כיכר השבת

החרדים, ההסתה והקורונה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון ל'כיכר השבת'

הוא מצהיר שלא יהיה סגר נוסף - ומסביר למה; הודף את הביקורת נגד הנציגים החרדים, מסביר את הכשלים בנושאי הקורונה - ולמי הוא קורא להצביע? ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון ל'כיכר (TV)

131
ישי כהן | כיכר השבת | ח' בניסן | 21.03.21
(צילום: מולי הרשקוביץ )

רגע לפני פתיחת הקלפיות בבחירות 2021 לכנסת ה-24, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייצב לראיון וידאו בלעדי למגזר החרדי עם ישי כהן ב'כיכר השבת', ומדבר על הכל - מהביקורת נגד הנציגים החרדים, שבעיניו לא מוצדקת בכלל ועד לכשלים שהיו בטיפול בקורונה.

במהלך הראיון, מזדעזע ראש הממשלה מההסתה חסרת התקדים של איווט ליברמן, מצהיר שלא יהיה סגר נוסף, מסביר מה מקור ההסתה נגד החרדים ויוצא בקריאה - למי להצביע בבחירות ההקרובות?

כותרות הריאיון

לפני שנצלול לפוליטיקה וקורונה, בשבוע שעבר פרסמנו ב'כיכר השבת' סקר בתוך המגזר החרדי אתה זוכה ל-70% תמיכה במגזר החרדי, מה סוד הקסם של היחסים בין נתניהו לחרדים?

"רק 70%? זה הדדי, זה נובע מתוך השליחות המשותפת, המורשת. סבי היה רב גדול, אני בא ממורשת, אני נצר לגאון מווילנא, וזה בא מהנשמה, והנשמה אומרת שעם ישראל קיבל ניסים גדולים מהקב"ה, והוא נתן לנו את ההזדמנות הזאת להבטיח את נצח ישראל, אני מחויב לזה לא באמירות של פוליטיקאי, אני מחויב לזה. כשאני קורא פרשת השבוע, משנה, פרקי אבות, וכתבי הקודש - זה לא משחק".

נדבר על מגיפת הקורונה, אנחנו אחרי?

"בעיקרה כן. אנחנו כעת יוצאים ראשונים בעולם. עברנו את מלחמת העולם השלישית, הנגיף הזה הרג מילונים ברחבי העולם. גרם לקריסת כלכלות ומדינות. ואנחנו, המדינה שלנו, למרות שאנחנו אלפית מהאנושות, אנחנו יוצאים ראשונים. זה תעודת כבוד לכל אזרחי ישראל, חילונים וחרדים, יהודים וערבים, עברנו את זה יחד. אנחנו יוצאים מזה בעז"ה ראשונים בעולם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון ל'כיכר השבת'

מתי נוכל להסיר את המסכה?

"בקרוב, אני מקווה. אבל עדיין צריך לשמור על ההוראות. אנחנו כבר לא נחזור לסגר, זה נגמר. הסגר נועד למנוע קריסה של בתי חולים מחולים קשים. כמעט 100% מהחולים קשים מגיעים מבני החמישים פלוס, במדינה ישראל חיסנו את כולם. לכן לא יהיה סגר נוסף, זהו, אנחנו בחוץ".

בשנה האחרונה חווינו, הציבור החרדי, גל של הסתה אכזרי. הפכו אותנו למפיצי המחלה. אמרו עלינו הכל מלבד שהנדסנו את נגיף הקורונה במאה שערים, מה חשבת על זה?

"פחות או יותר, גם זה אמרו. חשבתי שזה איום ונורא. יצאתי להגנת המגזר והרבנים שקראו לשמירת ההנחיות. ברור שהיה פה מהלך של שיסוי, שנאת חינם שנועדה לשרת מטרות פוליטיות".

הפוליטיקאים החרדים אומרים שאם הם לא היו הולכים איתך, המגזר החרדי לא היה מותקף כך...

"לא, הם יתקפו אותם גם ככה. אין להם את הזיקה הזאת למורשת ישראל. יש פה אנשים שרוצים מדינה אחרת. אתה יודע, בסוף גם אני לא אהיה פה, ואז תגלו את זה שזה לא נכון, יש פה שנאת חרדים. התקשורת באים מעולם מושגים אחר. דווקא נציגי הציבור החרדי בכנסת הם אנשים רציניים, שלוחי ציבור נאמנים, גם הם ספגו אש - זה לא באשמתם - פשוט לובתה על ידי התקשורת, הם יעשו את זה כל הזמן, הם באים ממקום אחר ומטרות אחרות. הם מונעים על ידי שנאה.

"אולי זה הפוך. זה לא בגלל שהחרדים איתי. הם לא תוקפים אתכם בגלל שאתם איתי, הם תוקפים אותי כי אני אתכם".

