסתובב...
ח08.03.21
חחח הצחקת
אופטימית13.03.21
22
ישר כח עלה ואצלח!!!!!!!!!!!ושירבו כמותך בישראל!
ציפי08.03.21
21
אין על בצלאל אבל עדיין הוא לא ראוי ליצג את הערכים החרדים לכן אני יצביע ג (יהדות התורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין על בצלאל 13.03.21
אההה... וגפני וליצמן וכל שאר הגאוותנים כן מייצגים את הערכים?! ההבדל בין המפלגות החרדיות לציונות הדתית, שהחרדים מייצגים את המגזר והדרישות שלו בלבד, והציונות הדתית מייצגים את הערכים שלהם וממילא זה כולל הגנה על המגזר בעל אותם ערכים
חיים21.03.21
20
והכל על הפנים מתי גדולי ישראל יעיפו כבר את הבנאדם הזה מהמפלגה?? זו שעתו הגדולה של סמוטריץ שמהווה אלטרנטיבה לסיאוב
ליצמן בפנים09.03.21
19
צריך מישהו חיצוני שיטפל ויעזור לנו החרדים....כי מישהו חיצוני אין לו אינטרס אלא רק אמת !!! החרדים לא מתקדמים בכלום.העוול ממשיך בסמינר של אחותי היא בכוונה לא מקבלת את התעודה כדי שלא תוכל להתקדם ולעשות תואר ראשון .המשרות בבתי הספר למקורבים של המנהל... המנהל צועק להתחתן עם בן תורה והוא עצמו מרוויח כ 30
רבקי09.03.21
18
כמה גדולה הפעם התמיכה החרדית בו
עוד יפתיע אותנו08.03.21
17
רק סמוטריץ!!!!
"מִי-הָאִישׁ, 08.03.21
16
בצלאל סמוטריץ הוא יהודי ירא שמים אמיתי ואדם מקסים ואם לא הייתי כפוף לדעת תורה הייתי בוחר בו באופן אוטומטי בלי למצמץ
ישי08.03.21
יש הרבה רבנים, וזאת בחירה שלך למי לשמוע
ב09.03.21
לא כפופים בעניין הזה לדעת תורה
יאיר09.03.21
15
כולם יודעים את האמת המרה שהוא גם יותר דתי מרוב רובם של חברי הכנסת החרדים (עיין ערך יגאל גואטה) ויותר אכפתי ומסור לדת. על זה אנחנו מצבעים!!! כך הורונו רבותנו!!! אנחנו מצביעים על קידוש השם, ובואו נהיה כנים עם עצמנו מי עושה יותר קידוש ה'? המפלגות החרדיות או סמוטריץ????? אני ומשפחתי שהצבענו בפעם הקודמ
דגלניק08.03.21
14
לכל השסניקים אני אומר, אם אתם כבר בוחרים אז עדיף סמוטריץ, כמובן שהעדר הנאיב ימשיך להצביע לשס ולשמוע בקול דרעי האדון שלהם, אל תשכחו כשהעלו הצעת חוק לחקירת שוטרים שמתנפלים על חרדים, דרעי ושס התנגדו, הם ממש כמו אנטישיימים עובדים למען צוררנו, אל תשכחו את הדם של הבחור המיוחד יענקי רוזנברג שנשפך על ידי
א08.03.21
כנ''ל ג'-ג' גם התנגדו להצעה של בן גביר פומבית-מה שלא עשו שס
יאיר09.03.21
של סמוטריץ'
יאיר09.03.21
ג' ושס לא היו מסוגלים להצביע בעד החוק, כי סמוטריץ הציע אותו. ולא נבלע להם בגרון שהוא הציע ולא הם ולכן הם התנגדו. כמו סתומים
אני09.03.21
13
"בוודאי. 'ועשית ככל אשר יורוך' זה בהשקפה שלי, ולכן אני לא יהיה זה שיפר אותה, אבל אם יש אנשים שאין להם דעת תורה ברורה, או שמתכוונים לא להצביע, או להצביע למפלגה חילונית, שיבואו אלינו ויצביעו לציונות הדתית". לא נגעתי.
ללא שם08.03.21
התבלבלת חחחח השקופע
אני09.03.21
הוא אמר שזה לא בהשקפה שלו, אני כמעט בטוח לגמרי
ע09.03.21
12
שסמוטריץ יהיה שם בשבילנו ב-ז-מ-ן א-מ-ת. לא ב - 2.5 נאומים מעל במת הכנסת. זאת לא החוכמה