נתניהו חוזר לתקוף את המסיתים נגד המגזר החרדי: "תבין כמה זה אבסורד, בישראל היו לנו בעיות עם הקורונה בגלל החרדים? אז מה הבעיות בגרמניה, בגלל החרדים? בספרד ובצרפת, בגלל החרדים? ברור שלא. זאת הסתה איומה".

ומה ההמלצה שלו להצבעה בבחירות? "אם אתם מצביעים ליכוד - מה טוב, מצביעים ג' או ש"ס - מה טוב. אם אתם מהססים - תצביעו ט'. אנחנו צריכים שהציונות הדתית תעבור".

אתה יודע שהסיעות החרדיות לא אהבו שאתה קורא לחרדים להצביע ל'ציונות הדתית'?

"אני אומר תמיד להצביע ליכוד, והנה אני בעצמי, פי וליבי שווים, הנה אני תרמתי לרשימת 'הציונות הדתית' מקום בכנסת. מה זה יעזור לנו אם הם לא יעברו? המצב של ש"ס ויהדות התורה נראה לי יותר טוב מהסקרים, זה מה שאנחנו רואים אצלנו. אבל הציונות הדתית יכולה לא לעבור".

אפרופו הסתה, מה דעתך על קמפיין השנאה של איווט ליברמן, קמפיין שהגיע לשיאו עם המשאלה לשלוח את כולנו על מזחלות למזבלה?

"הוא אמר את זה? הוא אמר את זה? אני נדהם, אני לא שמעתי את זה. אני חושב שזה... זה מזעזע. אני מזועזע. אתה יודע, אם היו אומרים את זה בחוץ לארץ - הייתה צעקה על אנטישמיות, מה זה הדבר הזה?".

ראש הממשלה ממהר לדבר על החרדים שלא מתכוונים להשתתף בבחירות בשל הביקורת על הסיעות החרדיות בימי הקורונה: "מה אתם רוצים, להעניש את הנציגים שלכם? מה הם עשו? הם שירתו נאמנה. תקבלו את ליברמן. למה יש קמפיין נגד הצבעה במגזר? מי עשה את הקמפיין הזה?".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון ל'כיכר השבת'

הם מאוכזבים מהתנהלות הממשלה בתקופת הקורונה, לא לקחו ברצינות את צרכי החרדים...

"כי היה לך ממשלה בתוך ממשלה, כי לא היה לנו 61, כי היה לך רוטציה, היה לך את בני גנץ שם עם האנשים האלה, הם לא נתנו, הם רק הסיתו נגד החרדים. אז אתם מאשימים את נציגי הציבור החרדי כמו את נציגי הליכוד בגלל שלא היה לנו 61? אז עכשיו תבטיחו שלא יהיה לנו 61? לכו ותצביעו, מה זה הקמפיין הזה, זה קמפיין הזוי, הזוי, הם אשמים במשהו? הם לא אשמים בכלום".

על השיחות עם בתי גדולי ישראל בימי הקורונה אומר רה"מ: "זו הייתה שיחה שבה ניסיתי להשפיע, מסתבר שזה היה מיותר או מוצלח. אבל זה היה מוצלח. הרבנים באמת התגייסו. הלכתי גם למנהיגי הציבור הערבי, אלו ציבורים שבהתחלה הייתה הדבקה נוראית והתחסנות איטית. הם תיקנו את עצמם. עכשיו אנחנו יוצאים כולנו יחד, זה נס עולמי".

אני שומע את הביטחון שלך שהפעם תצליחו להשיג רוב של 61, מאיפה הביטחון הזה אחרי שלוש מערכות בחירות?

"אין ביטחון. זה תלוי באנשים שיבואו. דבר אחד יכול לחזק את הביטחון הזה - אנשים לא רוצים בחירות נוספות, וזה בדרך של להבטיח ממשלת ימין יציבה בהנהגתי. לא יכולים לתת לתקשורת להרדים אותנו, היא רוצה להרדים אותנו, אנחנו כפסע...".

החרדים חתמו על מסמך שהם לא הולכים לאף ממשלה ללא בנימין נתניהו, עד כמה זה הדדי?

"מספיק לי פעם אחת שבנט עשה לי את התרגיל הזה, אני לא אתן לזה לקרות, זו לא חתימה על הקרח, זה אמיתי, אני בטוח שזה אמיתי גם בצד השני".

דת ומדינה. ראינו את החלטת בג"צ על חוק הגיור. החרדים אומרים שהתנאי לכניסה לממשלה זה פסקת התגברות בנושא. אתה תאפשר זאת?

"אני מדבר על פסקת התגברות כוללת, היא יכולה להיות גם לנושא הגיור, היא לא יכולה להיות רק לנושא הגיור. אם אתה עושה רק לנושא אחד - זו שגיאה. או שיש לך פסקת ההתגברות או שאין, זה יכול לכלול את חוק הגיור אבל לא לבד, אני חושב שזו גישה לא נכונה".

אומר לי בני גנץ, שאריה דרעי לחץ יד והיה ערב להסכם הרוטציה, דרעי אומר לי שזה לא נכון. מה היה שם?

"חתם? לא מכיר. הוא הניח הנחה ברורה שבני גנץ יכבד את ההסכם אבל מהיום הראשון, אני אומר את זה לזכותו של אריה דרעי ולגנותו של בני גנץ, ביום הראשון הם הפרו את הסכם, הקימו ממשלה בתוך ממשלה. אסור לחזור לממשלת רוטציה, צריך ממשלה לאומית".

לסיום, נתניהו חוזר לדבר על נציגי הציבור החרדי: "אין לכם מה להאשים את נציגי הציבור החרדי, הם שליחי ציבור נאמנים, אל תבלעו את התעמולה הזאת של ערוצי השנאה".

תוכן שאסור לפספס
131 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
84
יואו ביבי הגיע עייייייייייייייייייייייי היתרגש ברמות... ציפיתי לראיון מעניין יותרררררר
חכמת חיים23.03.21
83
כל הכבוד ישי!!!! אתה אלוף!!!!
me22.03.21
82
ביבי רמ מטורףף על חלל מתים עליךךך היידהההה
ירושלים22.03.21
מה פתעןם
ל ירושלים 22.03.21