רק פתי יחשוב 08.03.21
11
ואווו דברי טעם של סמוטריץ'!
דוד מירושלים14.03.21
10
שירבו כמותך בישראל!
דויד קליין10.03.21
9
איך זה יכול להיות שמנהלים של גנים במגזר החרדי מקפחים כ"כ את הגננות והעוזרות ,ואיש אינו פוצה פה ומצפצף ? איך זה שהרבה בנות סמינר בכמויות אדירות לומדות הוראה והן לא צריכות את זה ואין להן במה להתפרנס ? איך זה שבחלק מהערים החרדיות יושב ראש עיר חרדי והרחובות מטונפים,הכבישים שבורים והמדרכות ערים וגבעות ,ו
בורנשטיין09.03.21
מסכים איתך לגמרי.. אני רואה איך שהגננות עובדות יותר קשה מאשתי, ועדיין הם מקבלות שכר מינימום, חצי ממה שאשתי מקבלת. בושה וחרפה.. וכמובן החכי"ם "שלנו" לא עושים שום דבר בנושא, הם רק ידאגו שחס וחלילה, שהעסקנים ובעלי הגנים לא יפגעו וימשיכו לגרוף את הונם בלי פוצה פה.., כל עוד שהם לא ירגישו שהכיסאות שלהם מת
אדם שחושב14.03.21
8
סמוטריץ באמת ראוי שגם חרדים יצביעו לו. חייבים להתגייס למפלגתו שלא ילכו לטמיון 4 מנדטים חשובים גם לעולם התורה
טוני09.03.21
7
חוץ מפה גדול אין לו כלום. כשהוא שיחק גולות, גפני כבר נשלח לחזית. בעז"ה הוא לא יעבור את אחוז החסימה ואז נשכח מהקשקושים שלו.
זיו09.03.21
6
לא מאמין לסמוטריץ לחצי מילה !!!!
בפעם האחרונה הוא לא ניכנס לממשלה בגלל שב09.03.21
הוא עזב את בנט בגלל עקרונות- הוא לא מכחיש שגם בתוך הפלטפורמה של ימינה היו לו חילוקי דעות בנושאי דת
יאיר09.03.21
מאיפה הגעת לזה? הוא אדם ריאלי והוא ידע טוב מאוד שהוא לא יכול לקבל שוב את תפקיד שר התחבורה באותה סיטואציה. והוא עזב את בנט כי בנט הוא דתי לפי דעתי
ממש לא נכון09.03.21
5
אצלנו במשפחה החליטו שהפעם סמוטריץ
רובי כהן 08.03.21
4
סמוטריץ ובן גביר אחלה אנשים אוהבי תורה וארץ ישראל אמיתיים אם ההיתי בן18 עכשיו הייתי מצביע לכם המפלגות החרדיות מספיק חזקות צריך לחזק אתכם
יהודי08.03.21
3
עצם המחשבה שתקום אופוזיציה למפלגות החרדיות יעשה טוב לכולם אני כבר הפעם יודע למי לאצביע
חיימקה08.03.21
2
הנה סמוטריץ ענה את התשובה בעצמו, למה פעם הקודמת הוא החרים את בן גביר והפעם לא? פשוט כי עכשיו אין לו את בנט והוא צריך יותר קולות אז הוא חבר לבן גביר, כל פעם הוא משנה את האנשים שאיתם הוא רץ לבחירות, אותו דבר הפעם סמוטריץ פונה לחרדים כי הוא רוצה יותר קולות, כשהוא רוצה הוא יחרים אותכם וכשהוא רוצה הוא ינ
108.03.21
תמצא לי בבקשה מקרה אחד בו סמוטריץ' "החרים" את החרדים.
מצדרביעי08.03.21
הוא אמר שרוצה ממשלה בלי החרדים, ואח"כ ככ התפדח שהתגלו דעותיו האמיתיות שהתלחיל לשקר אמרתי , לא אמרתי וכו.... שקרן סדרתי
הוא אמר שרוצה מ10.03.21
חרדי נורמלי באמת גם לא יהיה מסוגל כמו פתי להצביע שוב ושוב ג' אם הם לא עשו בשבילו שום דבר
אני09.03.21
1
מעניין כמה עשן יש לו במנגל של ה באייר רק שלא יכנס לו לעיניים כי זה עיוור את יצחק אבינו וד"ל
פוליטיקה זולה08.03.21
די לצביעות לך לפרקים ותראה כמה חרדים עושים מנגל ביום העצמאות
AA09.03.21
אף אחד
א10.03.21
אולי גם יעניין אותך
הריאיונות