הצגת כל התגובות

81
רק לא ג פ נ י סמטריץ
נננ24.03.21
80
ליברמן חושב שצריך לזרוק אותנו למזבלה ונתניהו חושב שהאינטליגנציה שלנו ברמה של מזבלה... הסאבטקסט כ"כ ברור. הוא אפילו לא חושב שהוא צריך להסתיר את זה. הוא חושב שכולנו נמוכים קוגניטיבית... הזוי לראות באיזה סרט הוא חי..
אלחנן22.03.21
אתה כל כך גלותי! המילים שלך הם שאט נפש! איך אתה לא מתבייש לפגוע בראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לציבור החרדי (כעדותו של הרב אברהם רביץ ז"ל) ולתמוך בליברמן האנטישמי?
כפוי טובה!22.03.21
79
= "מה? מה פתאום?"
הוא אמר את זה??22.03.21
78
רק ש"ס להצביע. התנועה שמרן זצוק"ל מסר את נפשו להצלחתה וסגר את הספר לכתת רגליו להצלחת התנועה, אז קדימה כולנו להתגייס להחזיר עטרה ליושנה כל אחד יוסיף עוד חמשה אנשים להצביע ש"ס ולהמשיך את מורשתו של מרן ביתר שאת וביתר עוז.
יהב22.03.21
77
מדהים איך נתניהו מנתב את הראיון לאן שהוא רוצה הוא אומן אמיתי
מימי21.03.21
76
רק טטטטטטטטטטטטט
אבראם21.03.21
75
סוף סוף ראיון של מראיין שמכבד את מרואיינו , זה בסדר גמור לא להסכים עם ביבי - אבל לתקוף אותו בלי סוף ? , שאפו ישי !
רבקה21.03.21
74
‏משה גלסנר: משיחותיי עם סוקרים, סער כבר מתנדנד כעת באזור ה-4 מנדטים! הוא מאבד כוח בקצב של מנדט ליום, נמצא כעת בסכנה ממשית לא לעבור אחוז חסימה.
הלן21.03.21
ב"ה
ג21.03.21
יעססססססססס!! רק ט' בקלפי! שמתם ט'? גרמתם ש: 1. הציונות הדתית תעבור את אחוז החסימה. 2. שמרצ, כחול לבן וסער בחוץ. 3. הקמת ממשלת ימין על מלא-מלא. 4. ייצוג *אמיתי* למגזר החרדי!
שימי21.03.21
73
ישי תשבור לו את השיניים נו
ה23.03.21
72
מביך ביותר. בלי ספק נתניהו בטוח שכל החרדים מטומטמים, אבל ממש. כל הקלישאות של סבא שלי היה רב, אני לומד פרשת השבוע, וגם... נו איך קוראים לדבר הזה? אה, משנה. כן אני לומד גם משנה ואני נורא אוהב אתכם חרדים חמודים!! וגם הנציגים שלכם נפלאים וגם הם נורא אוהבים אתכם, אז צאו כבר להצביע כי אתם הרי נורא מתר
תובנה שלי22.03.21
לאמיתו של דבר נתניהו רחוק משמירת מצוות .אם כבר . גדעון סער שומר שבת וכשרות וקובע עיתים לתורה.
משה22.03.21
טוקבקיסט של "יש עתיד"? אתה מנסה לנגן על תחושת הכבוד שלנו ועל הדרך להמליך את לפיד? נראה לך שאנחנו מטומטמים? כנראה שאתה מתגעגע לליברמן שמצהיר שבשבת הוא רק מעודד את חילולי השבת, אתה כנראה מתגעגע ללפיד אוכל החזיר בפרהסיא. אתה תמשיך להצביע "פה" ואנחנו נצביע למפלגות דתיות ונציל את עצמנו מהאנטישמים שלכ
יש עתיד?22.03.21
71
האתר שלכם זוועה, תעשו משהו בנידון. אני כמעט כל הזמן בורח מהאתר הלא ידידותי הזה. בקשר לביבי אין ספק שהוא מוכשר אבל התגובה שלו לדברי ליברמן זה זילזול באינטליגציה של הצופים ולא רק בתמימות של ישי...
שמיל22.03.21
למה דווקא ממש נוח וכיף
אא22.03.21
70
ראיון מכובד ומכבד.כל הכבוד לעיתונאי. ביבי הכי מתאים וטוב להוביל את המדינה
שרה22.03.21
יש לך תעות היומה אוי ואוי
ל שרה 22.03.21
69
היידה ביבי
מזמשנה21.03.21
68
דרעי לא פוסל קואליציה עם מנסור עבאס: "מעדיף להסתמך על 61 שלנו" יו"ר מפלגת ש"ס השר אריה דרעי: אסור לנו לסמוך על אף מפלגה שהיא לא ממחנה הימין והציבור הדתי. אם עבאס ירצה לתמוך אחר כך – שיתמוך.
זיו21.03.21
67
מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אבראם21.03.21
66
לא נשארים בבית מצביעים ג או שס או ט'-לסמוטריץ.
יוסף21.03.21
65
למה 13 שנים לא טיפל במשבר הדיור המזעזע .. עשרות אלפי משפחות סובלות !!
סיפורי סבתא21.03.21
64
בעיקרון אני מעריך את ביבי מאד אבל אני פשוט המום מהציניות והאינטרסנטיות אולי תגיד שהליכוד מפלגה מספיק גדולה אז מצביעי ליכוד יצביעו לסמוטריץ הוא חושב שאנחנו טיפשים חצוף בכל אופן ישי עשה עבודה יפה
יצחק22.03.21
63
בפתיח של התוכניות של ישי מופיע גם תמונה של ליברמן באולפן הכיכר, הוא באמת התראיין לכיכר פעם או שזה סתם עריכה במחשב?
חיים22.03.21
62
אין על ביבוש בעולם
דוד22.03.21
61
אין על בנימין נתניהו!!
לני22.03.21
ממש ממש לא לא לא לא ל א
ללני22.03.21
60
ראיון פשוט אך מכבד בלי רצון לתפוס כותרות אך עם שאיפה לקבל סקירה קצרה בכל העניינים!
מישהו שמבין22.03.21
59
ממשלות נתניהו לדורותיהן הקימו 17 מרכזי קליטה לערלים מכלוף דרעי טוען מאות אלפי פליטים אשר קמים עליך לכלותך . הכלב של פוטין לא יודע כי בן ברית איראן ודמי חסות מחסן חמאס ומשטר סורי. בני אלמוות שואת נתניהו תש"פ עיר ה' חורבן והרס כל מושבותיך עוקר ישות מרקש ☪ מן האדמה הקדושה .
קליטת ערלים21.03.21
58
למי הוא פוזל כול הזמן יש מישהו אחר בחדר שמסיח את דעת נתניהו
ש21.03.21
57
שמעו מה שמגניב בו זה שהוא ממש ניכנס למה שהוא מספר וזה נראה שהוא ממש נהנה מעצמו
אהבתי21.03.21
56
ראיון מטורףףף איןנעל ביבי בעולםם וכמובן ישי כהן התותח אל ולא לשכוח להצביע ט אחזתם שביבי השחיל את זה כל שניה אבל אין כמו ביבי בעולם וכל המפגינים בבלפור אחרי הבחירות ילכו להפגין מול ביתו של לפיד וליברמן המושחטים
משה21.03.21
55
אלכה ואשובה אל אישי הראשון – הגר”צ מאזוז יוצא בקריאה: “להצביע אך ורק לתנועת שס” לאור קריאתו של הרב מאיר מאזוז להצביע אך ורק למפלגות החרדיות, הרב צמח מאזוז, מנהל ישיבת ‘כסא רחמים’ יוצא בקריאה לציבור בוגרי ישיבת ‘כסא רחמים’ להצביע אך ורק לש”ס, “לאור קריאתו של מרן ראש הישיבה, יש להצביע שס, ולהשפיע על
ישראל21.03.21
תרגע
תרגיע21.03.21
54
חבל שביבי לא הזכיר שאבין היה אתאיסט והוא בעקבותיו מעדיף לאכול שרצים מהים אבל אומר ב"ה , כדי לעבוד עלינו .
אלי22.03.21
53
עם ישראל הקדוש והיקר אנא לכו להצביע, למען האחדות והשלום (כבדו אחד את דעות השני בנועם). ממשלת ישראל זכרו לשרת את העם בנאמנות תוך שמירה על אחדות העם הקדוש של השם (קדוש בתרגום לימינו ניבדל בעל מחוייבויות נוספות לכן יש לשומרו ביראה) ! . לא עוד ימין ושמאל חרדי חלוני דתי חצרות וכו' עם אחד! זכרו לכל מעשה ב
שלום22.03.21
52
פוי, הביבי הזה הוא הדבר הדוחה ביותר, מורשת ישראל מעניין אותו כשלג דאשתקד וזה בהגדרה עדינה , הוא הלך בלי בעיה עם לפי הבן והאב וטבח בתקציבי החרדים ובכל הקדוש לנו ללא רחם.
שלמה זלמן22.03.21
בן אדם נמדד בעבודות ובמעשים. העובדות הם שכל ראשי הישיבות ומנהיגי הציבור החרדי מעידים עת התמיכה הגדולה המעשית של ביבי במאות מיליונים למען תורת ישראל והציבור החרדי. המזוכיסטיות שלך משרתת את יאיר לפיד. חבל!
קטגור22.03.21
51
אין על ביבייייייייייי ולא לשכוח להצביע או ליכוד או ש'ס או ג' או ט' וככה ביבי יבחר שובבבבב
אנונימי21.03.21
50
הוא עושה שיסוי לרווח פוליטי
חח21.03.21
49
ישי נתניהו צחק עליך שאמר שלא שמע על המריצה
ללא שם21.03.21
48
גבר העולם גבררררררררררררררררררר
בני ברק21.03.21
47
רק ביבי
אני21.03.21
46
לראיון חילוני הוא מתכונן ופו הוא ניראה עייף ומשעמם
נועה23.03.21
45
רק מפלגת שמע
נוסבוים22.03.21
44
ראיון מדהים!!!!!!! אין על ביבי!!!!!
אחד העם22.03.21
43
ביבי שוב משקר לגבי 2013, העובדות: ביבי פנה ללפיד לפני בנט ולפני החרדים, ולפיד עשה עם בנט ברית שלא נכנסים אחד בלי השני וככה הכריחו את ביבי להכניס את בנט. בשורה התחתונה- ביבי העדיף את לפיד מאשר את בנט והחרדים ולכן החרדים נשארו בחוץ. זאת הסיבה היחידה ואין בלתה...
מצדרביעי22.03.21
הבאת את המילה "עובדות" ונראה לך שתוכל למכור אחרי זה הבלים ללא סוף? איזה עובדות? שקרים!!! אנחנו זוכרים היטב את ברית בנט-לפיד שקבעו יחד שהחרדים יישארו מחוץ לממשלה. לא ברור על איזה עיתון הזוי אתה מנוי. בכל העיתונים החרדיים והכלליים הציגו את ההסכם והברית החתומה של בנט-לפיד.
עובדות? שקרן!22.03.21
42
איןןןןן על ביבי לכו להצביע!!!!!!!!!!!!!
אני ראשון22.03.21
לללללללללללללללללללללללל
אין לי שם 22.03.21
41
איך אני אוהב לראות שני אנשים משוחחים בניחותא, אבל זה לא נקרא ראיון. ולכל המעריצים המטומטמים של נתניהו רק עליכם הוא יכול לשחק אותה קינג.
ממש21.03.21
כולנו "מעריצים מטומטמים". השאלה היא רק של מי? אנחנו אולי מעריצים של ביבי אוהב הציבור החרדי. אתה אכן מעריץ מטומטם של ליברמן ויאיר לפיד!
גם אתה22.03.21
אתה מושפע מערוצי השנאה ששמה עד שאין הלבנת פנים, לא התחיל המשחק.. לאן הדרדרת...
א 22.03.21
40
הוא עושה שינוי לצורך פוליטי
חח21.03.21
39
קצת ניתוח שפת גוף: -בתחילה כשהוא מדבר על כך שפרשת השבוע שהוא קורא וחיבורו למסורת אינם משחק הוא חוזר על כך שוב ושוב בהתאם לשיטתו הידועה- אפילו שקר אם חוזרים עליו שוב ושוב ושוב נהפך לאמת ונשמע אמין. -הוא נגע באפו כשהוא דיבר על הוריאנטים שבגללם יכולה להיות עליה בתחלואה- סימן מובהק לשקר. -שפת הגוף שלו כ