איפה אלוקים היה בשמחת תורה? הרב מרדכי נויגרשל בריאיון

ישי כהן | 27.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתקפת הפתע, המחדל והחטופים | בכיר השב"כ לשעבר מנתח בריאיון מיוחד

ישי כהן | 25.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

המלחמה, הכישלון וסערת חוק הגיוס | יוסי כהן בריאיון מיוחד

ישי כהן | 24.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

גדעון סער: "לא צריכים להיות פזיזים בתגובה למתקפה של איראן; לתת להם להתבשל"

ישי כהן | 15.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

ח"כ פינדרוס: "ה'פלג' חשבו שאני רוצה לסגור את הישיבות"

ישי כהן | 09.04.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

ח"כ רם בן ברק: "אני פחות מודאג מעימות עם איראן" | צפו בריאיון

ישי כהן | 08.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר שיקלי: השאיפה שלי שגם מי שלומד תורה יעשה שירות

ישי כהן | 02.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

אלקין: "התרעתי בפני ההנהגה החרדית שסוגיית הגיוס תגיע לנקודת שבר, הם התחמקו"

ישי כהן | 21.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתן כהנא בריאיון: "גדעון סער ילד גדול וקיבל החלטות" | צפו

ישי כהן | 19.03.24
ש

עוברים את הקיץ בלי דאגות

כך תקבלו הלוואה מהירה עד 250,000 ש"ח לכל מטרה

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

חילי טרופר: גם גנץ רוצה לפעול ברפיח; אין פוליטיקה בקבינט

ישי כהן | 13.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר בן גביר: "גיליתי שהשימוש בבואש נעשה רק מול חרדים, שוקל להשבית את הכלי הזה"

ישי כהן | 03.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן • צפו 

רגע לפני פתיחת הקלפיות; אריה דרעי בראיון סוער | בלעדי

ישי כהן | 25.02.24

בכיר ש"ס עולה להתקפה

חיים כהן: פרוש אחראי לפילוגים במגזר, לא יפלג את הספרדים

ישי כהן | 24.02.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

ריאיון באולפן

חבר מועצת העיר ירושלים: "יש ציבור שרוצה ממ"ח" | צפו

ישי כהן | 22.02.24

מדברת על הכל

עליזה בלוך: "אני לא סידור עבודה של אלעד או בני ברק; אין לי דיל חשאי עם ש"ס"

ישי כהן | 21.02.24

מדבר על הכל | צפו

הבחירות, הפילוג וחוק הגיוס | ח"כ יעקב אשר בריאיון סוער

ישי כהן | 20.02.24

הבחירות לרשויות המקומיות

יזכה לתמיכה חרדית? מתן דיל בקרב על ראשות העיר רחובות | צפו בריאיון

ישי כהן | 19.02.24
ש

הכרה בלימודי הסמינר

רוצה ללמוד תואר וחוששת מפגיעה באורח החיים? כנסי >>

כיכר בשיתוף אונ' בר אילן | מקודם

הריאיון המלא, צפו

המלחמה, החטופים וחוק הגיוס | יאיר לפיד מדבר בריאיון לישי כהן

ישי כהן | 19.02.24

ריאיון מקיף באולפן | צפו

ישראל פרוש מדבר: "הציעו לי את בית שמש וירושלים, אבל אמרתי לא; אני לא כדורגל"

ישי כהן | 18.02.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר סמוטריץ' מתחייב: לא מדבר על גיוס בחורי ישיבות

ישי כהן | 15.02.24