---21.03.21
כל ראשי הסמאל הם לא רק שקרנים פתולוגים, הם גם אנטישמים וצוררי דת
א 22.03.21
תצביע לפיד/לברמן הם ידאגו לך יותר טוב ואם זה לא בתכנון שלך אז בשביל מה להוציא שם רע עליו
מזמשנה22.03.21
1 כי החיסון לקורונה זה לא לכל החיים 2 הוא אמר שהוא רוצה לספק חיסונים למדינות אחרות
למחות לא בהפגנה21.03.21
לך ישקרן מגעיל שעושה את עצמו מבין בשפת הגוף ובסוף אתה אומר אותו דבר בכל דבר שהתיחסתה ואתה אומר שהוא שקרן
אני22.03.21
38
ממש לא ידע שליברמן אמר אלינו שנרוץ למיזבלה איזה תמים
חיים21.03.21
מה אתה חושב שבאמת יש לו כח וזמן להיות סביב כל זה ולראות מה ההוא אמר ומה זה אמר יש לו ממשלה להקים...
ככה ניראה לי21.03.21
37
ממש יפה
משה חימוב21.03.21
36
רק ביבי מי חושב אחרת כפרה עליווווווו!
בתיוששש23.03.21
35
רק שס או ג או מחל
אלימלך22.03.21
34
ביבי מלך ישראל!!!!!!!!!!!👑👑👑👑
ישיבוחער22.03.21
לללללללללללללללללא
ל ישיבוחער22.03.21
33
לך ביבי י'שקרן י'נוכל!!!!!!!! תמיד רק השמאל דאג באמת לחרדים, שיצאו קצת לעבוד, לצבא, כמו שכתוב ברמב"ם וד"ל.
מאוכזב22.03.21
השמאל תמיד התעניין בחרדים. אתה צודק לגמרי! השמאל של סטאלין חנק את החיים החרדיים והליך מאות אלפי חרדים לסיביר. השמאל של "העבודה" רצח את בן-דהאן ולא הקציב בכל שנות שלטונו שקל אחד לצרכי הציבור החרדי. לך תלמד היסטוריה!
השמאל..22.03.21
נכון נכון נכון
ל מאוכזב22.03.21
32
וואווווו כיכר הפגזתם הפעם ישי ממש יפה שאפו גדול
אני21.03.21
31
דרעי לא פוסל קואליציה עם מנסור עבאס: "מעדיף להסתמך על 61 שלנו" יו"ר מפלגת ש"ס השר אריה דרעי: אסור לנו לסמוך על אף מפלגה שהיא לא ממחנה הימין והציבור הדתי. אם עבאס ירצה לתמוך אחר כך – שיתמוך.
מזרחי21.03.21
30
היידה ביבי אין עליך מבורך מהרבי לתמיד!!! מברכים אותך לנצח!!!!
ביבי21.03.21
לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא ממש ללללללללללאאאאאאאאאאא
לא22.03.21
29
1. ישי המלך נראה מרוגש... 2. ביבי נראה עייף טילים... 3. מישהו מהצופים האמין למשחק של ביבי כאילו הוא לא ידע על האמירה של ליברמן???
3 הערות21.03.21
תכלס', והאמת היא שליברמן אמר שיזרוק למזבלה את "ביבי והחרדים"...
מצדרביעי22.03.21
28
א י ן על ב י ב י
בנימין דוד 21.03.21
27
ביבי חולה עליך זה מנהיג אתה ראש ממשלה הבא
יהונתן23.03.21
26
נתניהו תפסיק עם ההסתה והשינאה שאתה זורע בציבור הישראלי כבר כ"כ הרבה שנים!!!!! די!!!!!
טולי בן טולילה22.03.21
25
אין על ישי כהן התותח!!!! המראיין החרדי מספר 1!!! תמיד כייף לצפות בראיונות שלך, מראיין מכבד, ונעים הליכות!!
בני22.03.21
נכון גמני ממש אוהבתתת אין עליו
ממ22.03.21
24
הכי נהניתי מה״תמימות״ שלו בּיבי לא יודע מה אומר איווט ליברמן...
נטע21.03.21
כחרדים, אנחנו בטוחים שכולנו מתעניינים רק במה שמעניין אותנו. אז זהו, שלא! יש לנתניהו עוד ים דברים על הראש. הוא כנראה שמע איזו מילה שליברמן אמר עוד משהו, ולא התעניין במיוחד. עכשיו שאמרו לו בדיוק מה ליברמן אמר, הוא הביע זעזוע. מה רע בזה?
שמעון22.03.21
23
למה צילום לא מקצועי לא חבל
איציק21.03.21
22
הפריים של נתניהו עם יותר מידי גרפיקה
יוסק'ה21.03.21
21
הוא נראה עייף-כנראה מהראיון אצל רינה מצליח אתמול-המשוגעת הזאת, הבאיה אותו לראיון ורבה איתו כמו ילדה
יאיר21.03.21
20
משנה אם ביבי הוא טוב או לא טוב רק למי שבוחר בביבי מי שיודע את האמת למה בוחרים כל הענין נראה אחרת יש פה ציבור חרדי שיש לו דרישות ויש לו עקרונות מתוך המשכיות של מסורת בת אלפי שנים שהמקור שלה הוא מתורתנו הקדושה כי מי שבאמת מבין מה היא דורשת מאיתנו זה גדולי הדור שלנו אז גם הוא לא טוב יש לך ציווי לבחור
והאמת....22.03.21
19
מבאס שהוא נורא עייף-מדכא
ד22.03.21
18
ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביביב ביבי ביבי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ביבי ביבי ביבי
ביבי ביבי ביבי 21.03.21
לללללללללללללללללללללללל
לללללללללללללא22.03.21
17
הרושם העולה, כי ביבי מוכן לספר הכל ולומר הכל כמעט בכל מחיר בשביל למשוך מצביעים. ברור לי במאה אחוז שלא פיו וליבו שווים כשהוא דיבר על כמה חשוב לו הדת והמורשת וכו' וכו' אולי זה חשוב לו אבל וודאי לא איך שהוא מציג את זה. זה נשמע שהוא התייעץ אם איזה חרדי לפי. שימו לב הוא גם תולה את ההסתה במגזר החרדי, כשנא
חה חה21.03.21
16
יהודי יקר .מדינאי דגול .יהי רצון שיביא תיכף ומייד את המפתיחות למשיח צדקינו
חבד21.03.21
15
נתניהו נראה עייף
אני21.03.21
כן לא ברור כנראה עייף מהקמפיין בחירות
חסוי21.03.21
נכון גמני שמתי לב! וישי לא נראה הכי בנוח הוא נראה לחוץץץ....
ש.ש21.03.21
כןן וגם נפל לו הדף אז יותר פדיחותתת
חסוי21.03.21
נכון... חחחח.... מסכן
חיים21.03.21
14
ביבי המלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
א21.03.21
מלך של מעשיהו.
סוהר21.03.21
מי שכותב דברים כאלה הוא צריך לשבת במעשיהו, לא ביבי!!
חצוף21.03.21
ומי שכותר דברים כאלה צריך להיות בגהה קשור למיטה
מזמשנה22.03.21
13
מי הוא פיקח ???אדם שלומד מטעויות של אחרים,מי חכם ??? אדם הלומד מטעותו...ומי הוא טיפש ???אדם שמאמין לנוכל שקרן ותומך בו שוב ושוב כי אולי הפעם הוא ישתנה.נראה שחרדים רבים נמנים על הקבוצה השלישית.
יענקל21.03.21
מי הוא גאוותן, מי שחושב שעל ידי כתיבה "מעמיקה" ו"ספרותית" יכריח את הקוראים לבחור כמוהו. כאילו אם נחלוק על דבריך ה"ספרותיים" אנחנו לא "המבינים בעם".. מוזמן להצטרף ללפיד ה"ספרותי" ולהוביל יחד אתו את רמיסת הציבור שלנו
גאווה22.03.21
מי הוא גאוותן מי שחושב שהוא חכם, מי הוא מדבר על אנשים מי שלא לומד מוסר... בקיצור לך ללמוד ותפסיק להיות מפגר.
א 22.03.21
אתה צריך להישתמש באות ב לשימך ולא א...כי אתה בהמה.אתה תומך בביבי שמחלל שבת בפהרסיה ואוכל שרצים.גם ללמוד כבר לא יעזור לך.
רפאל22.03.21
אתה מדבר על חילולי שבת? אתה הרי הולך להמליך את לפיד ואת ליברמן. אז לא רק שאתה תתמוך במי שמחלל שבת, אלא על ידי שתימנע מהצבעה ותתמוך למעשה בליברמן, אתה תתמוך ישירות בחלולי השבת עצמם!
חילול שבת?22.03.21
אז בבקשה תן אלטרנטיבה טובה יותר
מזמשנה22.03.21
12
כל מילה לצרכים פוליטיים לך תעשה חמוצים ביבי נמאסת נוכל ורמאי
ללא שם21.03.21
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
מזמשנה21.03.21
11
רקקקקקקקקקקקקק ביבייייייייייייייייייייי חברה תצביעו ש"ס או ג' זה כמו להצביע לו אנחנו במידינה יהודיתת לא של גוים
נועה21.03.21
ממש לא
ל נועה 22.03.21
10
ראש הממשלה באמת מגיע לו כבוד ענק על פועלו ותרומתו הענקית למען כל האזרחים אבל בענין שלא ידע על דברי ליברמן עם המריצה נכרת צביעות מסוימת וזה ממש עצבן אותי בראיון איתו .
אני21.03.21
9
ביבי הציבור החרדי אוהב אותך שרק תזכה להמשיך
יוני21.03.21
8
יאוו קלולולולו חולה על ביבייייי
מת על ביבי22.03.21
7
אין על ביבייייי!!!!!!!!!!!!!!!! ממממממללללללללללךךךךךךךך רק ביביייייייייי
מב כעיסמצדחד22.03.21
6
רק חבל שגפני אמר שלא בטוח שישבו עם ביבי. עוד סיבה להצביע לסמוטריץ, אמין, ומאה אחוז ביבי.
שמואל לוין22.03.21
בבקשה תצביע ג' תקשיב לגדולי הדור בתור אחד שמעורב במפלגה אני בטוח שהם ישבו עם ביבי אז בבקשה תעשה לי מצווה שים ג'
בני22.03.21
5
רק ט סמוטריץ נערוץ הזה מכטר
רק ט איש אמת22.03.21
4
ביבי אחד יחיד ומיוחד מלך המלכים ביבי מלך ישראל חי וקיים רררררררררררררררררררררררר ביבי רקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שמוליק21.03.21
3
ככה צריך להיראות ראיון!!!
איש של פעם21.03.21
ממש לא-נתניהו נראה עייף -כאילו קפצה עליו זיקנה רח''ל. וישי לחוץ מאוד אפי' שאין לו ממה-הוא אחלה מראיין, בטוח יותר טוב מהרבה מראיינים בערוצי טלוויזיה
יאיר22.03.21
ראיתי הרבה אנשים השבוע וישי כהן הוא הכי רגוע מכל אלה. הבעל שם טוב אומר שהזולת הוא הראי שלך. אתה אולי זה שלחוץ? עייף? אתה?!
לחוץ? אתה?22.03.21
ישי הכי לא לחוץ שבעולם. פשוט הוא חרדי שפוי שמראיין יותר טוב מכל הטלוויזיה שמראיינת בעוינות.
שיראל22.03.21
2
הוא נראה עייף מאוד מאוד מאוד
אנונימי21.03.21
בטח עייף תחשבו כמה עול יש על הכתפיים שלו!! ביבי תהיה חזק אוהבים אותך😊😊
שש21.03.21
1
777777777777777777777777
777777777721.03.21
אולי גם יעניין אותך
הריאיונות

גדעון סער: "לא צריכים להיות פזיזים בתגובה למתקפה של איראן; לתת להם להתבשל"

ישי כהן | 15.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

ח"כ פינדרוס: "ה'פלג' חשבו שאני רוצה לסגור את הישיבות"

ישי כהן | 09.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

ח"כ רם בן ברק: "אני פחות מודאג מעימות עם איראן" | צפו בריאיון

ישי כהן | 08.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר שיקלי: השאיפה שלי שגם מי שלומד תורה יעשה שירות

ישי כהן | 02.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

אלקין: "התרעתי בפני ההנהגה החרדית שסוגיית הגיוס תגיע לנקודת שבר, הם התחמקו"

ישי כהן | 21.03.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתן כהנא בריאיון: "גדעון סער ילד גדול וקיבל החלטות" | צפו

ישי כהן | 19.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

חילי טרופר: גם גנץ רוצה לפעול ברפיח; אין פוליטיקה בקבינט

ישי כהן | 13.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר בן גביר: "גיליתי שהשימוש בבואש נעשה רק מול חרדים, שוקל להשבית את הכלי הזה"

ישי כהן | 03.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן • צפו 

רגע לפני פתיחת הקלפיות; אריה דרעי בראיון סוער | בלעדי

ישי כהן | 25.02.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

בכיר ש"ס עולה להתקפה

חיים כהן: פרוש אחראי לפילוגים במגזר, לא יפלג את הספרדים

ישי כהן | 24.02.24

ריאיון באולפן

חבר מועצת העיר ירושלים: "יש ציבור שרוצה ממ"ח" | צפו

ישי כהן | 22.02.24

מדברת על הכל

עליזה בלוך: "אני לא סידור עבודה של אלעד או בני ברק; אין לי דיל חשאי עם ש"ס"

ישי כהן | 21.02.24

מדבר על הכל | צפו

הבחירות, הפילוג וחוק הגיוס | ח"כ יעקב אשר בריאיון סוער

ישי כהן | 20.02.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

הבחירות לרשויות המקומיות

יזכה לתמיכה חרדית? מתן דיל בקרב על ראשות העיר רחובות | צפו בריאיון

ישי כהן | 19.02.24

הריאיון המלא, צפו

המלחמה, החטופים וחוק הגיוס | יאיר לפיד מדבר בריאיון לישי כהן

ישי כהן | 19.02.24

ריאיון מקיף באולפן | צפו

ישראל פרוש מדבר: "הציעו לי את בית שמש וירושלים, אבל אמרתי לא; אני לא כדורגל"

ישי כהן | 18.02.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר סמוטריץ' מתחייב: לא מדבר על גיוס בחורי ישיבות

ישי כהן | 15.02.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם